Cumartesi, Temmuz 3

post-blogpost syndrome..

işbu yazıcığın yegane konusu “ortalama bi insan evladı bloguna post yazdıktan sonra neler yapar..” sorusunun yanıtını aramak olacak.. ortalama derken.. gözlemlediğim tek denek bizzat kendim olduğu için çıkan sonuçlar oldukça ve hatta son derece öznel.. diğer bir deyişle tırt olabilir.. aslında olmayabilir de.. zira tanıdığım bütün insanların ortalaması olduğumu düşündüğüm ve bu düşüncemi çok beğenip kendi sırtımı pişpişlediğim vaki.. siz yine de beğendiklerinizi alın.. beğenmediklerinizi bana bırakın.. "bi kerem bi tek sen sen bunları yapıyosun.. biz hiç te bile senin gibi değiliz.." gibi çemkirik şeylerle gelenin kalbini kırarım..

garip bi şekilde sonrasında neler olacağını öngören bir yazıya başladım.. şimdi buraya yazdıklarım olmazsa çok pis göt olucam.. onçün.. ne büyük bi riski göte aldığımı da bilerek.. insaflı davranacak ve benim öngördüğüm şeyleri normalde yapmayacak olsa bile hatır için yapacak bi kaç arkadaşa ihtiyacım var.. ücret dolgundur.. ödeme elden değilse de yanaktan ve öpücükle yapılır.. iyi de bilader şu giriş kısmından bi kurtul da konu gelişsin serpilsin artık dediğinizi duyar gibi oluyorum.. işim düştüğü için size hak veriyorum ve hemmen konuya zıplıyorum..

tıkır tıkır klavye sesleri -ki dünyanın en güzel seslerinden biridir- nin eşliğinde sular seller gibi yazılan bi yazının.. şöle bi geneline baktıktan sonra.. "yayınla" butonuna basmak suretiylen okuyucuyla buluşması anı kadar keyif veren başka ne var diye düşünüyorum.. aklıma zikişzokuştan başka bişey gelmiyor.. e tabi mevsimsel faktörlerin dürtüklemesi de etkili.. yazının gönderilmesinden sonraki bir kaç dakikayı size içsesim aktaracak.. heppirlikte dinleyelim.. buyurun sayın içses- kendisi türkücü değil ama olsa olurmuş- söz sizin..

olum yazdın ama pek de bi boka benzemedi sanki.. kim okur lan bunu.. lan illaki çıkar okuycak birileri.. bilom okur mesela.. o her şeyi beğeniyo.. beğenmese de beğendim der heralde.. o kadarlık bi insaniyeti vardır.. sonacıma zütlü okur.. magnet okur.. zeyyal okur.. erkekler de okur ama sırf pöpülerliğimi çekemedikleri için hasedinden okumamış gibi yaparlar.. lan koy götüne kim okursa okusun.. hiç kimse okumasa açar kendin okursun mastürbasyon tadında.. sanki hiç yapmadığın şey.. zaten kendi yazılarını senin kadar okuyan bi ikinci kişi yoktur..

du bakalım.. alelacele yazdık ama bi sürü hata vardır şimdi bunda.. bi kontrol etmeli.. neyse ya sonra bakarım.. şu sayaça bakalım kaç kişi okuyo.. vay ipneler.. neden okumuyonuz lan yazımı.. lan bulogır seni de adam bildik o kadar yazı yazdık.. yeaa beni haketmiyo bu sitenin insanları.. herkesin işi gücü fingirdemek.. şurda bi eser koyuyouz ortaya kimsenin siklediği yok.. yazık.. valla yazık..

lan kaç dakka oldu yazalı bi allahın kulu yorum yapmamış.. internetin karanlık ve tozlu raflarından çürüyecek cağnım yazı.. du bi daha sayfaya bakayım belki biri görüp okumuştur.. o da yok.. hay sikecem böle işi.. emesende kim var.. birilerine zorla okutayım.. lan o da ayıp be.. zorla yazı mı okutulur.. du bakalım bi beş dakka daha bekleyeyim.. olmadı zorla morla okutucaz artık..

