Pazar, Haziran 20

sevgili vücudum..

seninle barışık olmak.. aramızdaki sorunları geçmişte bırakmak.. ilişkimizde kalbin kadar steril yeni bi sayfa açmak.. dahili ve harici her bir parçanla sorunlarımı çözüp ayrı ayrı kucaklaşmak istiyorum..

sevgili midem..
bir süredir ağrımayıp beni büyük bi dertten kurtardığın için teşekkür ederim.. en yakın zamanda seni türlü çeşit dünya mutfaklarıyla ödüllendiricem.. ha diyosan ki ben tatil yapmak istiyorum.. o da uyar.. yeter ki bi daha ağrıyıp beni uykusuz gecelerde deli tavuk gibi dolaştırma.. olur mu canım..

sevgili götüm..
neden bu kadar kurusun.. neden sert zeminlerle aramı açıyosun.. ne olurdu biraz daha etli butlu olsan.. hem pantullar da boş kalmazdı.. tamam ben seni bu halinle de sevebilirim.. ama biliyosunki milletin ağzı torba değil.. senden yakın zamanda güzel bi performans göstermeni bekliyorum.. istersen yapamayacağın bişey olmadığına inancım tam.. geçen arkadaşlarla konuşurken de götüme güvenmesem ile başlayan cümle ile senden bahsettim.. bi de daha az terleyebilirsen şahane olucak..

sevgili ayaklarım..
sizi pek kullanmadığımın.. ihmal ettiğimin farkındayım.. ama allah var.. ne yapıyosam sizin rahatınız için yapıyorum.. yorulmanıza gönlüm razı değil.. başkalarının ayakları gibi pis kokmadığınız için ayrıca teşekkür ederim.. fetiş unsuru olmasanız öpücem de işte biliyosunuz laf söz olur.. gerek yok..

sevgili ellerim..
neden bu kadar soğuksunuz.. sizin yüzünüden insanlarla rahat tokalaşamıyorum.. birini okşayasım geliyor.. geri duruyorum.. tamam şekil ve yapı olarak bi arızanız yok.. ama aramızdaki bu soğukluğa bi son verelim diyorum artık.. önümüzdeki kış farklı ve sımsıcak bir çift el görmek istiyorum.. sizleri çok öpüyor ve başmın üzerine koyuyorum.. kendinizi alkışlayabilirsiniz..

sevgili gözlerim..
on küsur yıldır uzak mesafe hususunda arızalı olmanıza rağmen işinizi büyük bi özveriyle yaptığınızın farkındayım.. sizden tek beklentim daha ayık bakmanız.. aramızda yabancı yok.. zaman zaman bi hayli baygın ve anlamsız baktığınız dikkatli ve ayık gözlerden kaçmıyor.. ayrıca şu altlardaki morumsuluklar da size hiç yakışmıyor.. hadi göreyim sizi.. gözümsünüz..

sevgili kulaklarım..
önceden bi hayli kepçe olduğunuz için sizden çok tanırdım.. gerçi hala kepçesiniz ama bence bu size çok yakışıyor.. gerçi bunda kepçe kulaklı insanların daha kıvrak bi zekaya sahip olduklarını farketmem de etkili oldu tabi.. her ne kadar simetrik olmasanızda ikinizi de ayrı ayrı seviyorum..

sevgili bacaklarım..
tamam biliyorum.. uzun olmak sizin ya da benim kabahatim değil.. ama kabul edelim.. hem uzun hem ince olunca uzaktan bakan birisi çöp adam olduğumu sanıyor ve bunda sizin de bi miktar katkınız var.. en kısa sürede kalınlaşmanız kaydıyla uzun yolculuklarda önü boş koltuğa oturup sizleri rahat ettireceğime söz veriyorum.. unutmadan.. aşırı kıllı ya da tüysüz olmadığnız ve bacağım girsinli sövgülerime doğal bi abartı kattığınız için teşekkürler..

