Salı, Nisan 6

izdivaç kafası 2.. kriterlerim..

şu izdivaç programlarını izliyorum.. bi takım güzel insanlar var.. netler böle.. ne istediklerini biliyolar.. kriterlerin ne dendiğinde patır patır sayabilen imrendiğim insanlar bunlar.. bu kadar okumuş yazmışlığım var.. hani sorsanız kopenag ya da mastriş kriterlerini bile sayabilirim.. ama daha bi günden bi güne oturup benim eş kriterim nedir diye düşünmedim.. biri yolda çevirse sorsa nedir bilader senin kriterlerin dese irezil olmam gakguk etmem işten değil..

zararın neresinden u dönüşü yapsanız bütün yollar parise çıkar diye bişey var ya hani.. bugün düşündüm bi.. eskileri kurcaladım.. göynümün meylettiği kimler vardıysa masaya yatırdım.. sıyırdım donu.. öhöm.. cıvıma fevk.. taam ciddi.. bi kesişim kümesi oluşturmaya çalıştım.. ne yaptım ettim ama olmadı.. küme dedim bağıma bastım.. boş çıktı.. birinde olan bi özellik bi diğerinde bulunmayınca sıfırdan kriter yazma işine girmeye karar verdim.. şöyle ki..

* güzel olsun.. ama çok güzel olmasın.. ama çirkin de olmasın.. bana güzel gelsin yani.. başkaları beğenmezse sevinirim.. ama ben de çok beğeneyim.. lan başkaları iki dakka başka tarafa bakın.. bi rahat verin..

* doğurgan olsun.. bir koyup iki alabileyim.. memeleri de olsun.. ama çok büyük olmasın.. küçük de olmasın.. bana avuç içi kadar mutluluk yetsin..

* yaşı önemli değil.. ama benden önce ölmeyecek gibi bişey olsun.. ben de ondan sonraya kalıp sersefil olmak istemem.. mümkünse aynı anda ölebileceğimiz biri olsun..

* boşanmış ya da çocuk sahibi olabilir.. ama mutlaka bakire olsun..

* çok para alıyosa çalışan biri olsun.. çok para almıyosa güzel yemek yapan biri olsun.. evinde otursun.. hem çok kazanan hem de güzel yemek yapan biriyse kesinlikle olmaz.. beni ikilemde bırakmayacak biri olsun..

* alkol ve uyuşturucu kullanmasın.. bütün kötülüklerin değil yavrularımın anası olsun.. sigara içmesin.. ama benim sigarama da karışmasın..

* dürüst olsun.. ama yalan söylemeyi de kıvırabilsin.. tabi bana yalan söylemesin.. tepemi attırmasın..

* akıllı olsun.. ama benden akıllı olmasın.. yeri geldiğinde kandırabileceğim bi düzeyde kalsın..

* saçları sarı olmasın.. ama boya da olmasın.. kıvırcık ya da kısa olmasın.. uzun olup böle ağzıma ağzıma da girmesin.. banyoya falan da dökülmesin.. en temizi kel olsun.. saç dediğin kıl bi mevzu zaten.. tabi ki döşü de kılsız olsun..

* bakımlı olsun ama masraflı olmasın.. evdeki malzemelerden süttü ayrandı hıyardı karıştırıp yapsın işte bişeyler.. kozmetike para vermesin.. ev ekonomisini beş yıllık kalkındırsın..

* kültürlü ve eğitimli olsun ama belli etmesin.. vikipetya gibi her dakka bilmiş bilmiş konuşup adamı ayar etmesin..

* yaylı çalgılardan en az birini çalsın.. sesi güzel olsun.. müslüm sevsin.. dans etmeyi sevmesin.. hele hele ısrar.. hiç etmesin..

* bana deli divane gibi aşık olsun.. çok sevsin.. kara sevsin.. körü körüne sevsin.. gerekirse dağa kaldırsın.. masaya yatırsın.. donu sıyırsın.. ırzıma falan geçsin..

28 yorum:

jewel dedi ki...

muhayyilem infilak etmiş bulunmakta. müebbet bekarsın fevk.. diyim ben saa..

gasilhane dedi ki...

