Çarşamba, Haziran 23

bi gün münübüsteyim taam mı..

size çok komik bi anımı anlatıcam.. ama bak söz verin gülceksiniz tamam mı.. fakirlik günlerimden bi gün.. buna halk arasında bugün diyenler de var.. dikdörtgen prizma minibüslerden birine bindim.. boyut olaraktan ayakta durmam mümkün değil olduğundan.. ki yazar burada upuzun boylu olduğunun altını çiziyo.. bence filaşbek yapıp bi daha okumakta fayda var.. işte bundan dolayı ötürüsüyle boş olmadıkça pek binmiyorum minibüse.. fakirim ama guruluyum epeyce.. neyse arka dörtlünün koridor manzaralı yerine yerleştim.. çok kıral yerdir ora.. para alışverişi olmaz.. dizler rahattır falan.. yazar burada da uzun boylu olduğunun altını şeedip üstüne sıvıyo..

haymanisikim ne biçim gök gürledi lan.. ödüme yıldırım düştü sandım.. bi anı anlatıcam mevzunun içine ettim yeaa.. ama vazgeçmiyorum ve devam ediyorum.. gel vakit git vakit.. ön koltuklardan bi hamfendi inmek maksadıyla kalktı ve kapıya doğru seyirtti.. şöfer bey münağsip bi yerde demek için uygun bi vakit kollarken.. o sırada kader ağlarını örüyordu.. ver ordan gerilimli müzik.. zaten korku filmi gibi bi gece.. kaderin işbirlikçisi ve yandaşı şöfer arkadaş ne sebepten bilemiyorum gazı köklemesin mi.. o sıra bi eliyle alışveriş poşetlerini tutan ve de diğer eliylen de sikbeni sarısı saçlarını düzelten hamfendi dengesini kaybetmesin mi.. eylemsizlik prensipi ve de düşmeme çabasının etkisiylen topuklu terliklerinin çıkardığı tak tuk sesleri eşliğinde geri geri gelmeye başlamasın mı.. yeni paragraf yapıp bu soru kalıbıyla olay anlatma saçmalığından kurtulmayayım mı..

kurtuldum.. düşünün a dostlar.. ben arkada oturuyorum.. gayetiyle düzgün hatlarda bi göt kucağım istikametinde yol alıyor.. allahım bunu hak edecek ne sevap işledim.. demedim tabi.. çünkü özümde bi yerlerde pirensip sahibi ve haza beyefendi bi insanım.. saniyenin milyonda birinde yaşayacağımız rezilliğin büyüklüğünü.. toparlamak için edilecek türlü lakırdının faidesizliğini falan tasavvur ettim.. kalan zamanın 83 te birinde bana ulaşamadan düşmesini istedim.. olmadı.. olamadı.. istediğim yani olmayan..

ve fakat olan oldu.. hamfendi kişisi tam menzilime girmişti ki ani bi reflekslen ellemi kaldırdım ve halk arasında kaba et olarak anılan göt loblarından sıkıca destek oldum.. düşmesine veya kucağıma oturmasına katiyyen izin vermedim.. hamfendi de bu nazik yardımımdan ötürü teşekkür etti.. ben de mühim değil.. vazifemiz.. kimolsa aynı götü ellerdi.. ehi bühü.. gibi bişeyler geveledim..

kıssadan hisse.. inancınızı kaybetmeyin.. yerküremizde götünü avuçladığınız için size teşekkür edecek mükemmellikte hamfendiler var.. yeter ki aramaya inanın.. doğru zamanda doğru yerde doğru kararı verin.. komikmiş di mi la.. gülün bak.. döverim.. tükürürüm.. gıdıklarım bile..

32 yorum:

SATILMIS PALAMUT dedi ki...

Allah razı olsun sayın abim. iyi geldi gece gece.

seyyarat dedi ki...

Ehveni-i şer dediğimiz bir şey var tabii.

