Pazar, Ekim 31

sen anlamazsın..

yani diyorum ki anlam veremediğim şeyler var.. kendimi övmek hoş bişey değil ama bazı gerçekleri kabul etmek gerek.. kafası çalışan bi herifim.. tamam mazimde bi takım eblehliklerim oldu.. hali hazırda olmakta.. müstakbelde olacaktır da.. ama onlar minik ve sevimli salaklıklar.. hem hangimizin omadı ki.. hangimiz burnuna erik çekirdeği sokmadı.. hangimiz bi gsm baz istasyonu kulesinin tepesine tırmanmadı.. hangimiz askere gitmemek için askerlikten bin kat zor bi yolu tercih etmedi.. hangimiz özeleştiri yaparken bizliğe sığınmadı.. ya bu örneklere devam edemiycem galiba.. baya bi salakmışım lan ben.. yo yooo.. sadece ben değil.. salaksak hepimiz salağız..

yani demiyorum ki ben bişeyi anlamıyosam o şey anlamsızdır.. ama diyorum ki ben bişeyi anlamıyosam o şey büyük olasılıkla anlamsızdır.. tam şu arada bi örnek vermezsem siz değerli okurlarımın ilgisini kaybedebilirim..

anlamadığım şey örneği 1..
sağda solda sürekli bi dürüstlük hikayesi anlatılıyo.. işte samimi olsun yalan söylemesin hebele hübele.. tamam.. olayım dürüst.. yarın en bayramlık kıyafetlerimi giyip kamuya karışayım.. karşılaştığım insanlara "böyle göründüğüme bakmayın.. aslında ben bir dilenciyim.. çalışsam çalışabilirim.. ama özümde tembel bi mizaca sahibim ve çalışmak istemiyorum.. bu yüzden dileniyorum.. tembel olduğum kadar da dürüstüm.. hadi bana para verin.." desem.. kim çıkarır da üç kuruş atar.. onu geç en bayramlık ağzını açıp en gün görmemiş küfüreri etmez misin bana.. galiz galiz.. peki sen bu tipte bi dilenciye para verir misin.. ama türlü hüllelerle aldatsam yüreciğinden ne koparsa bişeyler verirsin.. vermesen de içinde bi eziklik duyarsın.. al işte sana bi çelişki.. gel de anla..

anlamadığım şey örneği 2..
sahip olmadığımız her şeyi istiyoruz.. yanımızda olmayan sevdiklerimizi özlüyoruz.. olmadığımız yerlere gitmek istiyoruz.. görünmediğimiz gibi görünmeyi arzuluyoruz.. ve fakat ola ki bunlardan birini elde ettiğimiz hallerde de ya hemen sıkılıyoruz ya da başka hedeflere göz dikip planladığımız kutlamayı es geçiyoruz.. e bu olan bitenin gayet farkında olmamıza rağmen değiştirebilmek adına elimizden gelen hiç bi şey yok.. çaba var mı desen.. bende o da yok.. sende olmayabilir ama bende var desen.. ona da inanasım yok.. gel de anlat..

anlamadığım şey örneği 3..
aslında yazıya başlarken vereceğim bi kaç örnek daha vardı ama şu an onları hatırlamıyorum.. hah biri de bu unutma hadisesi.. bak şimdi.. ben aynı ben.. kafa aynı kafa.. ortam sıcaklık falan hepsi aynı.. ama daha on dakka önce aklımda olan şey yok.. abi nereye gider bu fikir.. daha demin burdaydı.. fazla uzaklaşmış da olamaz.. unutulan şeylerin gittiği bi ülke bi coğrafya mı var.. ha bi de bazıları geri geliyo.. bazıları gelmiyo.. neye göre oluyo bu.. belki de bu sorunun cevabını da biliyodum ve unuttum.. hadi bakalım.. gel de hatırlat..

anlamadığım şey örneği son..
misal anlamlar yenilince biz de yenilmiş sayılır mıyız.. ya da terkeden midir daha az seven.. ya da incitmekten korkan mıdır sevemeyeceğini bildiği için reddeden.. o değil de kulunun sözüyle haraket eden bi tanrıya dua etmek 32 yaşındaki bir çocuğa nasıl izah edilir.. ya da kabul olmayan dualar için hangi makama dilekçeyle itiraz edilir.. abi bu apartıman gibi gemiler nasıl suyun üstünde duruyo lan.. durmayı geç.. bi de gidiyo namıssızlar.. vayamınakoyasın yeaa.. gel de koyma..

10 yorum:

wimparella dedi ki...

o suyun kaldırma kuvveti var ya sonsuzluk gibi bişi benim için hatta hatta saatlerin ileri geri alınmaları gibi.. ne yapsam bilemiyorum şu anda mesela aklım o kadar karışık ki:D

pompiş dedi ki...

saatleri bi ileri 2 geri mehter takımı gibi bi şey bu zaman, hiç anlam veremiyorum ben.

pompiş dedi ki...

misal şimdi saat 3.18 di mi¿

s'ius dedi ki...

anladığım tek şey hiç bi cacık anlamadığımdır ya da böle bi domates zammında bişeydi işte.. en iyisi anlayana kadar uyumak :p

jewel dedi ki...

şimdi bak bu gibi durumlar için şöyle demiş insanlar mevct:

"eaamaağn, boşver ya biz şuncacık kalımızla nası anlıycaz bunnarı. yaşa gitsin."

uyumadan önce yorulmayı öneriyorum. o zaman anlamaya çalışıcak bi şey kalmaz. :))

sutlukahve dedi ki...

geldim bacom.

şimdi sıralıyorum:

1. o bina gibi gemiler yüzüyor da o villa tipli uçaklar nasıl uçuyor?
2. bu batılılar bu kadar ahlaksızlıkla hem atom parçalayıp hem aya nasıl gidiyor?
3. cidden aya nasıl gidiliyor? saçmalamayın!
4. tek maddelik liste neden olmuyor?
5. olasılık hesaplarını kim uyduruyor? bence çok saçma. hayır, ben anlamadığım için değil, cidden saçma.
6. baco sen nerdesin günlerdir aylardır? msnlere gelesice! gel de bu soruları tartışalım.

Enteldantel! dedi ki...

Bilom ne kada da güzel anlamamışsın lan ::

Enteldantel! dedi ki...

Yorumlara da abone olmak gerek tabi, alkollüyüm de biraz. Öbüyorum bilom.

fevkalade olağan dedi ki...

değerli okurlarım..
ben artık popüler bi bloggır olduğum için öyle her yoruma cevap yazmıyorum.. çünkü popüler bloggırlar böyle yapar.. o yüzden öyle melül melül beklemeyin yani cevap vericem diye.. aheuhaue.. şaka la.. en sevdiğim şey blog alında muhabbet etmek.. ama işte çok yoğun olduğum için pek vakit ayıramıyorum.. malum bu sıralar uyumak bi hayli vaktimi alıyo.. ama merak etmeyin.. elim bollaşınca hepinize ayrı ayrı şeedicem.. hele bi şu işleri yoluna koyayım.. sonra blogspotunun da amına koyucam.. az kaldı.. 9 kasım büyük gün.. dili dönenler dua etsin.. sübaneke falan okusun.. ekrana üflesin.. o gelir bana.. öpüyorum eklem yerlerinizden..

ulysses dedi ki...

dostum iyisin hoşsun.kafa da çalışıo belli...lakin pek bi ukalasın be ya...izlemedeyim genede,9 kasımı merak ettim...