Cumartesi, Haziran 12

deve.. develer..

deveye sormuşlar.. boynun neden eğri.. deve de şöle bi ters ters bakmış.. öhhöhöhüm edip boğazını temizlemiş.. dostum güzel bi soru ama biliyosun biz develer pek konuşmayız.. dememiş.. çünkü develer gerçekten de pek konuşmaz.. ben de pek konuşmam.. benim de boynum eğri.. lan yoksa.. ama ben deve değilim.. iyi biliyorum.. bir deve olsaydım bunun farkında olurdum sanırım.. ya diğer develer de deve olduklarının farkında değilse.. bunu en kısa zamanda bir deve ile istişare etmeliyim.. ama hayır.. develer konuşmaz.. lanet olsun.. asla bir deve olup olmadığımı öğrenemeyeceğim.. sanırım ben bir deveyim.. sırt üstü yatabiliyo olmam beni kuşkulandırdı.. deve olmayabilirim.. kirveme telefon açtım.. dedim bilirsen sen bilirsin.. çünkü kirveler bilir.. çünkü çükünüz kesilirken kucağına oturduğunuz bi insana hayatınızın sonuna kadar güvenebilirsiniz.. kirvem allahını peygamberini seversen doğru söyle.. ben deve miyim.. dedim.. yannış numara bilader.. dedi.. evet artık eminim.. evet eminim artık.. artık eminin evet.. üç kere tekrarlayınca tekrarlayınca insan daha bi emin oluyo.. ev dışında çişim gelmez.. on saat dışarda kalsam işemeden durabilirim.. sanırım bu yeteneğimi hörgüçlerime borçluyum.. ayrıca bahtsız oluşum.. en ufak bi esintide üşümem.. pabuçumun ebatları.. bi gün develik davası açacak olsam bunlar hep lehte kanıt olacak şeyler.. hakim amca tek celsede güleştirir beni.. artık bir deve olduğum kesinleştiğine göre.. o halde.. mademse.. tamam sustum.. çünkü develer pek konuşmaz..

14 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

sfsdfs bilom deveymişsin ya sen la? Daha önce niye söylemedin olum? Hayır yani biz de ona göre kılıf hazırladık.

fevkalade olağan dedi ki...

lan mal mısın yea.. nası söylüycem.. elli kere yazmışım oraraya.. develer konuşmaz.. hüh:

pusarık dedi ki...

deve kuşu olasım geldi (kafamı sokacak blog arayışındayım, o kadar yani :)

Enteldantel! dedi ki...

Öyle mal filan diyerek sıçtırıcan ağzına yüzüne gece vakti o olacak, göt!

fevkalade olağan dedi ki...

lan yoksa.. ben de mi devekuşuyum.. olabilir de he.. var yani bi kuş tarafım da.. ama olmaz ki.. tam da huzura ermişken bi kez daha kafa karıştırılmaz ki..

fevkalade olağan dedi ki...

bilom ben deve olurken ahfsafsaf oluyo da sen mal olunca neden atar yapıyoruz.. yakışmadı.. biliyosun.. deveyim.. kinciyim.. kalbini kırarım..

Enteldantel! dedi ki...

Biliyorsun ben de hörgücünü kırarım ama kırışmayalım şimdi yok yere. O değil de keşke sivrisinek olsaymıştın sen bilom :/

Ya neyse kaç zaman sonra yazı yazmışsın şeyapmiyim ben şimdi. Zaten deplasman bilgisayarındayım. Öbüyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

öeaah.. iğrençsin bilom yeaa.. deve öpülür mü la.. köpüklü köpüklü.. ıyaah..

sutlukahve dedi ki...

ben de balığım diyorum kimse inanmıyor. balık dediğin bırak konuşmayı, düşünmüyor bile lan. öyle güzel bir halet-i ruhiye.

fevkalade olağan dedi ki...

haketten o daha iyiymiş.. bi sonraki hayatımda ben de balık olucam.. hem ızgarası da güzel oluyo.. böle bol yeşillikli falan.. mis..

mgntwmn dedi ki...

şey ben hayvanat bahçesini arıyodum da...

fevkalade olağan dedi ki...

şimdilik bi tane deve var.. gelirse bi de kutup ayısı gelir.. öle bahçelik bi durum yok yani..

sutlukahve dedi ki...

beni hayvandan saymaman yüreğimi yaralıyor. şu an ağlıyorum biliyor musun?

Adsız dedi ki...

``the camel is mute expressionless
becouse the camel knows everything``
i am the maniac english man who following your blog.