Çok para kazanıyorsa çalışsın( Anaam o madde infilak etmiş. Napıcan parayı ya. Neye yarar. Yastık lazım yastık

fevkalade olağan dedi ki...

cuğıl.. olsun.. ben zaten öldükten sonra nikaha inanıyorum.. mahşerde düğünüme beklerim.. ama çok kalabalık olcak.. erken geln önlerden yer kapın..

gassal.. mevzuyla ters ilişkiye girmişsin.. orda anlatılan şudur ki.. çalıştığına değiyosa çalışsın.. değmiyosa yormasın kendini.. budur yani..

gasilhane dedi ki...

Hımmm yani değiyosa çalışsın, yorulduğuna değsin, ah ne kadar yanlış düşünmüşüm hakkında. Sevindim niyeyse. İşte oğlumuz bu kadar düşünceli. Parayı önemsemiyo.

fevkalade olağan dedi ki...

paraya aşk mektubu yazarım..

gasilhane dedi ki...

İyi, hep böle ol, sevdirtme kendini. Kıza da böyle de, kaçsın senden. Meh.

fevkalade olağan dedi ki...

böle moralimi bozamazsın.. çünkü inanıyorum.. dünyanın bir köşesinde öküz ruhundan anlayan bi kadın var.. ve beni bekliyo..

Turist dedi ki...

böyle olmaz ama, çıkmalısın o programa ve beklemelisin kısmetini, arada yanlış insanlar gelmeli, reddetmelisin, sonra müzik çalmalı, göbek atmalı..

gasilhane dedi ki...

Bak benim yavuklu da öküzdü; poposunu ellediğim halde ona olan ilgimi anlamayacak kadar öküzdü. Ama bi noktada o da mırıl mırıl oldu. Programlarla bulmak imkansız bak:)
evde kalman da imkansız senin. telef olma bari, amen.

fevkalade olağan dedi ki...

duris.. tamam.. ilk tv programına çıkıyorum hemen.. söz..

gassal.. tamam programa falan çıkmıyorum.. söz.. ha bi de bişiyi merak ettim.. orda onca absürd kriter varken sen neden en makul olanına takıldın..

mgntwmn dedi ki...

bildiğin koptum:))

yalnız ben yazıcaktım bu yazıyı, aklımdaydı.şimdi yazarsam kopya çekmiş gibi olucam. bi de senin ki kadar komik yazamıycam.

bana hayatta hep böyle şeyler oluyor: "şerrefsizim ben bunu düşünmüştüm!"

fevkalade olağan dedi ki...

aynısı bana da oluyo bazen ama valla bilmiyodum.. çok pardon.. bak başka yazmayı düşündüğün bi konu varsa söyle onu.. ben yazmayayım.. ya da ben aklımdaki bi konuyu söyleyeyim sen de onu yaz.. ödeşmiş olalım.. cidden bak.. helalleşmeden şurdan şuraya bırakmam..

gasilhane dedi ki...

Yoldaş işte hepsi absurd, o ciddi gibi geldi, dedim melek gibi çocuk değil miydi? Öyleymiş. rahatlayıp oturdum.. rahat uyudum

fevkalade olağan dedi ki...

bu yaştan sonra anarşit de olduk ya.. hadi hayırlısı olsun madem yoldaş.. napıyım ben de uyuyim öyleyse.. uyumak gibisi de yok hakketten yea..

mgntwmn dedi ki...

fevk. helal-i hoş olsun yaw. walla utandırdın. bak yanaklarım pembeleşti hemen. ben yazıyim yine. ama komikliksiz yaziim. siz de gelip komik yorumlar bırakırsınız, ödeşiriz:)

Kasux dedi ki...

ırzına geçme kısmını ben hallederimde diğerleri için nah diyebiliyorum sadece

Zambra dedi ki...

Hayır olsun inşallah da şimdi peçete koleksiyoncuları ne olacak onlarda bu kriterlere dahil mi?Yanlış anlaşılmasın dahil değilse koleksiyonu bırakıp yaylı çalgılara geçeyim demeyecem sadece merak işte :))

fevkalade olağan dedi ki...

megnıt.. en kısa zamanda iadeli taahhütlü bi ziyaret yapmalı o zaman..

kazugçuk.. neyin ırzına geçiyon la.. sen önce ingilizceden geç.. çoğcuum..

zambra.. e nihayet.. :))hakket yea.. benim de bi dediğim diğerini tutmuyo di mi.. var var.. bi göt baş oynaması var.. o zaman bi kriter daha..