Güldüm bu arada.

pıtpıtpıt dedi ki...

güldük hakket.

fevkalade olağan dedi ki...

amin zatı biladerim.. allah yorumunu kabul etsin senin de işalla..

zeyyal.. sen bana kötü bişey dedin.. şer kötü demek.. biliyorum onu ben..

bıdbıd.. gülme garantili zati bu.. gülmeyene parasını geri veriyorum.. gerçi siz ücret ödememiştiniz di mi.. haketten la nen para vermiyosunuz la siz bana.. iyi hatırlattın bak onu..

Enteldantel! dedi ki...

Keşke herkes senin gibi olsa, yeri geldiğinde bir bayanın götünü avuçlamak için canla başla mücadele etse ama maalesef insanlar çok duyarsız :((

pıtpıtpıt dedi ki...

blog okumak beleş dedilerdi bize ondan şeyetmiştik biz

fevkalade olağan dedi ki...

yaa.. değil mi bilom.. neticede ben de iki eli olan bi insanım.. bütün götleri elleyemem.. lütfen yani.. ya bilom o değil de.. bi görcen var ya.. yumşacıktı la..aheuhaeu.. öhhüm.. eet toplumsal bilinç yardılaşma ve dayanışma falan..

bıdıbıdı.. aslında beleşti de.. geçen gün zam geldi kendisine.. daha da beleş oldu.. hakketten de çok boş beleş bi iş la bu bulogırlık..

pıtpıtpıt dedi ki...

boş beleş insanın boş beleş işi olur, bilog yazar sayın fevkalade. işimiz gücümüz mü var sanki, yazıp okuyoruz allaha bin şükür

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa aslında benim holdingim var da.. bi ceo koydum başına.. o çekip çeviriyo.. ben de işte burda oyalanyorum.. naparsın.. insana bi meşgale şart..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom benden duymuş gibi olma ama bu kız sana boş beleş demiş la dsfsdfd. Koskoca doktora yani, pes.

fevkalade olağan dedi ki...

ossun bilom yea.. allah için güzel kız yani.. yeri geldi mi biraz alttan almayı bilicen.. böle münübüste ellemelerle falan nereye kadar di mi..

pıtpıtpıt dedi ki...

abboo ayıp valla ayıp. öyle mi dedim ben. bilogırların hepsine gelsin laflarım babında dedimdi ben. aboov ne demişim. boşuz beleşiz işte.

sayın enteldantel bu arada sizi de ilgiyle yakından takip ediyoruz. bence bi şeylerin hakket kralısınız adeta.

fevkalade olağan dedi ki...

Bilom benden duymuş gibi olma ama bu kız sana bi cacık olmazların kralı demiş la dsfsdfd. Koskoca genç yeteneğe yani, pes.

pıtpıtpıt dedi ki...

siz yazın ben sabaha kadar oturup güleyim şurda yahu.

Enteldantel! dedi ki...

Senden duymuş gibi oldum bilom. Aramızı mı bozacaksın lan ipne. Sonrasında ne güzel şey demiş, bakiyim, sayın demiş işte, kral da demiş. Ah canımın içisi ya, çok tatlı bi şeymiş valla, tam mıncırmalık ::

fevkalade olağan dedi ki...

bilom sen gene benden duymamış ol da.. sen baya baya asılıyon lan bu kıza.. hüoop.. burası müslüman biloğu lan.. buranın namusu benden sorulur.. ayrıca herkes kendi önünden yesin..

pıtpıtpıt dedi ki...

sayın dedim, kral dedim ohhoo anca güzel muamele gördüm. bence ben şu bilogdaki anket oyumu bir daha gözden geçireyim hımm kime vermişiz önceden.. hepsi de çocuğum gibiymiş. değiştiriyim mi değiştiriyim mi?

pıtpıtpıt dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Enteldantel! dedi ki...

Evet bence de değiştir Pıtıpıt çünkülüm gördüğün gibi bilom bey çok ipne bi insan yani bence o çocuğun gibi olamaz. Tek çocuk benim :)))

pıtpıtpıt dedi ki...

sen güzel reklam yaptığın için ve biloğa senin daha çok emeğin geçtiğinden sana oy verdim enteldantel. vatana millete hayırlar uğurlar getire

Enteldantel! dedi ki...

