Cuma, Nisan 16

allahım sen sonumuzu hayreyle..

bu işin sonu rutubetli a dostlar.. nemli.. bu işin sonu yaş.. bu işin sonu sulusepken.. sırılsıklam.. bu işin sonu ahmak ıslatan..

bugün iş mahallimde bi meslektaşmla hoş beş ediyorken mevzu şu zaytung a geldi.. ordaki haberlerden birini dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım.. ve fakat dilim pek dönmedi olacak ki akkaş kod adlı lavuk hiç gülmedi.. burada bi parantez açıp dünya üzerindeki en acıklı insan manzarasının komiklik yaptıktan sonra karşılaşılan ciddi surat ifadesi olduğunu belirtmek isterim.. parantezi kapatıp konuya devam ediyorum.. bi saniye.. yeni bi parantez açıp insanların ekserisinin yazarken parantezi kapatma konusunda ihmalkar davrandıklarına şahit oluyorum.. yapmayın.. açarken iyi de kaparken mi eriniyosunuz.. terbiyesizler.. kapa parantez..

aç kapa aç kapa.. mevzu çorbaya döndü.. ben bi yukarıya bakıp konuyu hatırlıyım.. evet.. hatırladım.. işte ondan sonra komik olamayan komiklikçi olarak konuyu orada kapamak ya da değiştirmek yerine ayrıntılandırmak gafletine düştüm.. düşmez olaydım.. debelendikçe batıyor battıkça debelenmekten kendimi alamıyordum.. ta ki pes edene kadar.. bi kağıt parçasına sitenin adresini yazıp verdim.. al bak buna tıkla mutlaka.. oku yarın sorucam.. yine gülmemiş olursan gel yüzüme tükür dedim.. demesine de.. o dakka kişisel bi ayıkma yaşadım..

internet zottirikleri hadlerini aşıp gerçek hayatıma girmeye başlamıştı.. bi süredir konvensiyonel iletişimde mevzu sıkıntısı çekmekteydim.. ne zaman bi sohbet açılsa aklıma ya bi vidyo.. ya bi blog.. ya da bi jpeg gelmekte ve fena halde paylaşma ihtiyacı duymaktaydım.. bununla kalmayıp gayet reel bi bağlamda ilkel bi yöntem kullanarak link vermiştim.. bu bardağı taşıran son damla oldu.. kendime çeki düzen vermeli.. gerekirse titreşim göndermeliydim..

gel gör ki ne yaptım.. ne bakınıyosun mal gibi arkadaşım.. bunu yaptım işte.. bak hala anlamadın sen.. bu işte.. bu okuduğun.. bu mevzuyu da bloguma meze yaptım dingil..

15 yorum:

jewel dedi ki...

dingil sensin bi kerem. :)
bu arada "erinmek" sadece bizim oralara has bi tabir sanırdım. halbuse orta anadolu'da filan ohooymuş. şimdi bi minik araştırma şeyaptım da. öyle yani. (bkz: bir noktalama işareti hatta direkt nokta olarak "öyle yani")

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

akkaşa edeceğin lafı içinde tutmuş sonunda bize patlamışın bilader. hele ki dingil diye bitirmen çok kırıcı olmuş.

bundan gayri hayat böyle akacak haberin olsun. akkaş tipli insanlar senin gibi insanlara evrilecek, senin gibiler kağıda link yazmak yerine kıpraşım gönderecek hatta doğar doğmaz dokanmatik telefonla tanışan bebeler gibi yaşamını da dokanarak idare edecek filan. hepimiz bi çeşit olucaz anlıycan. yaşadığımız gerçeklik başlangıçta sanal sandığımızdan ibaret olacak. ha nerden biliyosun dersen, ben kahinim de ordan biliyorum.

eserce dedi ki...

teknolojinin bize sunduğu yeni yaşam biçimleri beni gerçekten korkutuyor :)

fevkalade olağan dedi ki...

