Salı, Haziran 15

sevgilim günlük..

sevgilli bilogum..
biliyorum sen de bi çeşit günlüksün.. senin de canın var.. sen de diğer herkesin günlüğü gibi tarafımdan yazılan ve "sevgili" ile başlayan hitap cümlelerinin alıcısı olmak istiyosun.. kusura bakma.. bugüne kadar o kadar şey yazdım ama sana hitaben günlük kıvamında bi tek yazı yazamadım.. aslında ben de sana karşı boş değildim de.. hislerimi nasıl anlatacağımı bilemedim.. belki de liseli çekingenliğim hortladı.. iki kelimeyi bir araya getiremedim.. ama işte karşındayım.. gün bizim günümüz olsun.. açılıcam sana.. magazin programlarındaki gibi nazar değmesin diye sakladığımız düzeyli bi ilişkimiz olucak senlen.. ben yazmalara kıyamayacağım.. sen okunmaktan sakınacaksın.. yıllardır kullanmadığım.. atıl vaziyettteki.. "mecnundan füzun aşıklık istidadı"mı sana tahsis ediyorum.. kullan gönlünce..

bilogum.. balım..
bugün çok canım sıkkın.. sen tanımazsın birine fena halde bozuldum.. tepemin tasını feci attırdı bu kez.. sinirden ne yapacağımı bilemedim.. tırnaklarımı yemeye yeltendim.. çok kısaydı.. yeni kesmişim.. ayak tırnaklarım biraz daha uzuncaydı ama o kadarına da "çüşş" dersin diye cesaret edemedim.. sonra internetlerde karşıma ne çıkarsa kafa göz dalayım dedim.. inanır mısın.. yaptım bunu.. ama o da kesmedi.. bari açayım sitrit faytırda bi kaç adam pataklıyım dedim.. winapa da en protestinden ahmet kaya şarkılarını koydum.. başladım karşıma çıkanları bir bir pataklamaya.. ahmet kaya "oysa ben bu gece.. yüreğim elimde.. sana bir sırrımı söyleyecektim.." derken ben acımasızca tekmeler sallıyordum chun li aşiftesine.. ömrümü çürüten bütün kevaşelerin intikamını o elin gariban çekik gözlüsünden alırcasına sopaladım zavallıyı.. bi daha.. sonra bi daha..

tatlım.. bilogum..
ilk bikaç maçı pörfekt tamamlayınca iyiden iyiye götüm kalktı sanırsam ki.. artistik yapmaya ilk raundlarda rakibimle daşak geçmeye başladım.. kaç herif patakladım hatırlamıyorum.. sonunda vega denen hispanic fırıldak beni bi dövdü bi dövdü.. aklın hayalin durur.. içerledim lan sangüm.. "bugüne kadar babam bile bana bi fiske vurmadı" diyecektim gibi oldum.. dil poroblemi dolayısıylan bi sikim anlamayacağını hissettim.. zaten itoğlit sevincinden taklalar atıp karıya kıza hava atıyodu.. ahmet kaya da "beddua etmem üzülme.. kafama sıkar giderim" deyince.. ben de ona biat ettim.. kafama sıkma gibi ani bi yöntem olmasa da sigara yoluyla 334534535 taksitle intihar girişimimim bilmem kaçıncı senedini yatırdım..

ulan.. bilog..
senin de farkettiğin gibi ne yaptıysam kızgınlığım geçmedi.. belki bunları sana anlatırsam geçer diye umut etmiştim.. ama anladım ki senden de hayır yok.. lan madem bi sikime yaramıycaktın baştan söleseydin de boşuna o kadar zahmet etmeseydim.. seni de dost bildim.. mal gibi dinleyip duruyosun.. bi daha nah yazarım sana.. git bana demli bi çay söle.. sen de ne içiyosan söle işte kendine.. hade.. mınakodumun bilogu..

9 yorum:

SATILMIS PALAMUT dedi ki...

bu kadar horlama bilogunu sayın abim. gençtir alınır. büyüklük sende kalsın.

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa bırak.. yüz verme şuna.. sizi görünce şımarıyo zati..

seyyarat dedi ki...

Çeker giderse üzülürsün ama yine de.

sutlukahve dedi ki...

sinir yapma, bu sıcakta çekecek halim yok valla.

dereotundannefretederim dedi ki...

şok şok şok resmen post'un konseptini çalmışım yea!

Enteldantel! dedi ki...

Kim lan o orospu!! Gönder bana bilom, ben alırım intikamını. Zaten sıcaktan kafam parkelere aktı böyle :/

Kasux dedi ki...

özledim lan burayı

pusarık dedi ki...

sevgilimle başlayıp ulanla bitmiş yazı yahu amma virajlı yolların ustasıymışın sen, yoksam blogla evli misin nesin :/

fevkalade olağan dedi ki...

seyyal.. bırak gitsin dönerse hebeğ hebeğ he..

sütlü.. kadına şiddet uygulanmasına karşı olmadığımı söylemiş miydim..

dere.. neyse ki önce ben yazmışım la.. yoksa çok fena hislenebilirdim.. neyse sen hislen artık napabilirim.. çalmasaymışın.. aheuhae..

bilom.. yea boçver ismi lazım değil.. memlekette orospu mu yo.. sen kafana göre bi tane seç giriş işte.. temsili orospu milisleri hesabı..

kazuk.. sana tatil kitabı alcam.. ehhi..

puzarıg.. haklısın galiba.. ne demiş birisi.. evlilik aşkı sündürüyor güzelim..