Sen en doğrusunu yaptın Pıtıpıt, makul olan buydu yani. Ben biloma verdim de noğoldu sanki. Verdim derken oy tabi. Vay anasını lan, bu laf da çok sakat hee. Neyse işte, bilom da gitti Nihat Doğan'a verdi mesela. Ne olacak bu çocuğun hali bilmem :/ Aman nolursa olsun ya çok da lü lü. Seni bu muhteşem doğruluktaki kararından ötürü tebrik ediyorum :)))

Bilo, kız tamamen kendi özgür iradesiyle bana oy verdi gördüğün gibi, sonra sabah gelip de bıdıbıdı yapma başıma.

pıtpıtpıt dedi ki...

ahaha tabi tabi :) bilosu yapma gidip kıza bıdıbıdı. ya da yap bence, sonra o da yeni blog yazıları oluştursun. okuyalım biz de güzel güzel.

ben de gidip blog takibi yapayım azıcık daha.

iyi geceler dilerken diyorum ki: kralsınız kral.

seyyarat dedi ki...

Ehven de dedim ama. O kadar kötü bir şey demedim.

Selamon dedi ki...

"inancınızı kaybetmeyin.. yerküremizde götünü avuçladığınız için size teşekkür edecek mükemmellikte hamfendiler var.. yeter ki aramaya inanın.. doğru zamanda doğru yerde doğru kararı verin.."

Ne güzel demişsin be hocam. Ne güzel umutlarla doldurmuşsun genç yürekleri....

orta karar dedi ki...

80'lerin sonu. Bir erkeğin tanıyabileceği en eğlenceli aynı zamanda en şuh ve bunu kendisine fena halde yakıştıran kadın ve annesi bu olayın kahramanları. Bir de minibüsteki genç var.

Bu iki kadın bir düğüne giderler. Şuh kadın, ince uzuun topuklarının üstünde, saçlar kıpır kıpır, üstünde son derece hareketli ince saten bir elbise ve yakışan abartılı bir makyajla düğünden ayrılır annesiyle. Annesi ısrarla maaş günü olduğu gerekçesiyle alışveriş yapmak ister. Lakin şuh kadın, annesini kostüm açısından hiç uygun bir gün olmadığı konusunda ikna etmeye çalışır. Ama bu işe yaramaz ve anne alışverişe dalar. Unun 10 kiloluğunu, yağın en büyük boyunu, efenim salçanın Akfa 5 kiloluğunu alır ki sadece bunlardan ibaret değildir alışveriş. Ellerinde torbalarla marketten çıkarken Şuh kadın, anne hafif olanlarla önden yürümektedir.

Market önündeki otobüs durağına yaklaşan minibüsü gören anne, Şuh kızına dönüp, 'Koş Nermin koş, beklemeyelim, yetişelim şuna' der ve hızlanır. Arkada kalan ve poşetler, topuk, panik üçlüsüyle boğuşan Şuh kadın, annesinin arkasından minibüse yetişmeye çalışır. Anne minibüsü durdurur ve yaşının verdiği avantajla minibüse bindiği anda yer bulur oturur. Koşup yetişen Şuh kadın elinde kiloluk paketlerle minibüse tırmanmaya çalışır. Kapılar kapanır. Elinde paketlerle ayakta kalan Şuh kadın, gazın köklenmesiyle sallanır, geriye doğru sert adımlarla, paketlerin eylemsizliğe katkısıyla arkadaki gence doğru ilerlemeye başlar. Elinden bir şey gelmeyen Şuh kadın, arka koltuktaki gencin kucağına son derece sert bir iniş yapar. Hemen ensesinden hissettiği 'Aaaohh!' sesi esnasında ön koltuklardan annesi Şuh kadına döner ve 'İyi iyi Nermin, yer bulmuşsun oturmuşsun sen de' der.

(Ucunu kaçırmış bir yorum, ama bir nesil bu hikayeyle büyüdü, bu kadar paralel bir anının üstüne anlatılır dedim) =)

Adsız dedi ki...

tam tersi durumlar da olmuyor degil guzel yurdumda,bacaklarini sıgdıramayan bir hatun guzel bir yer buldum umuduyla oturdugu yerde bir adet kuru dotun ustune dusmesiyle ohaaaşsıjabkadrtghkah seklinde kalabiliyor,gulse yanlis anlasiliyor,gulmese icinde patliyor,yazik lan..

