Salı, Temmuz 27

artık hayatıma girsen diyorum..

aklımdan bi sayı tutacaktım.. tutamadım.. aklımdaki sayıların hepsi tutulmuştu.. tutuksuz hesaplanmak üzere salıverilmiş tek bir sayı dahi yoktu..

zaten benim kendileriyle bi alıp vermediğim olmamasına rağmen sayıların benimle arası hiç bi zaman çok iyi olmamıştır.. kişisel bi şey değil.. ezelden beridir ortamlarımız ayrı.. ben daha çok sözcüklerle hoş beş ederken onlar da kendi aralarında dört işlem yapıyordu.. bi kaç kere aralarına girmek istedimse de hep o sözle karşılaştım.. "kaç".. bu benim için bir soru kelimesi değil duyduğum yerde gerisini beklemeden uyduğum bir emir cümlesiydi..

hiçbir zaman uğurlu bi sayım olmadı benim.. onun yerine telaffuz etmekten haz aldığım sözcüklerim oldu.. konu sayılar olduğunda hatırı sayılır bir eblehliğe sahibim.. matematiği roman gibi yorumlamam da ondan.. sayılar arasındaki üslü ve köklü ayrımına bozulmam da.. x in denklemin bir tarafında yannız bırakılmaya çalışılmasına içerlemem de.. bir kilo demirin bir kilo pamuktan daha ağır olduğuna bahse girmem de.. kırtasiye dükkanını boşaltan alinin harçlığının geri kalanıyla neden dondurma almadığına şaşırmam da.. yaş problemi dendiğinde benden önce doğmuş güzel kadınları.. havuz problemi dendiğinde kloru.. işçi problemi dendiğinde sendikayı anımsamam da.. üçgenin tarifi imkansız iç acılarını merak etmem de.. uyuyabilmek için koyun sevmem de.. çarpım tablosunun meşşur bir sanat eseri olduğunu sanmam da.. beşi beş kuruştan beş yumurtayı yirmiüç kuruşa almak için pazarlık yapmam da.. kaç vakittir sensiz olduğumu bilememem de..

hepsi ondan..

18 yorum:

DeliRapunzel dedi ki...

benim gibi sayısal zekası sıfırın altında olan bir insan için neden ben bunu daha önceden yazamadım denilesi bişey olmuş :) yüreene sağlık :P harfiyen! katılıyorum :)

fevkalade olağan dedi ki...

o halde bu yazı sana ve çarpım tablosunda 9 ları bi türlü ezberleyemeyen tüm gönül dostlarıma gelmiş olsun..

gasilhane dedi ki...

Her ne kadar arada kızların sana ay ay ay'lamasına vesile olacak nüveler görsem de sayılardan daha az tiksinmek için uğraşabilirim gibi geldi, umut verdin.

ay ay ay:)

fevkalade olağan dedi ki...

sayıları böğrümüze basalım.. sevelim sayalım onları.. bak böle.. birküçbeşombiratmışaltı..

ayşe arman (özkan güven) dedi ki...

yeni kitabınıza bayıldım. Di en Ar'ın raflarında gördüğümde 'işte bu' diye çığlık attım
ayşe arman

sutlukahve dedi ki...

Sevgili bacom, sana bu satırlar Ankara'daki evmin balkonlu odasından yazıyorum. Balkondan çiçek açmış sardunyaların pembe-kırmızı ışığı üzerime yansıyor. O hayatına girmesini istediğin öküz benim hayatıma girdi, şu anda, şu güzel dakikada kıçını devirmiş fosur fosur uyuyor. Camış işte! İnsan kalkar kahvaltı hazırlar. Söyleceklerim bu kadar hakim bey. Alfonso bana çay koy.

"leb" demeden... dedi ki...

akkam herkes aynı modda...

findirdeiğim biri olursaa ilk iş bu yazının linkini atıcam ona. cidden...


(yeni kitap filan nedir? yaz çabuk. gidip alıcam.)

ayşec. dedi ki...

izninizle paylaşıyorum bunu. daha önce de bi yazınızı paylaştım ama bunu daha çok benimsediğim için şimdi izin istiyorum. aslında haber veriyorum da, işte..:)

seyyarat dedi ki...

Artık Türkiye'deyim. İlk yorumları ben yapamıyorum saat farkı olmayınca. :(

seyyarat dedi ki...

Artık Türkiye'deyim. İlk yorumları ben yapamıyorum saat farkı olmayınca. :(

J-İBO dedi ki...

Aferim sana! Aferimmm

Enteldantel! dedi ki...

Bilom harbiden de senin kafan matematiğe hiç basmıyo yea ::

Enteldantel! dedi ki...

Twitter'da fink atacağına gelip blogunla ilgilensene pic! İlgilensen iyi olur yani. Blogunuzla ilgilenir misiniz sayın bilom bey?

fevkalade olağan dedi ki...

ya doğru diyosun aslında ama çok yorum birikince cevap vermek zor oluyo.. halbuki günü gününe planlı ve porramlı çalışsam hiç birikmez.. bilom bak ne geldi aklıma.. sen cevap versene la yorumlara.. hem kaliteli okur yorumu cevaplamış olursun. senin okurlar tırt ya biraz.. hevesini al burda.. aheuhaue..

Enteldantel! dedi ki...

Ben cevap verirsem blog dünyası sallanır!! Bak mesela; Ayşe, izin vermiyorum ulan yazıyı yayınlamana filan, git kendin yaz yea hayret bi şey. Siz alıp öyle şeyapın diye mi yazıyo bilom bunları :/

Bilom sosyomatta bi hatun koca koca memelerinin altında benim yazıları yayınlamış. Ama görsen memelerin ağırlığından ezilmiş yazılar böyle, pestil olmuş. İçerledim tabi bi yerde :/

fevkalade olağan dedi ki...

yağni şimdi ne diyim ki bilom.. tamam yazı edebiyat falan bunlar da güzel bişeyler tabi ama.. bi çift memeyi de yabana atmamak lazım.. onun da kendine has bi sıcaklığı olsun yumuşaklığı olsun estetik ögeleri olsun.. töbe töbe.. gecenin bi vakti neler kattın la aklıma.. ben gidip bi soğuk su döküneyim..

kahveperisi dedi ki...

en güzeli bu.
(dalga geçmeyin:/)

blogların efendisi dedi ki...

havuz problemlerinde klorü, alinin saçma alışverişlerini düşündüm. düşündüm de ne oldu ?!

koca bir sıfır, matematikte hapsoldum.