Cuma, Mayıs 7

platonik..

daha önce sana kim olduğunu söyleyen olmuş muydu.. sana kim olduğunu ben söyleyeyim.. sen benim platonik aşkımsın.. şaşırdın değil mi.. bence şaşırdın.. çünkü sen benim şu an şaşırmış olması gereken platonik aşkımsın..

seninle uzun zamandır süren ve kem gözlerden sakınmak adına sadece benim ve allahın bildiği seviyeli bir birlikteliğimiz var.. neyse ki allah sır tutmasını çok iyi biliyor ve kem gözlü değil.. tabi senin bilmiyor olman kem gözlü olduğun anlamına gelmez.. ne anlama geldiğini hiç bilmiyorum.. zaten bir süredir anlamlarla aramda anlamsız bir anlaşmazlık var.. anadilime yabancıyım.. hazırlık öğrencisi gibiyim.. anlıyorum ama konuşamıyorum.. konuşuyorum fakat anlatamıyorum.. anlatıyorum fakat anlattığım kişi anlamıyor.. çünkü bir süre önce anlamlar yenildi.. yan anlamların desteği gecikmeseydi sonuç çok farklı olabilirdi.. karşıt anlamlar teslim olmak üzereydi.. anlamdaşların ihaneti ise yıkıma götüren son darbe oldu.. anlamlar yenilince biz de yenilmiş sayıldık.. eminim ne demek istediğimi sen de anlamıyorsun.. çünkü sen benim şu an anlamamış olması gereken platonik aşkımsın..

en çok hangi yanına yangın olduğumu biliyor musun.. ben biliyorum.. sadakatin.. benden vazgeçebilme ya da beni aldatabilme olasılığın sıfır.. bunu kendime fazlaca güvendiğim için değil beni hiç tanımamış olmandan yola çıktığım için söyledim.. çünkü çocuklar bile bilebilir.. tanımadığın birinden vazgeçemezsin.. birlikte olmadığın birini aldatamazsın.. farkında olmasan da ölene kadar ve ölüm anında ve öldükten sonra bana sadık kalacaksın.. bana kızıyorsun değil mi.. tüm bu saçmalıklar seni sinirlendirdi.. çünkü sen benim şu an sinirlenmiş olması gereken platonik aşkımsın..

şu şarkıyı mutlaka dinlemişsindir.. platonik aşıklar milli marşı..

bigün bi çılgınlık edip
seni sevdiğimi söylesem
alay edip güler misin
yoksa sen de sever misin

cesaretin var mı aşka
çarpıyor kalbim bir başka
sen de böyle sevsen keşke
desen bana yar

hayır bu şarkı senin için yazılmadı.. ama emin ol bu şarkı senin için binlerle kez dinlendi.. şimdi izninle ben de biraz dinlenmek istiyorum.. aslında izinini istemem bi hayli tuhaf.. çünkü sen benim şu an bu yazdıklarımı okumamış olması gereken platonik aşkımsın..

10 yorum:

Aslı dedi ki...

Ne güzel yazı, platoniği platoniklikten çıkarması gerekir kanımca. Çünkü o, şu an senin platonik olmaktan çıkmış platonik aşkın.

Kasux dedi ki...

yakışıklım çooo güzel bi yazı olmuş bu yeaa

fevkalade olağan dedi ki...

aslı.. bence herkesin ömrü boyunca gönlünün bi köşesinde tuttuğu bi platonik aşkı olmalı.. her zaman da öyle kalmalı.. bazı olasılıklar gerçeklerden çok da güzel..

kazuk.. saol abisi..

Aslı dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Merak, heyecan, beklenti, ihtimaller aslında insanda, yaşanmışlıktan çok daha kalıcı etki bırakıyor, sürmesini sağlıyor.

Pinhan dedi ki...

platonik aşk güzel karşılıklı aşk ondan da güzel:)

fevkalade olağan dedi ki...

o da bi tercih.. platonik olan bitmiyo ya.. ben o bakımdan şeyetmiştim.. anafikir oydu yani..

mgntwmn dedi ki...

cidden o derece güzel mi la

fevkalade olağan dedi ki...

sen ne diyosun bilader.. dadından yenmiyo.. yani yenmiyo ya.. o bakımdan çok tatlı olduğu farzediliyo.. yesem mesela o kadar tatlı olmaz..

Enteldantel! dedi ki...

Hata bizde bilom, anlamlarla ittifak yapmayacaktık. Kurmayacaktık da olabilir. İttifak kurulan bir şey mi yapılan bir şey mi la?

fevkalade olağan dedi ki...

onu bilmiyorum da bilom.. yenilecek bişey olsa çok güzel olabilirdi.. karnım aç ulan.. koca bi ittifakı bile indirebilirim mideme.. tek kerede..