Cumartesi, Ağustos 14

içimdeki ergen..

meğersem ben ergenliğini yaşamadan büyümüş bi herifmişim.. bak çocukluk hususunda pek bi sorun yok.. sobalı evde büyümek olsun.. ayaklarımı ve kollarımı açarak kapıya tırmanmak olsun.. kara şimşek başladığında eve koşmak olsun.. kayahana bir aslan miyav dedi şarkısında eşlik etmek olsun.. ne gerekiyorsa hepsini ve daha fazlasını ortalama yaşıtlarım kadar yaşadım.. gayet iyi hatırlıyorum..

sonra bir baktım ki herif olmuşum.. arada önemli bi basamak eksik.. ne bir ana babaya asi gelmek var.. ne kimselerin beni anlamadığını düşünmek zamanları.. saplantılı olsun imkansız platonik olsun kayda değer arızalı bi aşk yaşanmışlığı hakeza yok.. şekil şemal itibarıyla özentili akımlara kapılıp maymuna dönme pahasına marjinalleşme çabasını geçtim.. isteği bile olmadı.. lan amerikan traşı dahi olmadım ben.. onlu yaşlarımdaki kılık kıyafetim düşünüyorum.. şimdi neyse aynısının yüzde otuz-kırk daha kısa olanları.. kilom zaten pi sayısından daha sabit.. o vakit neyse hala o..

lakin bu ergenlik ölmeden önce yaşanılması gerekli bi naneymiş ki ben de gecikmiş de olsa bi takım dangalaklıklar baş gösterdi.. hayata ve getirdiklerine karşı "hoca bana kafayı taktı.." mısraı meşhurundaki baş rol oyuncusu meçhul öğretmen gibiyim.. bulduğum her fırsatta "gel tahtaya.. cevap ver bakalım.. varoluşunun maksadı nedir.. ne değildir.." gibisinden kazık sorular soruyorum hayata.. aldığım cevapların çarpraz kur hesabıyla türk lirasında bulduğu değer beş paraya bile denk gelmiyor.. altının onsu bu duruma arka sıralardan pis pis sırıtıyor.. ve bu hayatımın hiç hoşuna gitmiyor.. sonuç her seferinde sıfır eşliğinde çökertme eylemi.. rezilllik yanında promosyon..

ha bi de.. ensemde çıkan bi kaç sivilce acayip canımı sıkıyor.. ergen kokulu pis ve kindar bi ergenin ahını almış olabileceğimden fena halde şüpheleniyorum.. fenalığın derecesi eminliğe kadar uzanıyor..

12 yorum:

aa bak ne guzel yorum dedi ki...

inci sozlukten supheleniyorum ..
ccc adam liseli beyler ccc

fevkalade olağan dedi ki...

aman efem.. teheccüdünüz.. nerdeğe bizde o liselilik..

pusarık dedi ki...

ergen tribinin her türlüsünü attım sanırdım annem 'inan hatırlamıyorum' diyip minyon tipin bir türlü aşamadığım yeniyetmeliğini hortlattı, beter durum, korkarım kırkıma geldiğimde bile başa bela bir haspa olarak anılacağım :/

tip kurtarıyorken kaç bence

fevkalade olağan dedi ki...

hiç de kaçmam.. ne gerekiyosa dibie kadar yaşıycam.. gidip yarım kilo jöle alıyım ben.. jöle hala moda mı la..

mEta dedi ki...

Diğerleri bir anlık bunalımdır felan yazıcaktım ama sivilceyi görünce durumun kötüymüş

mEta dedi ki...

Diğerleri bir anlık bunalımdır felan yazıcaktım ama sivilceyi görünce durumun kötüymüş

ebru dedi ki...

çok zeki olduğum için ortaokulu okumadan ilkokuldan liseye geçirmişlerdi beni de. ne çok ortak yönümüz yok.

ebru dedi ki...

7 dakika oldu hala cevap yazmadın. hayatından endişe ediyorum :/

gasilhane dedi ki...

Benim ahımı almışındır. O değil de hiç zıtlaşmıyorsun, doğal olarak hep 'ah tatlıı' diye okunuyorsun, sinir oluyorum..

fevkalade olağan dedi ki...

meta.. çok şahane bi sivilce yetiştirdim.. tam sıkılmalık kıvama geldi.. uygun fiyata sıktırabilirim.. meraklısına kelepir sivilce diye ilan vercem..

ebru.. benim ayküm de saatte 160 basıyo.. bayır aşşa ama..

gassal.. sana nettim de ahını aldım la.. hayır derdin kavga etmekse.. ben var ya.. aşiret çocuğuyum olum ben.. bi telefonumla kamyon kamyon adam yığarım buraya.. ona göre yani.. höött..

nermin dedi ki...

hislerime pek bi tercüman olmuşsunuz efenim. neyse, içinde küçük ve sevimli bi çocuk olan bi ruzbuçocuğ olmaktansa sivilceli ve kart sesli iğrenç bi ergen taşımak yeğdir bence gene de. -sert oldu kabul

Adsız dedi ki...

GÜLDÜM :))