Çarşamba, Nisan 14

sır..

bir cümleden yola çıkıp kaç cümle yazabilirsin.. mevlam cümlemizi kendisiyle iddalaşan kafalardan muhafaza ve müdafaa buyursun.. kendisiyle iddaya giren kaybetmeye mahpustur.. şimdi kazananı açıklıyorum.. hanımlar beyler.. kazanan numara.. sıfır.. daha önceki hayatında yutan eleman olarak çalışmış.. toplatılan bir filminde etkisiz eleman olarak rol almışlığı var.. ama onun bi kabahati yok.. bütün suç dostoyevskinin.. insan biraz kısa yazar.. bunu okuyacak olan da insan.. onun da bi sabrı var.. ya da yok.. olsaydı okumuş olurdu.. gerçi biz okuduk da noldu.. cevap veriyorum.. iki buçuk derece miyop.. size bir sır vereyim mi..

dağlar denize paralel uzanmaz.. uzanan denizdir.. dağlar denize yukardan yukardan bakar.. ve unutulmamalıdır ki.. deniz unisex bir isimdir.. ve uzak bir gelecekte bütün isimler unisex olacaktır.. torunlarınızın torunları adı süleyman olan bir hafif meşrebe gönlünü kaptırabilir.. daha da vahimi erkek torununuzun adı pakizedir.. evet gelecekte eski isimler yeniden moda olacak.. bunları pek ala biliyorum çünkü tarih tekebbürden ibarettir.. çünkü en taşşaklı padişahlar bizimkileridir.. size bir sır vereyim mi..

zekanın ne olduğu ve nasıl tanımlanması gerektiği hususu uzun yıllardan beri insanevladının oldukça temel bir ilgi alanını oluşturmaktadır.. bütün insanlığın şahsında bizzat kendim olarak zekanın ne olduğuna dair sürdürülegelen bayık tartışmalara karşın geri zekalılık konusunda genellikle uzlaşı sağlandığına hayretle tanık oldum.. canımı sıkan herkes geri zekalıdır.. tabi bu benim kendi evrensel düşüncem.. canımı sıkmayın.. çünkü canımın sıkılmaya karşı zaafı var.. kendi haline kaldığında bile sıkılabilen nalet bir şeyden bahsediyoruz ağalar.. güvenilir bir kaynaktan aldığım bir asparagasa göre merak ilmin hocası olduğu gibi can darlanması da edebiyatın ebesiymiş.. buyurun aşk ile.. senin ebeni sikeyim edebiyat.. size bir sır vereyim mi..

başına bela arayan bir a kişisi ya Elvis dinlemeli ya da birini suçüstü yakalamalıdır.. başının belaya girmesini isteyemen b kişisi ise yine Elvis dinleyebilir ama kesinlikle suç mahallerinde dolaşmamalı.. suçla mücadeleyi süper kahramanların doğaüstü güçlerine bırakmalıdır.. ayrıca tavsiye istenmediği durumlarda verildiğinde hakaret hükmünde küfürname yerine geçer.. alıcısının tüyleri üzerinde diken etkisi yaratır.. birini kendinizden uzaklaştırmanın en muaccel yolu ona aşırı dozda öneri sunmaktır.. zira akıl dalında güzeldir.. yerinde ağırdır.. sahibinin sesi plakları içten bir çekemezliğin dıştan ifadesidir.. size bir sır vereyim mi..

bir cümle bir önceki cümlenin evladı ve bir sonraki cümlenin atası değildir.. size bir sır vereyim mi..

bütün cümleler piçtir.. ve fakat hepsi birbiriyle akrabadır..
müslüm baba elvisi her türlü döver..
rasyonel burcu zeka ile estetik burcu yazın ilişkisi sürdürülemez..
evrimin yeniden ulaştığı sıfır noktasında cinsiyetlerin ortadan kalktığı bir dönem yaşanacaktır..
sıfırı müslümanlar bulmuş ve kısa sürede tüketmiştir..