* beni olduğum gibi kabul etsin ama o benim olmasını istediim gibi olsun.. çünkü kabul ettiği halim onun öyle olmasını isteyen halimin tıpkısının aynısı..

Zambra dedi ki...

İlk kez oturmaya gelmişsin ağzından hayır çıksın edebinle otur be hatun demezsen bu son maddenin de şu tütün sevdasıyla çeliştiğini söyleyecem.ama henüz karar vermiş değilim :))
Yahu çok haddimi aşarak söylüyorum, moralini bozmak gibim olmasın (oladabilir tabi:)) de sende bu denli göt baş oynaması mevcutken izdivaç yazısı senin neyine be fevki :))

pusarık dedi ki...

tecavüz teorikte olabilir görünsede pratikte imkansız gibi geldi bana ama denemek lazım tabi... "sana pçt-k koleksiyonumu göstereyim mi ilaçlı gazoz da içeriz" dense misal gitti cânım oğlancağız :P

yaylı çalgılara karyola yayı sayılırsa gıcırdatabiliyor onu çoğu kişi, evet.

ha bu arada yazmışsın güzel güzel en tutarsız maddesine kadar (bkz. saçı uzun olmasın kısa olmasın iyisimi kel olsun) ve fakat şartları tutturan napsın bi şeycik dememişsin, program program mı gezilir, yazılı mı olur, mülakat mı yapılır, sağlık raporu mudur, kafa kağıdı mıdır nedir yani mesele nedir sonrasında?

en nihayetinde arayan bulurmuş... ne aradığını bilmek önemli tabi, mesela ben mutfakta yiyecek bir şeyler var mı diye gidiyorum ne aradığımı unutup geri oturuyorum yerime, kötü bu :)

gasilhane dedi ki...

keman da çalıyorum hazır ama işte yavukluyu bırakıp nereye geliyorum, tüm zamanı alıyo:)

fevkalade olağan dedi ki...

zambra.. aslında kendimle çeliştiğimi pek kabul etmem ama seninle çelişeceğime kendimle çelişeyim.. bu seferlik ama.. bi dahakine misafirlik biter bak ona göre.. o başgöt oynaması da evlenince geçer diye ümit ediyorum.. denemediğim bi o kaldı.. bakalım..

pusarık.. valla işin sonrasını hiç düşünmedim.. belki bu kriterlere uyan birisinin olacağını da düşünmediğim içindir.. velev ki öyle bi insan varsa üçe beşe bakmam belediye nikahını da basarım..

gassal.. kuma olmam.. o konuda çok netim.. ayrıl da gel..

pusarık dedi ki...

iyi madem, gel beni iste annemden, ne var benim başım kel mi yani (cevap; kel)

şu sıra suya bile aşık olacak kadar cozuttum yahu :P

(bu arada sana görücü kolleksiyonumdan bahsetmiş miydim :))

fevkalade olağan dedi ki...

ha yok.. o iş öyle olmuyo.. sen önce beni dağa kaldırıyosun.. sonra işte ben stokolm sendromuyla sana tutuluyorum.. geri dönünce de töre gereği tecavüzcümle evlendiriliyorum.. böle doğu batı sentezi bi durum yani.. karışık biraz ama napalım.. bizde adet böyle.. bi de yatak odasınla buzdolapını kız tarafı alıyo..

pusarık dedi ki...

bizde işler daha basit ilerliyor bak; annemden istiyorlar, annem "adana'nın dışına kız vermem" diyor gelen adanalıysa, ben "akraba evliliği düşünmüyorum" falan diyorum, oldu bittiye geliyor.

(çikolatalar geri verilmiyor, kız tarafı afiyetle yiyor :))

fevkalade olağan dedi ki...

masum insanların hayalleriyle oynayan yasaiçi çukulata çetesi gibiymişiniz.. neyse.. anladım ki bzim coğrafyalarımız farklı.. iklimlerimiz örtüşmedi.. bitki örtülerimiz arasında bi elektriklenme olmadı.. başka adaylarla devam edelim..

Arzu dedi ki...

Kriter değil onlar, krater krater :P

Yatağın hangi yanında yatacağınızı belirtmemişsiniz, son günlerin popüler krateri bu :)

fevkalade olağan dedi ki...

nası yeaa.. bi de aynı yatakta mı yatıcaz.. ben uyuyamam öle biri yanımda kıpraştıkça.. iyi la.. evlendik diye tepemize de çıksın..