Perşembe, Eylül 30

adımı sen koy..

macca pacca

gelin bak çok komik bişey anlatçam şimdi.. ben var ya.. çok saattir uyumuyorum.. aheauaehue.. çok komik lan.. gülerken kendimi kameraya çekip ağır çekimde izleyebilsem keşke..

gelin bak çok komik bişey anlatçam şimdi.. ben var ya.. çok saattir uyumuyorum.. ama bak müslüm gürses güzel bi abimizdir.. yağmurlu havada alınan ve bir daha kullanılmayan beş milyonluk şemsiyeye benzemez.. çünkü yağmurlu havada alınan ve bir daha kullanılmayan beş milyonluk şemsiyeye benzeyen pek az şey vardır.. o kadar azdır ki mesela.. ben hiçbirini bilmiyorum.. bir de muhabbeti bayan arkadaşlar vardır.. keşke olmasalarmış ama bu işlere ben bakmıyorum.. ol deyince olduran bi güç var.. türlü sınavlar testler falan.. geçelim bunları.. tek kalemde.. çünkü ikeada beleş dağıtılan kalemler eskisinden çok daha küçük ve ikea yöneticileri çok çakal insanlar.. tüketici piskolocisini mıncıklamayı iyi biliyorlar.. keşke bi de köfte yapmaktan anlasalar.. gönül istiyor ki inegöl adlı mobilya marketleri kurulsun.. mobilyasına kefil olamam ama köftesi daha güzel çünkü inegölün.. ya da şey de olabilir mesela.. ani bi kararla mağaralarımıza geri dönelim.. taştan mobilyalarımız olsun.. çünkü macca pacca her hangi bi ücretli metropol paryasından daha huzurlu uyuyor.. nesimiye sorulan sorulardan ve nesiminin verdiği siklemez cevaplardan bahsedip konuyu dağıtmak istemiyorum.. çünkü konu bütünlüğü bir yazının önemli bir unsurudur.. serim düğüm çözüm.. çünkü mesela sevişmek de böyledir.. size biraz sevişmekten bahsetmek istiyorum.. çünkü sevişmek futbol ve mucizevi selülit tedavisi karışımı bir mevzudur ve herkesin ilgisini çeker.. çünkü mesela sevişelim mi sorusuna ilgilenmiyorum demek çok ayıptır.. bazı kaynaklara göre sevişmenin kendisinden bile ayıp olduğu söylenegelmiştir..

gelin bak çok komik bişey anlatçam şimdi.. ben var ya.. çok saattir uyumuyorum.. şu dakika dinlediğim şarkı bitti ve yeniden başlatmak için yazıya ara veriyorum.. çünkü sessizliğin gürültüden daha fazla rahatsız ettiği zamanlar vardır ve sevişmek bunlardan biridir.. çünkü daha önce de değinmediğim gibi üç türlü sevişmek vardır.. ilk ikisini siktiredin.. çünkü en güzeli üçüncüsü olan hayvanlar gibi sevişmektir.. çünkü ademoğulları olarak hayvanoğullarından öreneceğimiz ne çok şey vardır.. fakat bunları öğrenmekle hayvanseverliğin pek bi ilgisi olduğunu sanmıyorum.. çünkü hayvan dediğimiz şey sevilmez.. köftesi yapılıp yenilir.. üstüne binilir.. derisi yüzülür üste başa ayağa giyinilir.. lütfen birbirimizi kandırmayalım.. hayvan sevgimiz kesinlikle tek taraflı.. çünkü zavallıların platonik varoluşundan faydalanıp dibine kadar sömürdüğümüzü bilmeyen yok..

