Çarşamba, Eylül 15

işte o mesajlaşma..

sayın okur.. sen de en az benim kadar bilirsin.. bu internet hadisesine bi kere bulaştın mı gerisi gelir.. önce bi iki okumakla başlarsın.. sonra dur şuna üye olayım.. aa bu da güzelmiş.. bak yeni bi site açılmış.. aman ordan da eksik olmayayım derken bir de bakmışsın 15 tane nik 35 tane hesap sahibi olmuşsun.. tabi bu anlattıklarım benimle ilgili değil.. bizim bi arkadaş var da.. onun başına geliyo.. yoksa ben hiç de öyle internet manyağı bi insan değilim.. doğa suporları falan yapan bi tipim.. taam yeaa.. az biraz müptela olmuş olabilirim.. ama istesem bırakırım.. hem azaltıyorum bu günlerde..

herneysesi.. zaytung diye bi site var.. bilen bilir.. yalan dolan dolu bi haber sitesi.. ben ilk gördüğümde pek bi beğendim bu fikri.. çünkü özümde palavracı bi tabiatım var.. tabi hemen üye oldum ve şahane bi haber yazdım.. sonrası fena.. bekle allah yayınlanmaz.. isterseniz şimdi ben susayım ve sözü teknik takibe yakalanan mesaj kayıtlarına bırakayım.. işte o mesajlaşma..

fevkalade olağan -> zaytung - sayın yetkili.. 3 gün önce bi haber yazdımdı.. şimdi geldim baktım hala değerlendirilmeyi bekliyor.. tamam sizin de işiniz zordur illaki de.. ben de merak ediyorum ne olacak bu haberin istikbali.. okur mu adam olur mu.. her gün gelip gelip bakıyorum.. şu elli kağıdı alsanız da benim yazıyı biraz önlere taşısanız sırada.. al al.. benden bi çorba için had bakıyım.. ehhi.. ha bi de.. bu son dakika haberleri nerden yazılıyo.. haber ekle kısmında öle bi kategori bulamadım ben.. onu da bi şeetseniz diyorum.. had kolay gelsiiğiin..

zaytung - yapıcı yaklaşmınız sayesinde haberiniz az evvel değerlendirilmiştir sayın kullanıcı. umarız diğer kullanıcılar da sizi örnek alırlar bundan sonra. sevgiler...

fevkalade olağan -> zaytung - oh oh şahane olmuş onaylanmış bi de.. bu seferlik teşekkür benden olsun.. ;)

fevkalade olağan -> zaytung - bekleyen yazılardan "olur bunlar" sekmesindeki gitmiş.. hatta inanır mısın.. sekme diye bişey kalmamış la.. böle değişik sözler çıkıyo ecnebice.. onu diyorum işte.. nere gitti bizim yazı sayın yetkili..

zaytung - düzelttik sayın kullanıcı...

fevkalade olağan -> zaytung - sayın yetkili.. teaaa bi kaç ay önce "olur bu" dediğiniz bi haberim hala olmadı.. tamam oldurmayan allah oldurmuyo olabilir ama sizin de bu işte bi parmağınız var gibi.. eşe dosta zaytungta haberim çıkcak olum.. meşşur olcam.. diye haber salmamış olsam hiç mevzusunu yapmıycam ama.. hep yaptığım şeyler bunlar.. restimi çekiyorum yetkili.. ya haberi yayınlarsınız.. ya yayınlamıycaz dersiniz.. ya da ben yapacağımı bilirim.. incide tanıdıklarım var.. kötü şeyler olsun istemem.. bi miktar kafa siktiğimin farkındayım ama siz de hakettiniz yani.. sabır bekle nereye kadar yetkiliiii.. had öbdüm..

zaytung - id kaçtı sayın kullanıcı? bi daha bakalım, sıcak mıcak derken atlamış olabiliriz...ya sıcak değil de esas nem çok fena...

fevkalade olağan -> zaytung - aman diyim sayın yekili.. kendinize dikkatli olun.. id ip ne lazımsa veririm ben.. mesele yok yani o hususta.. bıyroaan.. id 20787

zaytung - oo bildiğimiz uzun habermiş yahu. onların olması biraz zaman alabiliyor. ama siz umudu canlı tutun. elbet bi gün olacak. güzel haber o...

fevkalade olağan -> zaytung - iyi madem bekleyeyim.. olmadı torunlarımız okur.. hep nasip bu işler.. di mi la sayın yetkili..

zaytung - öyle elbette. önemli olan gelecek nesillere iyi bi şeyler bırakabilmek...

fevkalade olağan -> zaytung - yok bilader.. çözdüm ben sizi.. "olur bu" deyip insanlara ümit veriyosunuz.. sonra biz de saf gibi her gün bakıyoruz siteye haberimiz çıktı mı diye.. maksat "tık" sayısı bereketlensin.. az çakkal değilmişiniz.. zaten ben anlamıştım.. ayrıca yalan haber yayınladığınız da gözümden kaçmadı.. yayınlamazsanız yayınlamayın.. ben de gider bloguma koyarım haberimi.. ne oldu.. siz kaybettiniz..


işte zaytungun gerçek yüzü.. hepsi de rüşvetçi ve yalancı ipneler.. bi de artizler.. yok neymiş bekleyecekmişim.. yok yea.. alın bu da size ders olsun..

gerçi alın dedim ama şimdilik bi şey alamıyosunuz.. mesajlaşmada mevzusu geçen haberi yarın atıcam buloka.. siz de biraz merak edin.. bekleyin.. çok sıkılırsanız mesaj atın.. mail atın.. trip atın.. falan filan..

9 yorum:

SATILMIS PALAMUT dedi ki...

yayınla bokunu yiyim yayınla o haberi. çok merak ettim. Allahın varsa yayınla.

fevkalade olağan dedi ki...

yayınla demekle olmaz.. sana bi haber yayınlıyım mı.. auheuae.. ya tamam yayınlıycam dedim işte.. yarın halledicem o işi.. hem bu devirde kim bi güne iki posta atabiliyo..

sutlukahve dedi ki...

erotik yorum. +18

fevkalade olağan dedi ki...

ne münasebet.. gayet ahlaklı bi yorum o.. senin aklın bel altına vuruyo bence.. yoksa ben hiç yani öyle ayıplı şeyler yazmam.. edebimden sevişmiyorum bile.. o derece..

yannız "ne münasebet" deyince insanın "cinsel münasebet" diyesi geliyo.. froyt haklı beyler..

ebru dedi ki...

zaytung'un hastasıyız.


flash tv haber başlığı gibi olmuş bu 'işte o mesajlaşma' sanki o sırada biz aptal izleyiciler halen anlamamışızdır diye kırmızı oklarla o yazıyı zumlarlar, bi de hareketlidir yazı filan. nebliym ya, hayat ne garip zaytung filan.

sutlukahve dedi ki...

İnkar ederken bile tespitimi tasdik etmektesin Fevki. Daha fazla direnme, seks içimizde!

gasilhane dedi ki...

Zaytung'a bu yüzden okumak ve gülmek mesafesinde durmak en iyisi, kollektif oluşumlar mı? I-ıh olmaz.

A-H dedi ki...

bende kesinlikle sadece okumaktan yanayim :)
zaytung yetkilileri de pek bir kafaymis ;)

mgntwmn dedi ki...

sayın fevk,

neden Zaytung?

(eski TRT spikeri edasıylan)