Perşembe, Nisan 1

yaşasın sıradan günler..

özel günlerin benim için özel bir anlamı var.. bu kadar özel gün dedikten sonra bi orkit çıkarıp sallamam garip olmazdı.. ama ben bunu yapmıycam.. o çok özel anlamı sizinle paylaşıcam.. efem şudur ki.. özel günler şahsımın özel günleri sevmediğini hatırladığım ve çeşitli yollarda dile getiridiğim özel anları barındırır.. ben sıradan günlerin hastasıyım..

özel günler arasında özellikle sevmediğim ilk birinci gün sevgiler günü.. sonrasında yılbaşısı olmakla birlikte sıralamanın devamında şaka günü 1 nisan da var.. şakaseven tabiatlı bi insan olmama rağmen bu güne has şakalardan hazzetmiyorum.. zaten hepsi ve daha fazlası japon televizyasındaki kamera şakası programlarındakine benzer hatta daha da eşekötesi saçmalıklar.. gülen eğlenen tayfaya bi diyeceğim yok ama benim mizah anlayışım yere düşene gülmekten biraz farklı bi yerde konuşlanmış sanırım.. ama bak osuruna her türlü gülerim.. onun ayrı bi yeri var çünkü.. ehhi..

1 nisandan hazzetmiyo olmamın mazimde yatan bazı sebepleri de var.. şimdi itiraf moduna geçiyoruz.. koltularınıza tüneyin ve kulak kesilin.. magazin başlıyo olum.. kendimi irezil edicem..

sene ikibine iki var.. ünversite yıllarım.. birinci sınıfta gözüme kestirdiğim bi hatun var ki böle taş gibi biblo gibi yunan heykeli gibi bişey.. gördüğüm yerde erimek ne kelime.. adeta süblimleşiyorum.. kalbim ritm duygusunu kaybediyor.. ağzım büyük sahara gibi nemden azade oluyor.. dilim kısmi feç geçiriyor.. ve bi takım türlü abartılar işte.. yannız hatuna bir türlü açılamıyorum.. açılmak yanda dursun selam bile veremiyorum lan..

tabi böyle bi derdi taşımak kolay değil.. yakın arkadaşım dert hissedarım fatike durumu anlattım.. ismi anlaşımasın diye bi harfini değiştirdim.. iyi yapmışım di mi.. neyse fatik şerefsizi de demez mi bilader ben de o kıza yanığım.. haydaa.. al sana nur topu gibi cinayet sebebi.. ama ben öyle yapmadım.. zaten kıza açılamıyorm.. bari arkadaşımın saadetine çomak dürtüklemiyim diyerekten fatike sıramı verdim.. buna teklif etmeye götüm yemedi gibi bi özet de geçebilirdim aslında.. tahmin edebileceğiniz üzre fatik de benimle aynı bokun lacivertinin farklı bi tonu olduğu için o da açılamadı.. ama hayatımızda önemli bi payda daha oluşturmuş iyiden iyiye aynı kaptan yer aynı taşa sıçar olmuştuk.. yemekten ve sıçmaktan arta kalan zamanlarda da biribirimize hatuna ilanı aşk etmek için gaz verir dururduk.. lakin uzunca bi süre bu gazlar pek etkisini göstermedi..

bi gün benim nah burama kadar geldi.. dedim.. olum fatik.. ben bu işi bitiyorum.. en fazla reddedicek lan.. daha beter ne yapabilir.. şu halimizden daha kötü olacak değiliz ya.. gibi bir savunma mekanizması ve sefaletimden aldığım güç ve güvenle okula gittim.. fatik de yanımda.. pusuya yattık uygun bi zaman kolluyoruz.. ben arada tırsıp cayar gibi oluyorum.. fatik hemen yetişip aslansın kaplansını dayıyor.. derken ederken kız güçlü bağlarla adeta yapışık olduğu kız grubundan ayrılıp kantinin olduğu kata iniyor.. ben de peşinden.. kantinde tırsaklık nöbetim geri geliyor ve beklenen atılımı gerçekleştiremiyorum.. kızın peşinden yine sınıfın olduğu kata gelirken fatikle göz göze geliyoruz.. hayatımın en kesin kararını o dakka veriyorum.. fatike öeaah ama sikerim böle işi ne olacağsa olsun bakışımı atıp hatunun yamacında bitiyorum..

- meleba.. az bi konuşabilir miyiz.. iki dakka.. önemli..
- nas.. tamam.. ne hakkında..
- şeaay.. ya şimdi ben seni.. sena.. senden.. hoşlanıyorum..
- hö.. bi dakka.. şurdaki kızlar gönderdi seni di mi..
- kim kızlar.. ben kendim geldim..
- hadi hadi.. kanmadım ki.. bir nisan şakası yapyosunuz bana.. aehuuehe..
- ne nisanı yeaa.. şaka değil.. senden çok beyeniyorum ben valla bak..
- aheuueuuehe.. tabi tabi.. görüşürüz.. seneye bir nisanda falan artık..

işte böyle sayın kari.. o gün bugündür bir nisan dendi mi yüreciğmin nah şurasında bi parca cızbız olur.. eve kapanır kimselerle görüşmem.. şakaya ve şakacılara karşı net tavır alır.. anadan üryan oturma eylemi yaparım..

şimdi yannız bırakın beni..

13 yorum:

sutlukahve dedi ki...

Diğer çapkınlık hikâyelerini de sabırsızlıkla bekliyorum.

J-İBO dedi ki...

Abi bahtsız bedeviymişsin yaa :)

fevkalade olağan dedi ki...

zütlü.. ben asıl anaokulundayken ne biçim çapkındım yeaa.. bi görcektin.. pehhey..

cibo.. hiç sorma bilader.. bi insan hep mi kumarda kazanır yea.. hayır üreyemiyecem ona bozuluyorum.. zebil olacak mis gibi genler..

Enteldantel! dedi ki...

ahauhuahau bilom.
Saygılar bilom.

Enteldantel! dedi ki...

Yorumlara abone olmamışım bilom.
Onu olayım bilom.
Abonenim bilom.
Hastasınım bilom.

fevkalade olağan dedi ki...

kandırdım ki.. hiç olmadı öle bişey.. bi nisaağn.. nası da kandırdım.. ehhi..

dereotundannefretederim dedi ki...

Efenim simdi cok pis gulme efekti koyucam buraya ama ya gercekten olduysa da kizarsan diye de korktum. Yok gercek olmasindan degil essek gibi gulmeme kizacagindan korktum. Saka diil de yalan diil de :))

Neyse sakasi bile komik :p

fevkalade olağan dedi ki...

tamam gülmek serbest ama insan gibi.. rencide edenin üzerinde üreme deneyleri gerçeleştiririm bak.. ona göre yani..

dereotundannefretederim dedi ki...

2 dakka insan olıyım ben sonuçlarına katlamam :)

fevkalade olağan dedi ki...

bak böle tane tane anlatınca misler gibi anlaşıyoruz di mi.. tabi..

Kasux dedi ki...

işte o kız bendim yea yıllar soınra seni yeniden buldum bende senden hoşlanıyodum o yüzden öyle bi tepki verdim

fevkalade olağan dedi ki...

vayanasınıyeaa.. demek sendin o.. malesef ki aradan geçen zamanda soğudum ben senden.. istersen fatiki yaparım ama her türlü.. gerçi iki çocuu var ama bence yine de sıcak bakabilir..

who cares dedi ki...

ahanda saat gecenin üçü, komşu inicek deyi korktum kahkahalarıma. çok fena, çoook. askdjkladlkasdjklasd.