Cuma, Mayıs 21

tıkandım..

kaç gün oldu saymadım ama bana uzun geldi.. şöle sözcükleri ardı ardına sıralamaya parmaklarımın yetişemediği akıcılıkta bir yazı yazmayalı.. o heyecanı duymak istiyorum yine.. üretebildiğimi kendime göstermem gerek.. eş dost arkadaş karı kız da okusun etsin tabi ama diğer herkesten çok kendim görmeliyim.. yoksa her an kendime tapmaya olan imanımda bir zayıflık olduğunu düşünmeye başlayabilirim.. mazallah..

lakin çok pis tıkandım.. gaz sancısıyla kaldırıp yere vuran bir kabızlık dönemindeyim belli ki.. sebepleri bana kalsın da.. tek sohbet konusu hastalıkları olan 70+ huysuz ihtiyarlar gibi bu vaziyetin nasıl kıvrandırıcı olduğunu biraz anlatıp dert yanayım.. beyninizin hafiften ırzına geçebilirim ama kötü bi niyetim yok.. sıkılan siktirsin gitsin zaten.. makara çukara yaparken yanımda olan kötü günümde de yanımda değilse işim olmaz.. bayramlık ağzımı açmam da yazının sonunu getiremeyenlere nasipmiş..

bak üzüldüm şimdi.. özür dilerim lan.. valla öle art niyetten değildi siktir çekmem.. sizi de seviyorum.. öeah ama.. ne biçim bi insan oldum böle.. adam gibi bi kızamadım bile.. vazgeçtim lan.. özür de dilemedim.. hatta üşenmesem o bölümü silip yazıya devam edicem ama serde oblomovluk var.. vazgeçemem..

ne diyodum durum fena.. asıl yazmam gereken bişey varken onu yazamıyor olmam yetmezmiş gibi bi de joy writing -joy driving varsa bu da vardır..olmalıdır..yoktuysa da artık var- keyfimden de oldum.. aklıma gelen parça pincik eğlencelik şeyleri de derleyip şöle usturuplu orturmasını kalkmasını bilen helal süt emmiş bi yazıya dökemiyorum.. yazdığımı daha ilk cümlede kendim beğenmeyip.. bi kağıdı buruşturup atmanın verdiği rahatlama hissinden yoksun.. bir hışımla batırıyorum erkandaki mızrağı kırmızı çarpının kalbine kalbine.. ama aynı tadı vermiyor.. hiç bi tepki vermeden kaybolup gidiyo koca pencere..

halbuki kağıt öyle mi.. bi kere buruşurken kulaklara şenlik bir ses çıkarıyor.. sonra avucumun içinde sıkıp güç gösterisi yapabiliyorum.. ardından fırlatıp atıyorum.. o da gazımı alıyo biraz.. en güzel kısmı da atıldığı yerde hafiften genleşip açılmaya çalışması.. "ağam ben ettim sen etme.. bokunu yiyim.. bi şans daha ver.." gibilerinden bi anlam yükledim mi.. benden daha mesudu yok işte o an.. bütün suç kağıttymış meğer.. ben yine eski benmişim..

ama ben bi yol buldum.. misal bu yazıyı yazarken bi kaç kez 21×30 cm ebatlarında kestiğim sözde okunmuş gazte kağıtlarını buruşturup attım.. aynı tadı vermedi ama alışkanlık işte.. ha deyince bırakılmıyor.. azaltıp öyle bırakırım.. ya da bu dert beni iflah etmez öldürür.. -küllüyen yalan.. aklıma geldi ama yapmadım.. zaten deli uğraşmaz böle bişeyle-

ıkına sıkına sonuna geldiğim ve aslında başından bi boka benzemeyeceği belli olan şu yazı bitsin artık.. siz de kurtulun ben de.. yüce mevlam bu günleri bi daha göstermesin.. ne bela bişeymiş bu kabızlık.. hayır birine ağzına sıçayım diyecek olsam misal "yapamazsın kiiii.." dese göt olup kalıcam.. çok fena çok..
kalın selametle..

12 yorum:

éLLa dedi ki...

aynen ben de IkIna IkIna yaziyorum valla. duygularima tercuman olmussun, hicte öyle yabana atilacak bir yazi olmamis. iyidir iyi, tekrardan övunebilirsin kendinle.

fevkalade olağan dedi ki...

salgın var demek.. havalardan olabilir.. bi kuru bi sulu.. insanın metafiziği alt üst oluyo..

Zambra dedi ki...

Şu 5-6 gün aradan belliydi zaten olağanüstü hal olduğu neyse hayır diyelim hayır olsun :)üzülme yahu seni de böyle kabul ederiz n'olacak :)

Aslı dedi ki...

arada olur Böyle. Hem o kızıp, barıştığın çelişkili kısımda içses ne güzel devreye girmiş. Yüklenme kendine bence.

fevkalade olağan dedi ki...

her an türk filmlerindeki bana acımayın merhametinizi istemiyorum diye dellenen kötürüm kalmış adam triplerine girebilirim.. kaçın kurtarın kendinizi..

gasilhane dedi ki...

Döner yiyince geçeyor.

Enteldantel! dedi ki...

Ah canımın içi yaa, nasıl da okurlarını düşünüp durgunluğunun sebebini izah etmiş :: O kadar sorumluluk sahibisi bi insan ki :)))

Yoksa gaz verelim diye mi yazdın la? Vay ipne!

fevkalade olağan dedi ki...

bilom onu geç de.. ne biçim sattım seni ama.. aehuhaue..

Modafobik dedi ki...

Herkes tıkanır, amaaaaa açmak önemli bunu deişiklik yaap bugün, ne biliym bugün eve gelnce aç bi şarap filmlerdeki gibi sefa yap =D Elbet gelir o ilhaaam (:

fevkalade olağan dedi ki...

bazen diyorum ki.. neden bir lavabo olmadım..

AylaKMadaM dedi ki...

hayra yordum, 3 vakte kadar bir yazı görüyorum. sen de 3 ay ben diyim 3 yıl. dıkanmak kötü bir şey. gazeteleri buruşturup atmadan satır aralarına yazmaya çalış, bokuma benzer muhtemelen ama pasını alır!

fevkalade olağan dedi ki...

biliyorum sizi kendimden mahrum bırkmaya hakkım yok ama sıkın biraz dişinizi.. az bi işim kaldı bitiriyim dönücem.. hayranlarım benim yeaa.. beni siz var ettiniz.. göbek imzalattırcaklar şu taraf geçsin.. taam sakin.. izdihama gerek yok..

eet bi süre daha yazmıyım ben..