Çarşamba, Ağustos 18

afedersiniz..

hiç saydınız mı.. ne kadar da çok insan var.. tüket tüket bitmiyor.. sayabileceğimden çok.. tanıyabileceğimden çok çok.. tüketebileceğimden çok çok çok fazla..

varolduğunuz için sağolun.. ama ben almıyım.. bu kadarına ihtiyacım yok.. tamamınıza yakınınız fuzuli.. şimdiye kadarki gayretinizi takdir ediyorum lakin bence artık üremeseniz de olur.. varolan insan rezerviyle bi kaç bin ömür idare edebilirim..

bundan öte doğan her çocuk israftır.. hatta hazırda hayatta olanların yüzde bir çoku da.. evrenimin merkezinden yaptığım son hesaplamaya göre gereksinim duyduğum insan sayısı 43.. bir de ben.. etti 44.. dünya 6 milyar insan için çok küçük.. şimdi sizden bir ricam var.. koltuklarınızı dik konuma getirin ve ölün..

beni dinlediğiniz için teşekkür ederim..

21 yorum:

gasilhane dedi ki...

Marijuana illegal arkadaşım. Alma

A-H dedi ki...

ilginc bir yaklasim :)
ve eglenceli :)))

jewel dedi ki...

evlenince çocuk yaparsan bittin olm sen! on parmağım yakanda olcak! :)))

Ful yaprakları dedi ki...

tüketmeyle bitmez bu insanlar..koltuğu dik konuma getir ve öl iyi durmuş, sevdim :)

"leb" demeden... dedi ki...

spermleri olan bi erkek olarak gayet makul yazmışsın.

yumurtlasaydın başka yazardın.

:)P


lakin sayı önemli değil. yetiştirmek önemli. nki biz yetişemeden, çocuklar büyümüş oluyor...

Hayal Meyal dedi ki...

hahahha hiç bu açıdan düşünmemiştim :)

Gabriel dedi ki...

yazı kadar yorumlar da ilginç.
hepsine bayıldım:)
intihar ederken kanat güner'in kitabının giriş kısmı gelmişti aklıma, yine güldüm bak şimdi: "ya ölmeye değil de üremeye karar verseydim!" :))
hali hazırda manyak olan bu nesilin üremesi zaten sakıncalı. ama üremeyi sürdürürlerse de kendileri gibi birkaç milyonu daha kaldırabileceğini sanmam bu dünya'nın;) her şekilde the end görünüyor yani;)

Gabriel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ayşec. dedi ki...

afedersin..evreninin merkezinde hayat var mı?
hayır bu sevgi bu ıstırabın anlaşılmaz bir yani olduğundan değil ama gene de illegal ürünlere bir şans daha ver derim.

fevkalade olağan dedi ki...

bu seferlik yorumlara cevap vermek yerine bn de yorum yapıcam..

ben neden ölüyorum lan it.. sen geber..

ayşec. dedi ki...

it dalaşına girecek değilim lakin işte bunun için. yani öl diye değil.. bi sakin ol, iki huzur bul diye.

fevkalade olağan dedi ki...

it dalaşı değil ki.. ben yorum yapacak olsam yaana sen öl derdim gibilerinden şeyettim onu..

ayşec. dedi ki...

eninde sonunda kimsenin pek fazla seçeneği yok zaten. dünya nüfusunun 44'e inmesi imkansıza yakın olduğu için gerçekten üzgünüm ama teselli olacaksa ben de pek kalıcı değilim.

Enteldantel! dedi ki...

Beni 43 kişiye bedel gördüğün için çok teşekkür ederim ama o kadar da değil yani bilom, abartma. Annem bana 40 taşaklı diyor. Böl ikiye, demek ki 20 kişiyim. Bir de seni sayarsak 21. Birkaç ipneyi daha eklediğimizde ediyor mu sana 40. Mhp'nin kuruluş şeyi kutlu olsun :/

fevkalade olağan dedi ki...

bilom hepi topu 4 kişi için mateatiğin bütün imkanlarını zorlamış olman gözümü yaşarttı.. yalan la hç de bi yerim yaşarmadı.. cümleyi bi şek bitirmek gerekiyodu.. ben de öle bitirdim.. pişman değilim.. gene olsa gene yaparım.. al bak yapıcam.. bu kadar dürüst olmam gözlerimi kamaştırdı.. yüreğimi hoplattı.. kulağımı seğirtti..

Enteldantel! dedi ki...

Keşke sen de matematiğin imkanlarını biraz zorlayıp sayı saymayı öğrenseydin bilom ya :/ Halen daha 4 diyor.

fevkalade olağan dedi ki...

bilom niye açık ediyosun.. daha geçen bi blogta sayılarla aram yok dedim.. şimdi doğru hesaplasam kendimi yalanlamış olucam.. kasten hata yapıyorum.. ya da bi dakka la.. 44 - 40 = 4 değil mi.. alişte.. çeliştim kendimle.. bi gider misin burdan.. kliması olan bi insansın hala bilgisayarla haşır neşir oluyosun.. git biraz klimayla oyna.. sağını solunu bızıkla..

Enteldantel! dedi ki...

sdfsdfsd affet bilom sen haklıymışsın ama biliyosun benim kafa gidik bu ara. Ama kafa gitse de mühim değil çünkü neden, çünkü klimam var yani zenginim ve zenginlerin bütün hataları hoş görülür yani sonuçta.

Gidip klimayla hemhal olayım :/

pusarık dedi ki...

ben saydım fazla oluyor bu insanlar, hanedeki rakam tekli sayılardan çiftli sayılara geçince say say bitmiyor vallahi fakat en zoru ölü görünüp de evinde turp gibi sapasağlam oturan dingilleri saymak, sistem kabul etmiyor bunları, bazısı da sayılmayı kabul etmiyor, rezillik yahu :/

yaylada yılan çoksa fare azalır fare çoksa yılan yok diye sevindirik olunur velakin fareler illallah ettirir yılan azken... insanlar hakkaten çok ve bezdirici ama biz olmasak şahmeranlar neyim hüküm sürecek dutluklarda falan belki de, ne malum :P

nada mada dedi ki...

bilom ben de ölmesem iyi olur lan. ben ölmeyim olum lan. nolur sev beni. çok müşkül durumdayım.

fevkalade olağan dedi ki...

sen ölme.. o ölmesin.. ötek daha çok genç.. beriki birz daha yaşasın.. ee.. ben mi öleyim lan it..