Çarşamba, Nisan 21

fasit daire..

elisa.. bak bi.. neyse bakma.. vazgeçtim..

e ama ben böle yapınca senin merak edip daha çok üzerime düşmen gerekiyodu.. beynimin şark köşesi tarafından tam da böyle olması planlanmıştı..

ah gönül çelen elisam.. ah ezber bozanım.. ah götü borazanım.. neden bu kadar acizim sana karşı.. köpek ettin beni.. maymun ettin elisam.. seni sevmekse suçum.. cezam bi ömür boyu kalbinde hapsolmak olmalı değil mi elisa.. tamam bu lafı ortaokul yıllarımdan transfer ettim ama herkesler az da olsa nostalji sevmez mi ulan suhufsuz elisa.. herkes gibi sen de biraz herkese benzesen ne olurdu sanki elisa.. biliyorum.. tüm bu götlükleri sana bi fransız ismi verdiğim için yapıyosun.. halbuki ben fransızların vericilikteki nam salmışlıklarına gönderme yapmak istemiştim elisa.. sen gidip başıbuyrukluklarına öykündün be elisam..

en çok da bu beni şaşırtmalarını seviyorum desem götün kalkıcak yine.. demesem gönül razı değil.. ahh elisa.. benimle oynamak yerine beni seven kadını oynasan.. yalan da olsa yapsan bunu elisam.. yalan ne zamandır bir ölüm sebebi ki elisa..

hayır.. sana yalvaracağımı sanıyorsan bi daha düşün derim.. unutma elisa.. seni ben yarattım.. hayalimdesin.. seni gören duyan bilen hiç kimse yok.. şurda ümüğünü sıksam kimselerin ruhu duymaz.. yapamayacağımı sanıyosan bi daha düşün derim.. sana sürekli düşünmeni salık verdiğimin farkındasın di mi elisa.. peki neden bunu yaptığımı hiç düşündün mü elisam.. çünkü hiç düşünmüyosun da ondan göt.. evet düşüncesiz bi götsün sen.. nankör bi piçsin.. her şeyini borçlu olduğun insanı sevmeyi bile beceremiyosun.. bu kadar da sevgiden aşktan nasipsizsin.. sevilmek sadece sevilmek istiyosun.. sevmeyi götün yemiyor.. acı çekeceğini düşünüp tüm aşklarının köküne kezzap döküyosun.. kurutuyosun.. aklınca kurtuluyosun.. şaşırdın di mi elisa.. seni senden daha iyi tanımam zoruna gitti hatta.. ne oldu o şuh kahkalarına..

kork benden elisa.. hiç bişeyden korkmadığın kadar kork.. çünkü ben senin ciğerini biliyorum.. çünkü sen de benim o çok iyi bildiğim ciğerini sökebileceğimi biliyosun.. seni üzerim elisa.. canımın en tatlı yerini yakarım.. seni üzdüğümde en çok üzülenin ben olacağımı bile bile seni üzerim.. kendini gerçekleştiren kehanetlerin isimsiz kahini olurum.. misliyle üzüleceğimi bi an bile düşünmeden seni üzerim..

ahh elisa.. senden son bir isteğim var.. o da yokluğun.. hadi öl de yasını tutayım.. bak geç oluyor.. hadi artık bi öl de ölüm saatini yazayım.. hadi ver şu son nefesini de ciğerime çekeyim..

elisa.. bak bi.. neyse bakma.. vazgeçtim..

14 yorum:

gasilhane dedi ki...

Duygusallaşmanı beğendim desem şimdi 'amk ne duygusu' dersin diye çekiniyorum.

Duygusallaşmanı beğendim.

Kasux dedi ki...

bu elisadan bi sikim olmaz fevki söliyim ben

Kasux dedi ki...

amk yeşilçamdan çıktım sanki şu an

jewel dedi ki...

onca duygusallığa rağmen her gördüğüm elisa'da aklıma serge gainsbourg'un nepneşeli şarkısı geldi.. zate yazı çok arabesk olmuş fevk, havayı biraz dağıtmak lazım.
buyrun:
http://www.youtube.com/watch?v=fPECtDxF9-g

:)

pusarık dedi ki...

bu hayal sana fena madik atacakmış gibi geldi :)

böyle anca rüyanda göreceğin hatun temiz iş ama defolu bak; kafamda defaten hunharca öldürsen bile hortlar :p

bu arada bunun oldukça düşünceli bir yazı olduğunu düsünüyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

gassal..
nası yani.. sen bana duygusallığınla barışık değilsin mi demek istiyosun.. duygusuz bi öküzüm ben yani.. incittin gassal.. örseledin..

kazukız..
elisama bok atma.. avradıma sövme hakları bi tek bana ait.. kırmıyım bak gözünü..

çuğıl..
tam üstüne bastın.. bu yazının ilham kaynağı jane birkin in bi başına söylediği elisa.. albümün adı da arabesque..
http://www.vidoko.com/video/Jane-Birkin-Elisa-Studio-Live-/by1Q_8AEkfA.html

puzarıg..
düşündüğün ne varsa hepsini çok doğru düşünmüşsün.. ben düşünsem ancak bu kadar düşünürdüm.. düşündüm de.. çok da düşünmemek lazım bazen..

seroo dedi ki...

cok guzel yazi olmus. umuk di mi usta? hemen umugunden yakalariz biz adami, oyle bir nesiliz. lakin benim de bir dane greta'm var. bir gun facebook'dan resmini calarken, save as kismina da 'great' yazacakken, yanlislikla 'greta' yazivermisim. nufus memurlugunda da olur ya isim yanlis yazilir, onceleri memur yanlis yazmis aslinda filan diye aciklama yaparken, bir bakmissin ki alismissin isme, oyle iste. greta; akdeniz dilberi, suya girince cok hizli yuzebiliyor, sporcu o. fransizca da bilmekte cunku fransiz okulu mezunu. budur, haa yazi iyi iyi..

Turist dedi ki...

elisa'nın gönlünde başka biri varmış öyle duydum.

fevkalade olağan dedi ki...

şeroo..
greta yı da al gel bi gün.. yengen fransız usulü içli köfte yapsın.. yirik..

duris..
zaten beyinim üç bölü beşi işkillenlenmeğe tahsis edilmiş.. kılçık atma yolarım bak..

Arzu dedi ki...

Konuya yabancı kaldım, duygusal bişey yazayım dedim ama bilemedim. Fasitmiş hakketen, Allah kurtarsın kardeş. (Buraya gülücük koycaktım ama durum ciddi mi onu da bilemedim) Amannn koyver gitsin :)

fevkalade olağan dedi ki...

konuya ben dahil herkes yabancı zaten.. elisa desen o doğuştan fransız her türlü mevzuya.. gül yani bişolmaz.. hatta ben de sevinçliyim.. demincek sun la jin kavuştu.. böle çekik çekik gözlerle güldüler.. hislendim.. ben de gülücem.. :))

purp dedi ki...

ümük sıkmak, ciğer sökmek...

asmak kesmek kelle uçurmak!!

kırk haramiler, kırk haramileeer!...

Scartissue dedi ki...

Senin elisa, benim marta, bi başkasının samantha herkeste biri var elde etmek istediği ya da öldürmek istediği.

Adsız dedi ki...

Elisa kim la???