Cumartesi, Mayıs 15

kafa kazan..

ve mesela ders çalışma yaşların maziye bir bakıverdiğinde görüveremeyeceğin kadar gerilerde kaldıysa..

ve lakin 83 şeyi birden aklında tutuyorsan..

ve hatta o arada ellerin de boş durmuyosa..

ve haddizatında bi taraftan okurken bi taraftan yazıyor bi taraftan bazı ne idüğü bilinmez hesaplamalar yapıyosan..

ve örneğin yaptığın bi hata başa dönüp tüm çalışmanı gözden geçirmeni gerektiriyosa..

ve fakat mevsim baharsa..

ve dolayısıyla hava durumu insanlık onuruna aykırı bir biçimde aklını çeliyorsa..

ve filhakika sen bu işlerden çokçokçok sıkılmışsan..

ve/veya sık sık hata yapıyorsan..

ve yahut çünkü karnın da açsa..

ve illaki yakın bir geçmişte dünyanın en ahmak insanı olduğun yönünde derin süpheler yaşamışsan..

ve binaenaleyh benliğin bilumum vörd egzel pidief dosyası ve açık halde bulunan fotokopi materyaller ve yine açık halde bulunan 19 farklı web sayfası ve gerektiğinde açılmak üzre hazır bekleyen çok sayıda irili ufaklı sözlük tarafından emiliyorsa..

ve yanısıra ensende takvimin baskısını ve kaynayan bozanın kıpırtısını hissediyorsan..

ve dahi belinde çok saattir aralıksız oturuyo olmanın verdiği tarifi mümkün ama tedavisi namümkün ağrı ve gözlerinde kızarıklık varsa..

ve sanki binyıllardır bir cinsi latifle uzuvsal temasın olmamışsa..

ve ek olarak uykusuzluk yaş olmuş gözlerinden süzülüyorsa..

ve ezcümle kafandaki boşlukta sonu gelmeyen paragraf ebatlı cümlelerin sesleri yankılanıyosa..

ve dahası henüz tanışmadığın birini çok özlemişsen..

ve çünkü burada adını anıp rencide etmekten imtina ettiğim başkaca türlü işkencelere maruz kaldıysan..

ve velevki yeter sayıda bağlaç sağlandığında dünyanın bütün cümlelerini uç uca ekleyebileceğine dair ütopik fakat samimi bir hisse gönlünü kaptırdıysan..

ve velhasıl mevcut obsesif nevrotik anksiyeteni yazıya dökmenin hiç bi faydası olmamışsa..

o vakit yıllardır omuzların üzerinde taşıdığın o nankör kafan artık bi kazandır.. mübarek olsun kazan.. kazı kazan.. kazıt kazan.. kafa kazan.. yuppii kazan.. aslanım kazan.. onnumara kazan.. ebene atlıyım senin kazan..

14 yorum:

pusarık dedi ki...

başlığı kazan yerine kazıyan okudum.
kazan ve kazıyan ve de beyni içten dışa kazınan hepten aynı yerde velakin yapacak pek bir şey yok

ve bilhassa özlemek meselesi şu mevsim normallerinde çok sakat.

fevkalade olağan dedi ki...

ben de ne eksik kaldı diyodum.. tabi ya.. ve bilhassa.. hem içinde hassa da var.. pek hoş.. pek latif..

gasilhane dedi ki...

Durum ekşi, ama buradan baktığında insanın izlenimi 'tatlı' olduğun yönünde. Geçer.

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

kafa kazanlık bi meslek hastalığı, işi değiştirmediğin sürece sürer o ebesine atlasan da :/

fevkalade olağan dedi ki...

gassal.. ağzın bal yisin..

altın.. ya ben o işi değiştiricem ya da o iş beni.. bi değişiklik şart.. gel ortak oto yıkama şeysi açalım.. fışılı fışılı yıkarız ne güzel otoları..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom o doktora bokuyla boşuna uğraşıyorsun sen. Çünkü neden? Çünkü dün seni açık lise sınavında sorularla boğuşur vaziyette gördüm. Aslında hemen yanına gelip haber verecektim ama konsantrasyonunu bozmayayım dedim. Meğer sen daha liseyi bitirmemişsin ya la?

fevkalade olağan dedi ki...

bilom sen şuna sınav esnasında uyuyodum rüyama gelmişsin desene.. gerçi rüyanda bile olsa neden görmezden geliyosun lan.. insan bi gelir iki rekat kopya verir di mi.. vay adi.. ya kalırsam şimdi.. hiç de çalışmamıştım yeaa.. kesin kalıcam.. ipne..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom o değil de geçen gün nasıl sattın ama beni, valla süper satıştı. Satışıvakandi. Japonca öğreneyim diyorum bilom, ne diyorsun?

fevkalade olağan dedi ki...

şimdi bilom o mevzuya bi açıklık getirmek gerekirse.. büz ona satış demeyelim de.. öeaaeöö.. başka bişey diyelim.. hem bi insan uyku arasında söylediği şeylerden sorumlu tutulmamalı.. çünkü neden.. sarhoşun mektubu okunmaz da ondan.. evet gördüğün gibi atalarımız da benimle aynı fikirde.. hatta japonca öğrendiğinde sor onlar da benimle aynı fikirdedir kesin.. nasıl geldi mi biraz açıklık.. geldi gibi bence..

mgntwmn dedi ki...

ah bu güzel havalar hepimizi kendimizden aldı. kendimizi geri isteyelim dicem de ben baya bi sıkılıyorum kendisinden yaw!

AylaKMadaM dedi ki...

obsesif nevrotik anksiyete kavramini gorunce ahanda bu dedim. henuz DSM-4 tani kitabina girmemis olabilir ama cok candan adeta halktan bir kavram, kanim kaynadi. (tama uzun lafin kisasi haleti ruhiyemi tasvir etti:)

fevkalade olağan dedi ki...

mgnt.. çok dertliyim o konuda annem.. kendimden sıkılmanın kim bile kaç türlüsünü yaşadım.. bi ara sıkılıkça yeni insanlara eski hikayelerimi anlatıyodum.. sanki bi çeşit yenilenme yanılsamasıydı o da.. artık onu yapacak takatim de yok.. inşallah mevsimseldir.. diğerse bu askerlik bitmez annem..

aylak.. ne güzel kaşların var la senin öle.. ehhi..

AylaKMadaM dedi ki...

öyle nazlı yarin hayali kaşımda durur, evet.

mgntwmn dedi ki...

bir tatlı huzur verem mi? kim ister? ya ben ölcem galiba arkadaşlar. bir haftadır nedensiz bir huzur var içimde len.