Godsyndrome dedi ki...

İyi iş yaptın di mi sen şimdi müdür? Dolmuşta o dediğin yeri bende pek severdim(hee benim de boyum uzun) şimdi kadınlar bu yazıyı okuyacak yurt geneline yayılacak sonra ben dolmuşta tam o keramet sahibi yere oturunca sapıghh diye çantayla beni dövecekler,bu muydu istediğin? Aynı durumda 75 kiloluk terli bi amca da olabilrdi o kadının yerinde, o koltuğun tehlikeli yanlarından hiç bahsetmemişsin, ayıp etmişsin :)

mgntwmn dedi ki...

fevk. hani bir ara kabız neyim olduydun, yazmana mani olan bir rahatsızlık, geçmiş o. ben sana diim:))

Limon dedi ki...

sikbeni sarısı saçlar mı? ahahahaa.

pusarık dedi ki...

ben uzun olsam olaya (milletin g.tü bile olay oluyor, pehh) bir ne'i damga vurayım niyetine -bacağımın upuzunluğu sayesinde ayağım elimden daha çabuk ulaşacağından- hatuna çifteyi basardım, var ya ayakkabı numarama kadar çıkardı, negzel modaya da bi katkım olurdu :)

not: bu kesinlikle upuzun bacak ukdesini her hayale sokan kısa boylu kompleksi değildir, zaten de uzun boy devede de olurmuş; ama bak yaa her devekuşunda olmuyormuş :/

fevkalade olağan dedi ki...

bıdıbıdı.. sen var ya.. bittin lan sen.. yürügit entelin biloguna yorum yap.. bi daa görmüycem seni burarda..

bilom.. yeaa kız o kadar da güzel değilmiş aslına bakarsan.. uykulu kafaylan güzel gelmiş bana..

zeyyal.. evet o kısmı kurtayıyo gibi biraz.. bana oy verirsen bunları hiç yaşanmamış sayabiliriz.. ehhi..

salamon.. nere kaybolduydun la sen.. yapma bak bi daha öyle şeyler.. gözümsün..

ortak arar.. hımm.. sıkça tekrarlanan bi hadise o zaman bu.. daha sık münübüse biniyim ben madem..

adsız.. benim de içim parçalandı bak şindi.. bu ülkede kadın olmak çok zor la hakketten.. bence bütün kadınlar erkek olsun.. mis gibi olum erkeklik..

godzi.. biladerim sen bu koltuk sevdası mevzusuna çok ters bi noktadan bakıyosun bence.. tamam zel bi lokasyon orası ama bu kadar da duygusal bi bağ kurmaya gerek var mı.. kalkar başka yere geçersin.. nedir yani..

megnıt.. hea biraz gevşer gibi oldu..

limon.. o tabir aslında bizim bi akkaşa ait.. ben edepli olduğum için aklıma getirtmiyorum o türlü puştlukları..

buzarıg.. yani tabi illaki hassaten.. öeaa.. demem o ki.. kısa olmak o kadar da kötü bişey değildir heralde yea.. ben hatırlamıyorum gerçi.. kısa olduğumda 10 yaşındaydım.. ahuehaue.. taam yeaa.. hem ne demiş adamın biri.. mühüm olan işlevi aga..

öeaah.. yeter ln yorum yazmayın artık.. cevap vercem diye bi saattir uğraşıyorum.. bu kadar yqazacağımı bilsem yeni bi post atardım.. ne güzel yirdik.. taam bitti..

POSTACI dedi ki...

Ben şeyde kaldım ahahahha dur dur ahahah şeyde ahaha ilahi!
sikbeni sarısı nedir!? boya numarası kaçtır? sarı ben kanser belirtisi midir? büyüyüp et beni'ye dönüşür mü? evet tamam bu kadar.

ve yorumlar kısmından da bir kaç sorum olacak: sen dantel'in bilosu ve dantel de senin bilon olduğuna göre, "kafam karıştı" cevabını veren tek kişi olarak ben bu oylaman...... uykum geldi.