Pazartesi, Ağustos 16

kedili yazı..

vay anasının ebesi.. lan kediler de hapşuruyomuş meğersem.. garip olan bunu 30 yaşında öğremiş ya da farketmiş olmam.. bi de hapşururken çok şapşal görünüyolar.. gülmekten çok yaşa bile diyemedim.. ayıp oldu biraz.. ama olsun.. o da ağzını kapamamıştı.. sanırsam öle görgü kurallarına falan pek takılmıyo .. bohem bi tavrı vardı pisiciğin.. dünya şeysinde değildi.. imrendim..

seviyorum lan kedileri.. ama pilatonik bi aşk bu.. sevgimi belli edemiyorum pek.. uzaktan uzaktan.. ayağımın ucuyla faln.. tam sevgi de değil aslında.. sempatizanlarıyım sadece.. galiba köpeklere olan husumetimin de etkisi var bu yakınlaşmada.. çünkü köpeklerden ne kadar nefret ediyosam kedileri de tam o kadar seviyorum.. ne eksik ne de fazla.. düşmanımın düşmanı dostumdur hesağbı..

hakaretvari imalarla nankör diyolar ya pisiklere.. ben öle düşünmüyorum.. hayır nankör olabilirler ama ben bunun hakaret değil iltifat olduğunu düşünüyorum.. itolitler gibi yalak değiller.. karakterli hayvanlar vesselam.. gerek iç politikalarında gerekse dış ilişkilerinde azami bağımsızlar.. zaten britani gavurları da kedi deyince "nankör" yerine "independent" sıfatını uygun görüyorlar.. köpek gibi değiller mesela.. sahiplerini her gün bilmem kaç saat yürüt işet sıçırt gibi sorumluluklardan muaf tutuyorlar..

kedim yok.. hiç olmadı.. muhtemelen hiç olmayacak.. bu konuda neden bu kadar zırvaladığım hususunda kafalarda bi şüphe kalsın istemem.. peki nedir.. şudur.. karılar seviyo böle muhabbetleri olum.. ondan şeyettim..
bitti..

15 yorum:

mgntwmn dedi ki...

kediyi karıştırma olaya. mübarek hayvan. çarpılırsın.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hahaha süper :)) bende severim pisi leri ama annem kızdıgından eve alamıorum..bende öle uzaktan seviorum ama ayagımın ucuyla diyilll :))ben direk elimle dalıorum pisilere enselerinden :)

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa megnıt ne alakası var çarpılmayla.. kediyi mi şaapıcam sanki.. o sadece aracı.. ilk tanışmada kısa bi rolü var.. sonra hiç bi sahnede görükmüyo bi daha..

berra.. di mi yeaa.. canlarım benim.. nası böle miyav diyolar.. hiç beklmediğin bi anda atlıyolar.. tırmalıyolar falan.. hayvaoğluhayvanlar yeaa.. çok şeker..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayy yorumlarına koptum :) aynen aynen tırmıklıyanlardan uzak durmak laızm ama fena lar :)

fevkalade olağan dedi ki...

valla benim de sana çok kanım kaynadı.. lafı fazla uzatmadan direk konuya girmek istiyorum.. niyetim ciddi.. senden bi kedim olsun istiyorum berracım.. ne dersin..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

eheuheheuehgedhjdgshm tamam ben bi koşu sana alır gelirim benden bi kedin olur hediyem olsun :))

fevkalade olağan dedi ki...

heaa.. öyle diyosun yani.. öeaa.. neyse yea ben kediden vazgeçtim.. benim de annem kızıyo kediye.. en doğrusunu anneler bilir.. ana ol sen de anlarsın.. annelerimiz yeaa.. canlarım benim.. nası böle kalk artık saat kaç oldu diyolar.. hiç beklmediğin bi anda elettirikli süpürgeyle uykunun içine ediyolar.. kaldır ayağını silicem orayı falan diyolar.. hayvaoğluhayvanlar yeaa.. çok şeker..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sonunu nereye bağladın kedilere mi :)) neyse inş annem bi gün bana izin verir ..

mEta dedi ki...

Kedinin anasını şiddetle kınıyorum az edep

ebru dedi ki...

kedi eti 7.
bi kilo kedi mi daha ağırdır bi kilo köpek mi?

Aslı dedi ki...

Yazının .çeriğine yüzde yüz katılmakla beraber, bitişte dağıldım ya, şahane final :)

MMTMN dedi ki...

haha,kediler iyidir. Köpekler kadar olmasa da.
Blogunu beğeniyorum,takip ediyorum. Bu vesile ile söyleyeyim dedim. =]

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

kediler candır, kediseverler de ayrı can:) seviyoz. bu arada bence nankörden ziyade independent daha uygun. bu vesileylen britani gavurlarını da bi kere daha sevdim.

NzN dedi ki...

benim olmayan kedi en güzel kedidir!!
sevesin geldi mi git mıncıkla ama eve yalnız git!!
:))

i-tion dedi ki...

köpek yavşaktır kedi kuuldur. yıllar yılı bunu anlatmaya çalışıyorum amma velakin pek garipseniyorum.

bu arada köpüşleri sokakta gezdirebildiğin için bağyan kısmısıyla kaynaşma olabiliriten, evde kedim var sevmek istermisin den daha yüksek. bir düşün derim köpeklerde o kadar fena fikir değil gibi dimi ;)