Cumartesi, Haziran 19

sevgili para..

seni pek çok şeyden daha çok seviyorum.. ve bunu şimdiye kadar hiç dile getirmediğim için sana karşı biraz mahçubum.. ne yapabilirdim ki.. seni sevmenin ayıp olduğunu öğrettiler bana.. sevmeyi bi kenara bırak.. iki yüzlülük yapıp senden de seni sevenlerden de tiksindiğimi söylemem gerekiyordu.. yoksa beni dışlayacaklardı para.. isimler takacaklardı.. paragöz.. dini imanı para.. paraya baba demiş.. gibi türlü hakaretlere maruz kalacaktım.. gizli sevdalarının günahını benim sırtıma yükleyeceklerdi.. zayıftım.. mecburdum.. insanları karşıma alacak cesaretim yoktu.. affet beni para..

evet para.. her biri ikiyüzlü onların.. hayatının büyük bi bölümünü seni elde etmek için geçiriyo.. yeri geliyo eşinden çocuğundan fazla senin için emek veriyo.. her gün ve bir ömür boyu seni arzuluyo.. seninle mutlu.. sensiz kalınca perişan oluyo.. bunalıma girip kendini yakanlar bile gördüm.. sana sahip olamadığı için sahip olanlara kıskanarak bakanlar.. huysuzlaşıp hır gür çıkaranlar.. rüyalarında görenler.. hayallerini kuranlar.. uğruna ölenler.. öldürenler.. azmettirenler.. yardım ve yataklık edenler.. neler neler..

aşkı sana layık görmediler para.. kadınlara ve erkeklere kütüphane dolusu şiirler yazdılar.. en hisli şarkıları bestelediler.. bütün öyküler romanlar destanlar sözde yüce aşklara adanırken sana hepsinde en kötü rolleri layık gördüler.. sevenleri ayıran oldun.. kötülüklerin aracı oldun.. zulmün kılıcı oldun.. oysa yer kürenin şahit olduğu en büyük en tutkulu mücadelenin nesnesiydin sen.. savaşlar seferler kalkışmalar göçler.. hepsi seni elde etmek içindi.. bunların yanında minik bir çöl geçmenin.. kıytırık bir dağı delmenin lafı olmamalıydı para.. münferit bi kaç olay deyip üstü örtülebilirdi.. olmadı.. senin rolünü onlar çaldı..

sana olan hastalıklı aşklarından utanıyorlar para.. ben buna çok bozuluyorum işte.. sana adi bi metres.. bi orospu muamelesi yapıyorlar.. başbaşayken köpeğin olanlar başkalarının yanında değersizliğinden girip haysiyetsizliğinden çıkıyolar.. sana elinin kiri demelerine dayanamıyorum artık..

kişisel rönesansımı yaşayana kadar ben de onlardan biriydim.. sana hiç değer vermediğimi az mı tekrarladım eş dost toplantılarında.. az mı kızdım sana taparcasına bağlı olanlara.. az mı küfrettim.. ama şimdi anlıyorum ki seni her zaman sevdim.. ölünceye kadar da seveceğim.. beni affedebilecek misin para..

9 yorum:

mgntwmn dedi ki...

bu postun yorumları lidyalılar'a kadar gider hocam.

sanitabant dedi ki...

Varsın sana paragöz desinler.Onlar da paranın satın alamadığı taze pişmiş kek kokularıyla, tene ilk değen güneş ısısıyla, parasız ama senin için herşeyi yaparım mesajlı sarılmalarla yetinsinler.

Godsyndrome dedi ki...

Aşk hep yoklukla beslenirmiş bu kadar yoğun şeyler yazdığına göre şu sıralar epey parasızsın hacı.

J-İBO dedi ki...

hehe :) artık daha bi çok seviyorum parayı, güzel!

fevkalade olağan dedi ki...

hep laf hep.. bi tanrımın kulu da çıkarıp yirmi kağat vereyim dememiş..

İnci Vardar dedi ki...

ayn rand uzaklardan selam çaktı.

POSTACI dedi ki...

Nayn! Tee ilk yazılarından birinde parayı ne kadar sevdiğinle ilgili bir şey var. Var, biliyorum. Ama işte hatırlamıyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

tamam yirmi biraz fazla geldi size.. anladım.. şu anki piskolojimle on liraya da tav olabilirim.. bence bu fırsatı kaçırmayın..

Adsız dedi ki...

para para para para paraaaa
Var da bana buna sana yok mu bana
hani bana puraaaa
hemen bi sonraki yaziya geciyorum