Cumartesi, Ağustos 7

biraz sıcak mı ne..

aslına bakarsanız bi süredir aklımdaydı.. bu kış hiç kar tatili yapamamış olmam bana koymadı değil.. ama doğalgaz faturasının az geliyo olmasından dolayı pek ses çıkarmıyodum.. lakin bilader bugün kati kanaat getirdim.. bu iş ciddi.. o nasıl bi sıcaktır öle.. ecnebi hamfendilerin tenasül uzvu gibi yanıyo ortalıklar..

vaktiyle.. amerika atmosferi kirletsin ben de burda onlar dünyanın keyfini sürmeye devam etsin diye bi tarafımı yırtayım diyerekten bu küresel ısınma işlerini pek iplemiyordum.. gördüm ki bu iş böle gitmez.. hani önceden bana dokunmayan bi yılan vardı ya.. hah işte.. o şerefsiz bugün bana da tısladı.. burdan tüm insanlığa bi çağrıda bulunmak istiyorum..

lan oğlum.. itliğin lüzumu yok.. akıllı olun.. bakın durum ciddi bilader.. çok feci oldum lan bugün.. bayılcak gibiydim.. şimdi de öle gerçi ama mağarama girdiğim için pek hissetmiyorum.. sadece ben de değil.. elimize ulaşan son bilgilere göre.. şu an itibariyle millet sıcaklardan sevişemiyormuş bile.. neyse ki öle bi problemim yok.. saplığım sağolsun.. hadi bakalım.. gözümsünüz.. ne gerekiyosa yapalım..



yannız şunu farkettim.. bu küresel ısınma konusunda pek bişey bilmiyomuşum.. şunları yapın bunları yapmayın demeye yeltenir gibi oldum.. ama baktım database bomboş.. bi gidip araştırayım..

beş dakka sonra..

küresel ısınmayla ilgili şöle bi bakındım geldim.. atmosferin karbondioksit ve diğer gazlarla kirletilmesi ve sera etkisi gibi şeyler hakkında hemmen uzman oldum.. neyse lafı uzatmadan neler yapmamız gerektiğini listeliyorum.. çıkarın kalemleri bi yere not alın..

* aman diyorum.. duyarlı olun..
* kaynaklarımızı idareli kullanalım.. israf etmeyelim..
* tıraş olurken diş fırçalarken falan musluğu kapatalım..
* ekonomik ampuller kullanalım..
* araba kullanırken kalkışta pati çekmeyelim.. bayır aşşa giderken fitesi boşa atalım..
* it gibi soluk alıp verip havayı kirletmeyelim..
* havayı kirletenlere gördüğümüz yerde küfredelim.. küfretmeyenleri uyaralım.. iplemezlerse onlara da küfredelim.. gerekirse tükürüp kaçalım..
* bitkiler ışık olmadığında karbondioksit ürettikleri için.. geceleri bi el feneri alıp ağaçlara tutalım..
* zorunlu haller dışında araç kullanmayalım.. evde oturup internet manyağı olım..
* yemek falan da yapmayalım.. sıcakta yenmiyo zaten karpuzdu yoğurttu öle idare edelim..
* birer yelpaze alıp yerküremizi yelleyelim.. serinesin yavcucak..
* öeaaa.. bi de.. sevelim sevilelim.. dünya kimseye kalmaz..

bu yazıyı bi mülyon kişiye göndermeyen kendi terinde boğulsun..

18 yorum:

kaba şimşek dedi ki...

gaz salınımını minimumda tutmak adına kurufasulye ve lahana tüketimini de makul seviyede tutmalıyız.

fevkalade olağan dedi ki...

iğrençsin ve bilogumun seviyesini düşürüyosun.. git burdan..

kaba şimşek dedi ki...

istenmediğim yerde terlemem!! :/

SATILMIS PALAMUT dedi ki...

sevişmekle ilgili sözlerine katılıyorum sayın abim. inanır mısın havalar böyle olmasa çılgınlar gibi sevişicem. her şey nasip işte.

fevkalade olağan dedi ki...

gaba.. terlediğin yerde de istenmiyceğin kesin.. değişik bişey oldu bu.. paradoks desen değil.. ne ki bu..

satı.. yea aslında sevişsen sevişilir de.. küresel ısınma yapıyo diye şeetmiyorum ben pek.. duyarlı olmak böle bişey..

ebru dedi ki...

küresel ısınma çok önemlidir. günümüzde küresel ısınmanın ısınmaması için çok dikkat etmeliyiz. atatürk bu vatanı bize küresel küresel ısınalım diye bırakmadı. bugün ben de bi baktım ki küresel ısınıyorum. bence günümüzde elektrikleri çok açık bırakmamalıyız.

kaba şimşek dedi ki...

olm fatih sultan memet gibi adamım işte. eyer ben terliyosam gel beni serinlet, yok bu koku senden geliyosa allah senin belandan gelsin!

fevkalade olağan dedi ki...

epru.. şu an ağlıyorum ve sözlerinin bi kısmını götümden uydurarak onuncu yıl marşını okuyorum.. bunu biliyor muydun..

gaba.. şu an sana klima taktırma planları yapıyorum ve montajla ilgili sorunlı çözmek üzreyim.. bunu biliyor muydun..

ebru dedi ki...

ben de bana epru dediğin için ağlıyorum şu an biliyor musun? nerden bilcen.

fevkalade olağan dedi ki...

bal gibi de biliyoum çünkü.. yazmışın ya la işte ağlıyorum diye.. herkes de bi garip oldu yea.. sıcakmış hakketten biraz.. bi hayli baya bi..

ebru dedi ki...

yazmasam bilemezdin yemin ederim.
hagaten sıcak gibi azcık sanki, dikkatli bakkınca görülüyor böyle bi. enteresan. daha fazla bokunu çıkarmak istemiyorum. rica ederim gideyim burdan.

fevkalade olağan dedi ki...

ya deli misin.. nereye gisiyosun bu sıcakta.. otur iki laflarız..

seyyarat dedi ki...

internet kullanımımızın verdiği zararı öğrendikten sonra ben çok üzüldüm. sen de belki o maddeyi çıkarırsın.

seyyarat dedi ki...

internet kullanımımızın verdiği zararı öğrendikten sonra ben çok üzüldüm. sen de belki o maddeyi çıkarırsın.

Enteldantel! dedi ki...

Bilom bu Epru'nun kafa çok güzelmiş la. Epru, bana da gelsene bazı bazı? Benim tükkan da sevimlidir yani bi yerde. Bir de Satı biladerime hörmetler ediyorum çünkü o bana sultanım diyor, senin gibi göt demiyor. Tam bir beyefendi çünkü. Bir de Seyyarat'ı mıncıklıyorum. Bir de Kaba'nın ecdadını sikiyim. Harbici çok sıcak bilom yea, 3 vakte kadar ses etmezsem kesin cinnet geçirmişimidir. Ya da getirmişimdir. O şekil bir şey işte. N'aber bilom? Sıcaklarla aran nasıl sdsfsfdfs.

fevkalade olağan dedi ki...

göt bilom.. okurlarıma sulanmasana lan.. alenen göz koydun la okuruma.. herkes önünden yiycek taam mı.. ıslak odunla döverim bak he.. serin serin.. iyi gelir sıcakta..

gasilhane dedi ki...

Bırakın batsın dünya.

wimparella dedi ki...

o yılan tecavüz ediyo her gün ne dokunması on gün daha da edicekmiş öyle duydum :D