Pazar, Nisan 11

izdivaç kafası 3.. mutsuz son..

facebook icad olalı gerçekten bulduğuma sevindiğim tek bi kişi çıktı.. liseden bi arkadaşım.. 96'da mezun olup ayrıldıktan sonra bi kez bile görmedim.. önceleri bi kaç kez telefonlaştık.. sonra bişeyler oldu herif kaybolu gitti.. ta ki facebookta kel ve göbekli bi amcadan gelen arkadaşlık talebine kadar.. fotoğrafı sanki babasının fotosuydu ama adından tanıdım kabul ettim..

nerdeydin lan ipne kayboldun..
asıl sen kayboldun götoş..

gibi sevgi sözcüklerini sarfetmemizin ardından albümüne baktım.. mavi esvaplı sümüklü bi velet çarptı gözüme.. bu bebe kim lan.. diyecek oldum.. benim oğlan.. elinden öper amcası.. dedi sanki.. o kısmı tam hatırlamıyorum.. facebookta amca olmuştum.. gözlerim karardı .. tansiyonum düştü..

vay anasının ebesi yauğ.. ben hala kendimi çocuk gibi hissederken akranım bi akkaşın benim hissettiğim yaşta bi çocuğu varmış.. bi yerde bi yannış var ama.. du bakalım.. ben mi çok geç kaldım.. o mu biraz erken davrandı.. oldu bişeyler.. ama ben biraz da cebir ilminin cebriyle karar verdim.. kullandığım çok özel bir formülün verdiği sonuca göre bugün evlenmiş olsam çocuğum üniversiteyi bitirdiğinde elli yaşında olucam.. o kadar yatırım yap.. sonra bebenin parasını yemek nasip olmadan ebedi istirahatgaha yerleş.. olacak iş değil.. kararım kat'i üç vakte kadar nikahıma beklerim..

beklerim de nasıl.. bişeyi anladım.. türk filmlerinden öğrendiğimiz "sevişerek evlenmek" usülü bi işe yaramıyo.. bunca yıldır sevişiyorum sevişiyorum bi türlü evlenemiyorum.. deneme.. yamulma.. zor da olsa düzelme.. bi daha deneme ve daha beter yamulma döngüsünün kısırlığı yeterince kanıtlandı.. anladım ki ordan bi ekmek çıkmayacak..

literatürdeki ikinci yöntem.. "görücü usülü".. esasında bu tam bana göre bi yöntem.. tanışmaydı flörttü carttı curttu.. bunlarla uğraşmak yok.. valide sultana veriyosun bi vekaletname.. bütün yetki ve sorumluluk onda.. ne yaparsa yapsın.. sen devir kalıbı gelen dosyaları değerlendir.. lakin bi sorun var.. görücü usülüne kalan hatun kısmısı terbiyezin evladı olarak tanımladığım bi kısım zevatın "kezban" dediği türden.. kültür uyuşmazlığından boşanma için bahisler üç aydan açılıyo.. bire binbeşyüz veriyor.. buna kumar bile denmez.. düpedüz söğüş..

ee.. nolucak peki.. başka bi usül var mı.. evet var.. "büyücü usülü".. adı yeni ama kendi eski bi yöntem bu.. nefesi kavi bi büyücüye gidiceksin.. güzel bi hedef tarifi.. varsa fotoğrafı.. yoksa eşgali.. ondan sonrası gayet kolay.. büyücünün yönlendirmesiyle yapılcak bi kaç basit işlemden sonra oldu bu iş.. hatun koşa koşa kendisi geliyomuş da yalvar yakar al beni diyomuş.. hem ömür boyu mutluluk da garanti.. baktın büyünün etkisi geçiyor.. evlilik sorunlu bi aşamaya doğru yol alıyor.. git bi daha yaptır.. parasıylan değil mi.. nikah tazelemek gibi bişey.. hatta bi abonelik sistemi falan da varsa belki fiyatta bi iskonto bile yapıyodur mutluluk mimarı büyücüler..

evet acınacak bi haldeyim.. acıyın ama belli etmeyin.. intihar falan ederim.. vijdan gazabı duyarsınız.. bakın yine sizi düşünüyorum.. neyse bu mevzuyu da bi daha açılmamak üzre kapatıyorum..