gelin bak çok komik bişey anlatçam şimdi.. ben var ya.. çok saattir uyumuyorum.. ve bu hiç komik değil.. çünkü mesela şu yukarıda anlattıklarımdan çıkaracağımız bi ders var.. evet didaktik bi yazı bu.. sizi uyarmıştım.. öğreneceğiniz pek çok şeyin olduğunu söylemiştim.. bi dakka.. şarkı yine bitti.. onu diyodum işte.. o çıkaracağınız ders var ya.. sokun onu yerine.. çünkü mesela şeytan doldurur.. hiçbirimiz şeytan tarafından dolduruşa getirilmiş bir dersi almak istemeyiz.. müslüm gürses de istemez.. muhabbeti bayan arkadaşlar bile istemez.. ikea yöneticileri desen onlar da istemez.. macca pacca isteyebilir.. çünkü onun farklı zevklkeri var..

gelin bak çok komik bişey anlatçam şimdi.. ben var ya.. çok saattir uyumuyorum.. ee ama neden gelmiyosunuz siz.. daha yağmurlu havada alınan ve bir daha kullanılmayan beş milyonluk şemsiyenin ibretlik hikayesini anlatıcaktım..

15 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Muhabbeti bayan insanlar derken bizden bahsediyor galiba Nadam?

gasilhane dedi ki...

Güzeeel. Köfte konusu da tamamen doğru. İyy.

dogrue dedi ki...

absi deyziiii! Böyle bişey de vardı=p

Enteldantel! dedi ki...

Ben yorumlara şeyapmamışım :/ Muhabbeti baydığı yetmiyormuş gibi bir de böyle şapşal olan arkadaşların var işte bilom :/

gasilhane dedi ki...

Mıh.

Enteldantel! dedi ki...

(Bilom çok temiz yazı. Parantez dışından söyleyemedim.)

A-H dedi ki...

koftesi kadar mobilyasi da oldukca meshurdur inegolun, hatta insanlar sirf mobilya almaya gider inegole ;)
soyleyeyim dedim :D

mEta dedi ki...

Ne içtiysen yazının başında bende istiyorum şu an

ozkanguven dedi ki...

Anadolu yakasındaki IKEA'ya nasıl gidebilirim? Yazıda kendisinden sıkça bahsetmişsiniz ama nerede olduğunu dile getirmemişsiniz. Bizim vergilerimizle yazı yazıyorsunuz ama eksik yazıyorsunuz
(Bilecik'ten Halime Görgün)

Hayal Meyal dedi ki...

ben var ya ben çok güldüm :D

sutlukahve dedi ki...

Bacom "çok komik" demişsin ama ben yazının tamamını okuyamadım. Özet geçer misin canım, çok gülesim var.

nada mada dedi ki...

öncelikle yazınızı çok beğendiğimi itiraf etmeliyim sayın olağanüstü. sonrasında köfte konusunda tamamen haklı olduğunuzu da söylemeliyim. dahası sevişmek hususunda da çok haklısınız. birden gözüme çok hoş göründünüz açıkçası.
buradan çıkarılacak sonuç
1. kabak yaptım, yir misin?
2. ellenilen bir erkek götü çok şeye kadirdir.
3. ben çok az uyudum bilom.
4. benim otlu kafa gibi başa sarı sarıveren bir şey olmuş. çoğğoş olmuş. ellerin dert görmesin. amin.

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa işte hep böyle oluyo.. yorumlara günü gününe cevap vermeyince birikiyo.. sonra cevap vermek zorlaşıyo.. ipinucu kaçıyo.. halbuse pilan porramlı çalışılsa.. o gün yapılan yorumlara günüsü günüsüne cevap verilse dünya daha yeşil olmaz mı..

neyse.. lafı gevelememden de anlaşılacağı üzre.. öeaa.. hepinizi çok seviyorum.. öpüyorum.. kokluyorum.. dil atıyorum.. elliyorum.. ısırıyorum.. tacizin her türlüsü işte..

mgntwmn dedi ki...

bi inegöl köftesi yapaydın gelir idik. ya da belki senin uykun gelirdi, kim bilir...

Kasux dedi ki...

gel bize ben sana ellerimle yaparım köfteleri yiğidim