Cumartesi, Ağustos 21

foto..


misal vesikalık foto.. bi kere adında hayır yok.. vesika dedin miydi benim aklıma ilkin eski türk filimlerinde kadınlara verilen para karşılığı sevişme ruhsatı mahiyetindeki vesika geliyor.. gerginlik daha o dakika başlıyor yani..

daha önce çekilen yüz fotrafından doksanı bok gibi çıkan bi deneyim insanı olaraktan fotraftaki o ciddi görünüşün altında nasıl kaygıyla kıvranan bir ruh halinde olduğumu sanırım siz de tahmin edersiniz.. tümceyi fazla karışık bulanlar veya derdimi anlamayanlar için altyazı geçiyorum..

"lan gene erdal inönü gibi çıkacam kesin.. baksana herif hiç de özen göstermiyo.. gülümsesem mi lan.. bari gözüm kapalı çıkmasa.. aha patladı kodumun filaşı"..

emin olun aklında bu türden bin türlü edişe taşıyan birinin gülmesinden de pek bi sonuç alınmıyo.. o bok gibi çıkan 90 fotoğrafın bi çoğu gülümseme çabaarıyla o hale gelmişti.. anca fotoğrafçıya benim yerime başkasını sokmam lazım ki sonuç değişsin..

bütün mahalleli fotoğrafçının kravatıyla resim çekindiğimiz günlerden bugüne değin geçen zamanda fotojenik olmadığım tesellileri de kesmedi ve gerçek bi hesaplaşmanın vakti geldi.. başımı iki elimin orta yerine aldım.. kendi kendime bu işi çözeceğime dair söz verdim.. fotraflara baktım bi önce.. sonra bi de aynaya.. ya ayna yalan söylüyodu.. ya da fotolar.. anlamanın bi yolu vardı.. üçüncü kişiler.. yanisi ben birinci kişi oluyorum.. aynadaki arkadaş ikinci kişi.. üçüncü de sen falan işte.. bir iki sordum.. abi bu foto bana ne kadar benziyo.. iki popüler cevap aldım.. aynısının tıpkısı.. ve tıpkısının aynısı.. işte o gün küstüm o yalancı şerefsiz aynalara.. yıllarca kandırdılar beni.. işte o gün barıştım kendimle.. dedim.. abi malzeme bu.. ister beğen ister beğenme.. bununla idare ediceksin..

10 yorum:

aa bak ne cirkin yorum dedi ki...

Abi cirkiniz iste yapacak bisi yok..

fevkalade olağan dedi ki...

ne biçim konuşuyosun lan sen.. çirkin senin götüne benzer.. taam mı.. çirkinmiş.. terbiyesiz..

aa bak ne salak yorum dedi ki...

Resmin kosede gorunuyo bence hic kasma..

sutlukahve dedi ki...

Maşallah baco, boyuna kurban. Yılan gibi adamsın vallaha, öleeee uzun ince bi şey.

Hayal Meyal dedi ki...

hahah bence süper bir yazı olmuş. kendinle barışık olman harika; malzeme bu :D koptum, ahanda kopuyorum. bakiyim; harbiden kopmuşum :D

İyibi fotoğrafçıyım; çekim fotonu bi de ondan sonra konuş :D bu şaka değildi :)

Hayal Meyal dedi ki...

http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com/2010/08/bence-yok-oyle-bisey.html

bak ne yazdım? :D

dereotundannefretederim dedi ki...

yok yaa uzun değil aşşaadan çekmişler!

fevkalade olağan dedi ki...

zütlü.. kıskanma ne olur.. süt iç senin de olur.. ehhi.. bühhü..

hayal.. sen kesin iyi bi fotrafçısındır da.. ben iyi bi model değilim.. teklifin için saol.. birazdan gidip senin yazdığına da bakıcam..

derotu.. eet.. tam tepe noktasımdan çekilince uzun gibi çıkmıyorum.. böle kuş sıçışı noktası.. ama o aman da kelim görüküyo..

gasilhane dedi ki...

Kilo al kesinlikle.

fevkalade olağan dedi ki...

taam bakarız..