14 yorum:

Kasux dedi ki...

hiçç şansın yokk bence

seyyarat dedi ki...

Belki işe yarar bir yöntem bulursun diye bekliyordum ben de. Biz de nasiplenirdik hani.

Ebru dedi ki...

bu dediğini yapanlar var gerçekten. bizim komşu sevdiği kadını almak için büyü yaptırdı, etkisi geçince devam ettirdi. ne zaman ki 2-3 çocuk oldu, adam büyüyü bıraktı. kadın adamdan nefret ediyor ama hala evliler çocuk hatırına.

Velhasılı, en iyisi görücü usülü :)

fevkalade olağan dedi ki...

kazuk.. evet anafikir o..

seyyarat.. ben ypruldum.. bundan sora siz arayın.. bulursanız bana da haber edin bi zahmet..

ebru.. görücü usülüne kapılarımı kapamayı bi an bile düşünmedim.. ama gören değil görülen olmayı tercih edicem.. evimde oturdum kısmetlerimi bekliyorum.. çeyiz neyim hazırlıycam..

Zambra dedi ki...

Yahu büyü günah değil miydi?Sonra ters tepmesin Allah muhafaza :))
Hem zaten evlenip ne yapacaksın ki malum küresel ısınma, ekonomik kriz, kıyamet de kopacakmış yazık değil mi evladın olacak insan evladına?

fevkalade olağan dedi ki...

yani aslında bana kalsa ben hiç evlenmem de üremem de.. ama şu güzide genlerimin toprak olup gideceğini düşündükçe içim parçalanıyor.. yazık yani.. mülyon yılın rafinasyonuyla elde elimiş eşsiz bi karışım ziyan olmamalı..

yesari dedi ki...

gel evlenelim , ne dersin? çok güzel planlarım var.. hiç aşk yok,görücü yok usulü yok,sevişmek filan yok.. direkt evlenicez.. sonra böyle mel mel bakıcaz birbirimize.. her türlü tuhaflığı barındıracak zaten durun.. bi o tuhaflıkları çözene kadar öleceğimiz zaman da gelir..
ciddiyim bak..

fevkalade olağan dedi ki...

şahaneymiş lan.. şu an itibarıyle evlendik bile.. mutlu son.. oh be.. ehhi..

yesari dedi ki...

tamam şahitlerde var.. biz erdik muradımıza.. yemek bile yaparım nan ben sana.. dır dır çekemem yalnız.. kapris filan.. hiç yani.. ona göre anlaşalım..

fevkalade olağan dedi ki...

hani bi tek mel mel bakıcaktık.. hemen yan çizdin sen de.. yemek yapmalar şart koşmalar falan..

tamam bitti.. boşandık.. anam iki dakkada dul kaldım ya lan.. ne kem talihim varmış..

yesari dedi ki...

git boş ol..gözüm görmesinn!!!

jewel dedi ki...

dsfsdgjhgf.. nolmuş burda ben yokkene. evlenilmiş boşanılmış bile.vay arkadaş neler kaçırmışım 3 günde..:))

sutlukahve dedi ki...

Bacanak tam 'hayırlı olsun' diyecektim boşanmışsın. Daha çeyrek altın takacaktım. Neyse artık bir dahaki evliliğe. Üzme kendini bu kadar. Ben memlekete gidince sana münasip bir kız bakacağım. Bacanağımsın o kadar bu kadarcık kıyağım olsun.

fevkalade olağan dedi ki...

yesü.. bana nafaka ver..

cuğıl.. üç gün çok uzun bi zaman.. biraz daha geç gelsen teyze olcaktın..

zütlü.. yok ben artık evlenmem heralde.. bi kere denedim olmadı.. ama sen çeyrek altını gönder gene de.. saklarım böle hatıra olaraktan..