Pazartesi, Ağustos 9

güldürmeyeceksin..

ağustos böceği haşaratını bilirsiniz.. karıncayla bi mevzusunun olduğu masalı da var hani.. sıcaktan uyuyamadığımız gecelerde carcarcar kafa siken bi eklembacaklı işte.. bu geveze böcüün erkek olanları 12 yıl toprak altında larva olarak kaldıktan sonra gözünü açtığı dünyada sırf bi manita yapabilmek uğruna bir aylık ömrü boyunca bütün gece carcar ötüyo ya.. çok acıklı bişey lan bu.. ibret almak isteyen erkekler için kitap dolusu nasihate eşdeğer bir hikaye aynı zamanda..

kadınlar kendilerni güldüren erkeklerden hoşlanırmış.. pehh.. hiç alakası yok.. kadınlar asıl analarını ağlatan erkeklere tapar.. komik olana güler gülmesine de.. güler geçer işte.. zaten o söz de tipsiz parasız ve eksik girişimciliği olan erkekler için söylenmiş bence.. ama pratikte kısmen geçerli olduğunu gören biz erkek sefilleri testosteronumuzdan aldığımız güçle yaldır yaldır komiklik yapıcaz derken ağustos böcüğünden beter bi hale düştüğümüzü çok geç fark ediyoruz.. komik olucam derken komik duruma düşmek dersem biraz daha eli yüzü düzgün bi cümle olur..

şu an elinize verdiğim bir son dakika kararına göre bundan sonra komik olmak için çaba göstermeyeceğime mouseum ve klavyem üzerine yemin ediyorum.. tek bi kadına tek bi temel fıkrası bile anlatırsam iki gözüm önüme aksın.. yeter la.. alemin palyançosu ben miyim.. kadın milletine güldürme borcum olduğuna dair bi senet mi imzaladım.. imzaladımsa da ödemiyorum lan.. var mı ötesi.. oh be..

ha olur da gene mizahi bi takım mevzulara girersem bilmenizi isterim ki bunun kadınlarla bi ilgisi yoktur.. bu arada yanlış anlaşılmaları engelleme notu olarak -erkeklerle hiç mi hiç alakası yoktur- demek ve olanca homofobimi gözler önüne sermek durumundayım.. zaten belirli bi düşünsel olgunluğa erişen bir erkek her şeyden önce kendisi için komiklik yapar..

son olarak bana bu kişisel aydınlanma fırsatını sunan sevgili ağustos böceği biladerime sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.. umarım bu yazımı o da okur da yolcusu olduğu yannıştan geri adım atar.. gözünü seviyim biladerim.. az kuğl ol yeaa.. az biraz ağır ol.. yemin ediyorum çıkardığın ses kendi kafanı şişirdiğine değmez.. ayrıca o masaldaki karınca da çok şerefsizmiş he.. hiç sanattan müzikten falan anlamıyomuş.. amına kodumun pinti varyemezi.. had öptüm antenlerinden..

11 yorum:

aa bak ne guzel yorum dedi ki...

Vay aq'dumunun cir cir bocegine, butun o yaygara kari bulmak icinmiymis. Tam bir apachi!

Guzel yazinla beni guldurdun ama cok sikinde oldugunu sanmiyorum. Mcx

Nina Noctis dedi ki...

yauvv.. kendiniz olun, canımızı yiyin...

seroo dedi ki...

guzel yazi olmus, bir onceki de guzeldi, ondan onceki de iyidi vs vs. bir gun, cocugum olur da, masal anlatma durumunda kalirsam; ahanda bu bocuk-karinca masalini degistirecegim ben. len, ciddi ciddi pintilik asiliyor bu masal, kucuk beyinlere. uc-bes kadegh icince, yine komik cocuk rolune burunursun, bosveeer boyle gelmiss boylee gider..

Aslı dedi ki...

Kadınların anasını ağlatan erkeklere tav olma lafı nasıl da doğru geldi birden.

Akıllanana kadar bu böyle ama eğer fırsat bulur da akıllanabilirsek işte o zaman güldürenin kıymetini anlıyoruz. Allah hepimize tez zamanda akıl versin :)

fevkalade olağan dedi ki...

aa bak ne guzel yorum.. ayıptır söylemesi.. yorumlarını sikliyorum.. önemsiyorum manasında tabi..

nina.. kendimiz olsak bile siz başka biriymişiz gibi şeediyosunuz.. bununla ilgili bişeyler yazmıştım ama hangi yazı olduğunu hatırlamıyorum.. sen hepsini oku bence..

seroo.. masallardan mesajlar gibi bi yazım vardı.. sen de onu bulursan oku..

aslı.. amin..

Enteldantel! dedi ki...

Güldürmeyeceksin öyle körü körüne bilom :/

Enteldantel! dedi ki...

Bi de abone olmayı unutmayacaksın tabi. O da mühim çünkü ::

fevkalade olağan dedi ki...

bilom azcık uzun yorum yazsana lan.. cevap vercek bişey bulamadım..

Enteldantel! dedi ki...

Geçen 4 kız toplaşıp Ortaköy'de bi mekana gittik bilom. Ama ne mekan! Amına koduğumun yerinde götü boklu bira 15 lira. Neyse ramazan vakti bu konuları şeyapmiyim. Sonra işte bir arkadaşın arkadaşı geldi. Erkek bu. Görünüş öyle en azından. Biz tabi erkek kıtlığı şeklindeki bu toplaşmada elimizdeki tek materyal bu herif olduğu için buna gevşemeye başladık tamam mı. Herifin yoğun ilgiden bütün vidaları yalama oldu. O öyle maymun oldukça biz daha çok üstüne gittik bunun. Ben böyle komik komik şeyler anlatmaya başladım işte. Nasıl eğleniyor nasıl kahkahalar atıyor belli değil. Ben anlatıyorum o ortalığı yıkıyor gülmekten. O güldükçe ben daha çok anlatıyorum filan. Böyle hepimiz zurna olana kadar sürdü bu. Fakat gecenin sonunda n'oldu? Herif gitti içimizdeki en asık suratlı en memnuniyetsiz olan arkadaşa yazdı. Şimdi mutlular amına koyim :/ Demek ki neymiş, demek ki güldürmeyecekmişsin.

Saygılar bilom.

fevkalade olağan dedi ki...

bilom öncelikle o şekil manita yoğun bi ortama beni çağarmadığın için sana bi posta sövüyorum.. sonralıkla biranın 15 lira olduğu bi yerde zurna olduğun için bi posta daha geçiyorum.. hemen ardından bana hak verdiğin için gözlerinden öpüyorum.. ve son olarak sebepsiz de olsa bi posta daha sövüyorum..
::

seroo dedi ki...

112 tane irili ufakli yazindan, oku! diye buyurdugun yazini tabiki de aramadim ve okumadim. zahmet edip linkini versen okurdum. neyse..