cuğıl.. ben burda dingili iyi manada kullandım.. çok iyi bi manaydı ama şu an ne olduunu hatırlamıyorum.. erinmek var evet pek çok yerde.. tdk sitesinde türkçe ağızları sözlüğü var.. çok faideli bişey.. yöre yöre sözcük kullanımlarıyer yer deyimler bile var.. sıkıldıkça bakıyorum ben.. zati bu şive şeysine pek bi merakım var.. senin de bi sözün vardı o hususta.. ama sen zaten unutmamışsındır neden çünkü sen hiç bişeyi unutmazsın..

altın.. o dediğin illaki olacak da ben şahsen iki arada bi derede kalmaktan şikayetçiyim.. vaktiyle buhar makinesi icat edilmiş.. gemileri haraket etirebileciği görülmüş.. ama insanlar yelkenli gemilerden hemen vaz geçememiş.. hem yelkeni hem motoru olan hibrid gemiler yapmışlar.. bence biz de bu çağı yaşayan insanlar olarak hibridiz oldukça..

eserce.. bu hususta bi kaç tane daha bişey yazasım var.. vaad ettiğinin tersini veriyo gibi bi his uyanıyor bende de..

jewel dedi ki...

unutmadım hatta hastanede kaldığım günlerde annemin kuzenleri geldi çarşambadan, ben dahil fena halde şiveli muhabbetler döndü tam kaydedicektim kalabalık sebebiyle net çıkmayacağını düşünüp vazgeçtim. ama ne zaman konuşsak sana verdiğim söz aklıma geliyo yeminlen. elim telefonun ses kaydını atadığım kısayol tuşuna gidip geliyo filan. :)
"öyle yani"

fevkalade olağan dedi ki...

alacaklarıma ne kadar sağdık olduğu da hatırlattığıma göre öeaa.. öle yani..

jewel dedi ki...

hatta bak şöyle bi güzellik yapıyım benimki gelene kadar :

http://www.facebook.com/video/video.php?v=106133269405938&oid=10553222162

00:59'dan itibaren bi iki bi şey var ama, akıcı konuşurken daha iyi oluyo bu.

fevkalade olağan dedi ki...

müziğe boğmuşlar hiç anlaşılmıyo.. hem ben ev yapımı istiyorum.. hazır alınmış olmaz.. sağol ama bu sayılmadı yani..

jewel dedi ki...

idarelik dediydim farketmedin zaar. :)
ev yapımı yolda. altyazılı olcak hemi de.

Arzu dedi ki...

zaytunga gülmeyen bizden değildir :)

fevkalade olağan dedi ki...

ben de muhabbeti kestim zati kendisiylen.. mereba mereba.. o kadar.. ne işim olur bana kendisimi sorgulattıran insanlarla di mi.. evet çok haklıyım.. hiç bu kadar haklı olmamıştım.. haklı olduğumda çok seksi oluyorum.. yani haklılık bi insana bu kadar mı yakışır.. haklı olduğumu söylemiş miydim.. olsun yeaa bi daha söylesem incilerim mi dökülür.. evet haklıyım ve dökülmeyen incilerim var..

Arzu dedi ki...

Şu yan sütundaki imeyil adresi gerçek mi :) Nasıl aklında tutuyorsun, şifresi aynı mı yoksa :) Du bi deneyeyim ben, belki 12345 filan da olabilir :P

O kadar da haklı olmayabilirsin :D

fevkalade olağan dedi ki...

gerçek tabi la.. ne sandın.. çok kafalı çocuum lan ben.. aklımda daha neler neler tutuyorum pii.. bi de romantiğim.. oradaki şiyiri de ben yazdım mesela.. tabi hepsinden öte ve önce her zaman haklıyım taam mı.. höööğyt..

Arzu dedi ki...

Valla şiir konusunda ben de kendime çok güveniyorum. Posta gazetesine bile göndermeyi düşünüyorum. Önce bi vesikalık çekinem de :)

Bence sen de haklısın !

fevkalade olağan dedi ki...

bana hak verdiğinde sen de baya bi haklı olmuşsun.. keşke herkes senin kadar haklı olsa.. amin..