yenile butonuna bu kaçıncı basışım.. saniye başına düşen tık sayısı iki tam onda yedi.. hakket tadı tuzu kalmadı bilogun.. şunlara bak mına koduklarım.. herkes tiwit peşinde.. yazdıkları laflar da laf olsa.. sanırsın herkes oscar wilde amına koyasın.. fındık kabuğunu doldurmayacak mevzular..
aha.. birisi okuyo.. sayaçta bi kıpırdanma oldu.. lan okudun gittin de neden yorum yapmıyosun ipne.. söğüt gölgesimi bura.. neyse siftahı yaptık ya.. gerisi gelir.. lan yoksa günahını mı aldım herifin.. belki önce okudu şimdi yorum yazıyo.. tabi canım kesin öle.. bekleyeyim biraz.. lan bu kadar uzun sürer mi yorum yazmak.. beş dakka oldu.. ben koca biloku iki dakkada yazdım.. yok ya bu götoş da kesin gitti.. kim bilir emesende kiminle oynaşıyo.. hakketen bu bılogır milletinden adam olmaz.. bi daha yazmam ben de.. zaten kapatıcam silecem üyelik müyelik bırakmıycam.. bal dök yala yapıcam..

sanki milletin de çok derdi.. silip git.. kim ne der.. peşinden elçi gönderip geri mi çağıracaklar saf.. kime trip atıyosun.. zaten silsen de iki gün sonra geri dönmezsen ben de sen değilim.. bi daha bakayım sayfaya.. aboov.. bi sürü yorum gelmiş.. koş koş.. oku oku oku.. lan hepsi eş dost işte.. hatır için çizittirmişler bişeyler.. bi kere de yeni bi insan gelsin düzgün bi yorum yazsın.. yok efem çok sanatsal desin.. azcık daha grotesk olsaymış şahane olurmuş desin.. kafkeskliği tam kıvamında desin.. intertextualitesi az fazla kaçmış desin.. desin işte bişeyler..

ya ben hakketten nankörüm.. iki dakka önce kimse okumuyo diye hayata küsmüştüm.. şimdi yorum beğenmiyorum.. iyi de bunların nesini beğeniyim.. insan az bi özen gösterir.. olmaz ki böle yorum.. cevap yazsam mı.. birine yazsam ötekine ayıp olur.. hepsine toptan tek bişey yazayım.. hem olayı cool yapmış olurum..

tamam.. hadi bakalım yorumlara.. şu ne yazmış.. buna ne demeli.. bu ayar mı verdiğini sanıyo anlamadım ki.. neyse hepsine sıradan basayım kalayı.. en iyi yaptığım şey bu zaten.. kızan olursa "şaka la şaka" der kenara çekilirim..


yaa işte böle okuyucu.. az sonra yayınla butonuna tıkladıktan sonra olcaklar bunlar.. hadi bakalım hayırlısı.. bism..

21 yorum:

betüsens dedi ki...

Tek değilsin şimdilik, tam olarak öyle olmasa da bende de oluyor bu tarz şeyler.

Bir de yazıların ne biçim de postmodern. Uff:))

fevkalade olağan dedi ki...

az daha bekliyim bi kaç yorum daha olsun toplu cevap yazarım diyerekten biraz oyalandım ama okuyan gidiyo bilader.. sonra sövünce de sövdü oluyo..

neyse betücüm.. saolasın.. bu iyiliğini de unutmam.. ödemeni en kısa zamanda yapıcam.. sözüm söz yani..

MagnaPersona dedi ki...

Aa ne güzel bilok.

Buna da yorum yazmadan gitmeyeyim dedim. Yazık çünkü. Yeni okurum bir de, ikinci yorum falan, eş dosttan sayılmam.

Ve fekat yorumun içeriği boş oldu. Hıı evet doğru deyip gülümsemekle yetindim. "Ayyy ayyynenn yieaaa, inanmıyoruaam, harikasııaan" şeklinde helecanlı ve sana "ben demiştim" hissi yaşatan yorumlar yapamadım, ama kalbim seninle.

ŞŞ hemen cevap yazma, olsun 4-5 tane en az, senin de bi imacın var.

fevkalade olağan dedi ki...

magna.. iyisin hoşsun da.. biraz geç kalıyosun.. lan iki dakka önce nerdeydin ibiş.. bu ibiş de ipnenin daha bi sevimlisi oluyo lügatçemde.. ehi..

MagnaPersona dedi ki...

Hayır az daha beklesen gelecekti, arkadaş lafa tuttu. Ben bu kadar acele etmiyorum ama bak. Git bi çay yap, ekşide kim nutella yemiş oku, aklını burdan uzaklaştır.

Hayatımda hiç ibiş olmamıştım, kızgın kumlardan serin sula... Yok. O zaman şöyle olsun, yanlışlıkla bozuk süt içmek gibiymiş. Sevmedim.

"leb" demeden... dedi ki...

kıyamammm... yorum yapıcam...

da, ne yorum yapılır ki bu yazıya...

ben düşüniyim. yine gelirim :S

sutlukahve dedi ki...

