Pazartesi, Ağustos 30

kim o..

o işte.. onun için çok üzülüyorum.. hani şu üçüncü tekil şahıs olan o.. yannızlıktan müebbet yemiş olan o.. üç kişinin katıldığı yarışta ancak üçüncü olabilmiş olan o.. bir yarışta ikinciyi geçen kaçıncı olur sorusunun talihsiz ve isimsiz muhatabı olan o.. önemli olan katılmaktı tesellileriyle avutulan o.. canlı mı cansız mı insan mı hayvan mı dişi mi erkek mi hırlı mı hırsız mı belli olmayan o.. dedikodu oklarının potansiyel hedef tahtası olan o.. iki nokta arasındaki en kestirme çizgiyle alakası olmayan o.. senli benli kaynaşmaların hariçten gazel okuyanı olan o.. ikili mücadellerde kısmetine bok yemek düşen o.. şekli itibarıyle harf mi rakam mı olduğu bile tartışmalı olan o.. baş ve işaret parmaklarının birleştirilmesi suretiyle gösterildiğinde ibneliğe işaret eden o.. tombalak görünümüyle piknik tip sempatikliğinden başka bi varlığı olmayan o.. çevresinin genişliğiyle övününen ama hacminin olmadığını bile bilmeyen o.. üçüncü kişi olduğu halde üçüncü boyutla uzaktan yakından alakası olmayan o.. pi sayısının en haneli halini bilen ama kendi çapının farkında olmayan o.. bağlamını bulup hafiften uzatılarak söylendiğinde kendi şaşkınlığına bakmadan şaşkınlık ifade etme çabaları gösteren o.. hayatındaki en büyük başarısı oksijenin sembolü olmak olan o.. en takısız eylemlerin üstlenicisi olan o.. ötelendikçe ötekileşen o.. senden benden fırsat bulup kendini gösteremeyen o..
kim mi o.. bak gösteriyorum.. o işte..

14 yorum:

yüzonikinci dedi ki...

giriş:facebook gibi beğen butonu olsa da yorum yazmak zorunda kalınmasa.pek üşengeçim de bu aralar.neyse.
Gelişme:sizi yani blogu yeni keşfettim.bütün arkadaşlara da yolladım linkini.eleman döktürmüş dedim şahsınızda.
komikli olanları daha çok sevsem de,bu yazı da kendimi O nun yerine koydum.kimsenin olmak istemediği,ama olmak zorunda kaldığı üçüncü tekil şahıs kişisine.ve üzüldüm.içim burkuldu.
Sonuç : o kadar derinden işliyorsunuz ki,empati yapıp üzülüyo insan.komikli yazıları daha çok seviyor,devamını diliyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

ne güzel.. derdimi anlatabilmişim.. inan bu çok sık olan bişey değil.. yani kendi kurduğum cümleler bana ihanet ediyo gibi zottirik bi yakınmada bulunmak istemem ama.. nediyim.. oluyo işte.. hadi madem büllüğüme sağlık ossun.. ehhi..

Aslı dedi ki...

Hiç bu açıdan oturup, düşünmediğim "o"nu anlatışına ve "evet be evet" dedirtmene hayran kaldım.

"leb" demeden... dedi ki...

şimdi sen niye benden bahsettin ki :S

mgntwmn dedi ki...

özlemişim len.

yüzonikinci dedi ki...

blogumun ilk ve hala tek izleyicisi olduğunuz için de hayli sevindim.ben de böyle güzel yazarım belki ilerde.

fevkalade olağan dedi ki...

aslı.. eyvallah.. gözümsün..

megnıt.. vallaha mı la..

112.. ilginç bi biloğun var.. hayatın gölgelik kalan bi tarafından alengirli manzaralar çıkıcak gibi.. dur burdan reklamını yapıyım..
http://yuzonikinci.blogspot.com/

fevkalade olağan dedi ki...

leb demeden .. sana ayrı cevap vermek istedim.. yalan la.. yorumun arada gözümden kaçmış.. ehhi.. oluyo işte öle bazen.. o diyosun sen çıkıyo.. ben diyosun o çıkıyo.. oynak oynak işler..

nilay dedi ki...

En kötüsü kendini birinci tekil şahıs sanırken üçüncü tekil şahıs oluvermek,'o' oluvermek.Damdan düşmüşe dönüyor insan:(.Bence bu da komik yazılarınız kadar güzel olmuş,'o'nu en çok'o'nlar anlar:((

mgntwmn dedi ki...

nilay yorumun beni benden aldı. ben kimim? O muyum? :p

nilay dedi ki...

Hayır, 'o' benim:))

NoktasizvirguL dedi ki...

lan hep mi ankaradakiler böyle hissediyor?

nada mada dedi ki...

bazen güzel şeyler yazdığında oluyor hani.

fevkalade olağan dedi ki...

bazen okuduğunu anladığın da oluyor hani..