sevgili saçlarım..
beyazlamaya başladığınız gözümden kaçtı sanmayın.. ses etmiyosam fazla umursamadığımdandır.. ama bu dökülme de ne böyle canım.. daha bi on yıl kadar ihtiyacım var size .. çoğu kez ince telli ve biçimsiz olduğunuzu ifade edip kalbinizi kırmış olabilirim.. ama bu hemen küsmenizi gerektirmesin lütfen.. sizi çok sevdiğimi anladım ve çok pişmanım.. yalvarırım terketmeyin beni.. sizsizliğe hiç hazır değilim..

sevgili burnum..
seni sonlara sakladım çünkü bu sıralar biraz canımı sıkıyosun.. bu kıllar nedir arkadaşım.. ne bu kepazelik.. daha bu genç yaşımda televizyon pazarlamacısından burun içi tıraş makinası mı alayım.. ne çabuk koyverdiniz kendinizi.. zati yüzüme göre bir beden büyüksün.. işine burnumu sokmak istemem ama üzüyosun beni.. lütfen yani..

sevgili beynim..
bazen çok sıkıcı olsan da.. kimim var ki senden başka..

13 yorum:

sutlukahve dedi ki...

İyice kendini şaşırdın sen. Tez yazmayınca ne yazacağonı bilemedin. Gel benimkini yaz, boş kalma, oyalan biraz. ahuahauah

sutlukahve dedi ki...

Ya bu dizgi hatları öldürüyor beni. "O" sana söylüyorum, top ol hemi!

fevkalade olağan dedi ki...

öhüüöahöühaü.. terbiyesiz.. ne biçim konuşmak la o.. gel benimkini yaz falan.. püü..

sutlukahve dedi ki...

Ne olcak iki satır yazsan? Ne var yani? eline mi yapışır? Kırdın =/

betüsens dedi ki...

Aaa bak ne güzel ben.

fevkalade olağan dedi ki...

zütlü..
he canım.. he balım.. gönder sen ben iki güneyazarım.. zaten en çok sevdiğim iş o.. lan git.. yeni kurtulmuşum zati.. özgürlüğümün tadını çıkarıcam ben.. sen tırmala dur.. sefil..

betü..
vallaha mı.. hani nerde.. ha ben dediğin sen yani.. olur öle tamam..

Godsyndrome dedi ki...

ıska geçtiklerin de olmuş sanki :D

fevkalade olağan dedi ki...

senin de gözünden hiç bişey kaçmyo bilader.. bunun bi de director's cut versiyonu var.. ama burda olmaz.. çoluk çocuk okuyo..

seroo dedi ki...

havaya girme, cizgini bozma da bir sey diyecegim; her zamanki gibi guzel yazi olmus. dedim, zormus be elin adaminin yazisina guzel vs demek. bu arada fena midem agriyor. gencken yorduk mideyi, intikam aliyor simdilerde..

Enteldantel! dedi ki...

Ben de sırf yorumlara abone olayım diye geldim bilom. Yazı bi sikime benzemiyor ama yorumların çok güzel olmuş bilom. Saygılar bilom.

POSTACI dedi ki...

Ben de tezin bittiğini öğrenip tebrik etmeye geldim. Tezi bitmiş insan görünce çok yakın hissediyorum, nasıl mutlulanıyorum. Esnemediğim vakitler esriyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

seroğ.. saolasın.. mide işi sakat bilader.. ben bi ara ciddi ciddi midemi aldırmayı düşündüm..

bilom.. amaç o zaten.. azbilogüstüyorum..

postacı.. teşekkür ederim.. bu başarımı düzenli ve proğramlı çalışmaya borçluyum.. kesinlikle sosyal hayatımdan taviz vermedim.. sigaram bittikçe bakkala gittim.. terledikçe duş aldım.. sıkıldığım zamanlarda milliyetin çıplaklı galerilerine baktım.. süreci iyi yönetebilirsen hiç bi şeyden taviz vermene gerek kalmıyo..

gasilhane dedi ki...

Sansüre hayır..