Yettim baco. Hemen yorumlayayım. Kurgusu son derece başarılı. Okuyucuya önceden neyi anlatacağını her şeyi bilen anlatıcı ağzından aktarmana rağmen heyecan unsurunu korumayı başarmışsın. Metin kendini okutuyor her şeye rağmen. İç monolog tekniği ile Ulysses'e yaptığın gönderme yerinde olmuş. Penelope bölümüyle görülen bu örtüşme elbette porst-modern edebiyatın vazgeçilmesi olan post-it tekiğinin bir yansıması. Okuyucuyu yoruma ve yeni okumaya çağırman interaktif metin kuramının günümüz dünaysındaki en yalın uygulaması. Metin artık yazarın değil, mottosunun sende vücut bulduğunu görüyorum. Gözlerinden öpüyor, ödememi bekliyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

magna..
ben de o arkadaşını hiç sevmedim.. kötü bi arkadaş o.. onunla görüşmeni istemiyorum.. seni kötü yola düşürür bak demedi deme..

leb..
tamam gelince çaldır..

zütlü..
bacom şahane yorum yazmışın.. şimdi bunun aynısından diğer yazılarıma da yazıyosun.. fazla değil yüz tane falan.. ben gelince hepsini okuycam tek tek.. ödeme iş bitince..

mgntwmn dedi ki...

bazen de yorum yazıiiim diyorum. sonra bişiler giriyor araya unutuyorum ne yazıcamı. yoksa ben de sütlü gibi uzun ve iç gıdıklayıcı yorumlar yapabilirdim fevk.

jewel dedi ki...

kah adsız biri olarak, kah başka uyduruk isimler alarak süpersonik yorumlar yapcam bundan sonraki postlarında. hadi bakalım. yeter ki sen mutlu oooğl! :D

Aslı dedi ki...

Bayılıyorum yazılarına.
Burası söğüt gölgesi değil diye, arkamdan küfretme diye bu sefer yorum yazdım, kızma ha :))

seyyarat dedi ki...

Ilk yorumu bir sure ben biraktigim icin sana aslinda soylemek istediklerim cok farkli idi. Kibar bir insan oldugum icin kendimi tutacagim tabii merak etme.
Hem artik ilk yorumlarini da yazamayacagim zaten. Kim alinirsa alinsin aaa.

Neyse, konumuza gecelim. Konumuz senin yorumlari sevmen, mutlu olman. Bunu saglayacak yorumlar yapilmis yukarida gordum. Guzel olmus, onlara katiliyorum ben.

Yalniz bir noktayi da acikliga kavusturmaliyiz: Bakalim biz senin yorumlarimiza yaptigin yorumlari begeniyor muyuz?

Yalniz ben mutlu degilim ya nasil kiskandim seninkini de bozmaya calisiyorum hemen.

AylaKMadaM dedi ki...

saymaça baktım 1 tane deyü. kafam karıştı şindi o bir ben miyim yoksa başkası da mı bakıyor. ama başkası bakarken ben utanırım okuyamam. hem ya aynı anda o da ben de yorum yazarsak hem belki üff ne biçim de güzel yorum yazarsa o. saymaç kötü bi şiy diyim ben sana. ürkünç hem de ne biçim.

Selamon dedi ki...

Abi üşendim yukarıdaki yorumları okumaya;"azıcık daha grotesk olsaymış şahane olurmuş fakat kafkeskliği tam kıvamında" diye yorum bırakan var mı? Yoksa ben bırakıp o espirisinin ekmeğini ben yemek istiyorum. Saygılar.

s'ius dedi ki...

abicm intermilanı fazla kaçmış.. aslında morinho reale değilde barçaya geleydi sankim daha ii olurdu :p hee yazı mı.. yazı işte be abi :D

cilekperisi dedi ki...

hahahah bunu readerdan okumuştum, çok hoş :))

bu kız okur. dedi ki...

arkadaş, o söğüt gölgesindeki sayaç kıpırdanmasına sebebiyetli ibne ihtimallerinden biri de bazenleri benim gibime gelmiyor diğil.

Kılişeci dedi ki...

intertextualitesi az fazla kaçmış

fevkalade olağan dedi ki...

canlarım benim yeaa.. okurlarım işte.. bak nası hislendim şimdi.. hepinizi çok seviyorum.. ama öle her birinize tek tek cevap yazacak kadar da çok değil yani.. ehhi..

aa bak ne güzel yorum dedi ki...

preview yapmıyo musun?

fevkalade olağan dedi ki...

yapmıyorum..