Salı, Nisan 27

kim o..

kapıyı dışardan çaldım.. içerden hayırdır inşallah eşliğinde meraklandım.. dışarda bekletildiğim için huysuzlandım.. içerden tek gözle baktım.. dışardaki münasebetsizi göremedim.. içerden o bilindik soruyu sordum.. dışardan bilinmedik bi cevap işittim..

kim o..

acemi bir yazar.. kendi halinde yazar.. hatta.. doğrudan kendi halini yazar.. yalandan değilmiş gibi yapar.. yazdıkları çok ilginç çok komik ya da çok dolu değildir.. zaten kendisi de çok bi şey değildir.. az yer.. az içer.. az konuşur.. az güler.. hiç ağlar..

bütün samimiyetiyle ortalama bir insan evladıdır.. tanıdığı bütün insanların ortalaması olduğuna yürekten inanır.. diğer harici ve dahili azalarıyla da destek olur.. yazdığından biraz fazla okur.. en çok kendi yazdıklarını okur.. yalan yok.. beğenir de.. değişik bir egosu vardır.. değişik olması bildiği diğer tüm egolardan farklı olarak zatına sevimli geliyor olmasındandır.. yazdıklarının beğenilmesinden zaman zaman hoşlanır.. bazı bazı kıllanır.. ara ara klavyeye küser.. sonra hemen barışır..

kırılgan ya da kindar değildir.. kendiyle küsüşük kalmaz.. rüzgarla zıtlaşmaz.. nerden eserse o tarafa döner.. yarım akıllı.. çeyrek vicdanlı.. hiç iradelidir.. abartmayı sever.. öküz gibi abartır.. prensipleri vardır.. ve onlardan nefret eder.. yalandan hoşlanmaz.. bir de pırasadan hoşlanmaz.. pırasa yediğinden biraz fazla yalan söyler..

kendisinden bahsedenleri sevmez ama kendinden bahsetmeyi sever.. sevmeyebilir de.. demek ki bir de kararsızmış.. endamını saymazsak pek bi aşırılıkları yoktur.. ikilemleri pek çoktur.. çelişkileri sever.. yalan yok çelişkiler de ona karşı boş değildir.. çeliştikçe değişir.. değiştikçe çelişir.. iyilikseverdir.. kendisine yapılan iyiliklere bayılır..


hırsızları sevmez..

hırssızları kardeş beller..

yazmaya defi hacet gözüyle bakar..

ihtiyaç zuhur ettikçe yazar..

haceti kadar yazar..

fazlasını olmayanlara verir..

14 yorum:

mhtp dedi ki...

pırasa candır.

Aslı dedi ki...

e ne güzel insan işte!

Arzu dedi ki...

aa bak ne güzel herif :)

fevkalade olağan dedi ki...

hea işte ben de öle dedim.. açtım kapıyı aldım içeri..

dereotundannefretederim dedi ki...

yalan yok severek okuyorum, bazen kıskanıyorum sonra içimden 10'a kadar sayıyorum, geçiyo :)

Enteldantel! dedi ki...

Bilom asıl içeri aldıktan sonra neler oldu sen ondan haber ver.

fevkalade olağan dedi ki...

dere.. sağol varol hepol..

bilom.. nolcak yea.. yattı uyudu götoş.. şu sıralar genlerine koala geni karıştığından şüphe ediyoruz.. şebeke suyundan.. müdemadiyen uyuyor efem.. mani olamıyoruz..

mgntwmn dedi ki...

tmm tmm kapıyı çalarsa aklımızda bulunsun...

RaMa dedi ki...

Gelen insan ne güzel anlatılmış. Pırasayıda sevmiyormuş hem (:

fevkalade olağan dedi ki...

megnıt.. evet hazırlıklı olun.. yastığını çubuklu picamasını falan hazır edin..

rama.. o sizin güzelliğinizdir hamfendicim.. ya da pırasanın çirkinliğidir.. ikisi bi arada da olabilir..

mgntwmn dedi ki...

çubuklu pijama işi kolay. altına kaçırmadığı sürece sorun yok.

syrus dedi ki...

Hep olunmak istenen kişilik
Evet, işte budur^^

Zambra dedi ki...

Yazar bir haftaya yakındır defi hacet eylememiştir yoksa..? :))
Bu denli takipte okuyucu da yazarın arka taraflarına irtifa kazandırır canım, ki haklıdır :)

fevkalade olağan dedi ki...

evvela yazarın götünü kaşıyacak hali var mıdır bi sorsanız.. hatta o götü
kaldıracağınıza tatlı tatlı kaşısanız.. fena mı olur.. düşündüm de fena olur la.. tamam siz zahmet etmeyin ben kendim kaşırım..