18 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Bilom geh öbücem.

fevkalade olağan dedi ki...

eaah iyi madem öp hadi bi tane..

mgntwmn dedi ki...

o zaman akıl sağlığını korumak lazım!

fevkalade olağan dedi ki...

deli değilim ki ben.. sadece sempatizanım..

mgntwmn dedi ki...

şurdan entel arkadaşımıza bir selam vermek istemiştim postun vasıtasıylan. yoksa asla deli demedim! ama deliseverim o ayrı:))

fevkalade olağan dedi ki...

ha pardon.. öyle olur.. haklısın yani onda var biraz manyaklık..

mgntwmn dedi ki...

ahahahahah

Enteldantel! dedi ki...

Aleykümüsselam Mgn :)))))

Ne güzel bir gün değil mi bilom? Senin bağını bostanını sikiyim mi bilom? He bilom? Canım bilom :))))))

fevkalade olağan dedi ki...

bilom sen iyicene ahlaksız bişe oldun la.. çok bozdun kendini bilom.. ne öle sikler mikler.. sakın ha.. bi daha ağzına aldığını görmeyeyim.. sakın.. :))))

Zambra dedi ki...

Ölmezden önce keşfedilesi sırlar.
Bir sır da ben ifşa edeceğim.Mesela sudan çıkmış balık da şaşkına dönmez çırpınırmış su için..
Bilmiyordunuz dimi?Kimin sırrıydı ben de bilmiyorum ama malum iki kişinin bildiği zaten :)) neyse.Duacınızım :)

Enteldantel! dedi ki...

O gülen suratları senin ağzına sokarım bilom. Bunu biliyorsun bilom. Bana şeklimi bozdurma bilom. Cahit bey yani. Lütfen seviyenizi korur musunuz Cahit bey, rica edicem. Topluma kötü örnek olmak istemeyiz diy mi? Çoluk çocuk okuyor amına koduğunuzun buloğunu, lütfen.

fevkalade olağan dedi ki...

zambra.. asıl büyük sırlar öldükten sonra keşfedilecek gibi.. yani insan merak etmiyo değil.. bir gün ölürsem kesin meraktan olacak bu.. soranlara meraktan öldüm diycem..

sakin olur musnuz lütfen aylin bilom.. içinden ona kadar say bilom.. olmadı git bi yüzünü yıka.. o da olmadı koyun falan say.. ama yap bişeyler yani.. bu yolun yol değil.. asapların bozulmuş senin..

Enteldantel! dedi ki...

Yazınızı çok beğendim bilom bey, onu diyecektim ben asıl ama araya birkaç cinsel uzuv girince kaynadı tabi. Onu diyecektim yani. Onu dedim. Gideyim.

fevkalade olağan dedi ki...

yazı itin kopeen olsun senin bilom.. iste biloğu komple üstüne yapayım.. sana gitme diyemem ama gene gel olur mu.. oturmaya da gel..

sutlukahve dedi ki...

Alenen kepazelik. Bizim o sırları saklayacaz diye canımız çıksın, sen bir edebiyat sevdasına hepsini ulan orta beyan et. Yapılacak şey değil, gözüm görmesin.

fevkalade olağan dedi ki...

şu yukarda yannışlıkla ulu yerine ulan yazdığın için için içini kemiriyo di mi.. ehhi.. bu işkence sana yeter.. imlandan bul suhufsuz..

sutlukahve dedi ki...

Geberiyorum düzeltmek için. Ama nasıl bir bilinç sürçmesi ile o hatayı yaptım onu da bilmiyom ki. Gebereyim ben en iyisi, evet evet en iyisi bu. (en azından doğru geberebiliyorum hâlâ)

yine meraktan dedi ki...

birini kendinizden uzaklaştırmanın en muaccel yolu ona aşırı dozda öneri sunmaktır.. cümle bu