Perşembe, Kasım 25

tucetimus kompleksi ..

güncel olayları olsun.. toplumsal ilişkileri olablir.. veyahut ruhsal dünyanın derinliklerini.. hülasa otu boku her bişeyi çözümlerken mitolojiye gönderme yapmak acayip havalı bişey.. misal karıların babaya göz koyma gibisinden manyaklılıklarından dem vururken elektra kompleksine gönderme yapmak.. ordan kısa bir pasla topu herakles kompleksine geçirmek.. konuyu taçlandırmak için adonis kompleksine hafiften dokundurmak.. lan ben ne çok şey biliyorum havasına girip narcissus kompleksine değinmek.. sonunda kafayı tümden sıyırıp cassandra kompleksi tanısıyla huzur dolu bir hastane ortamına taşınmak gibi bir dizi muğacera.. hepsi de birbirinden şahane.. ama bitti mi.. mitoloji denen hede kafası iyi antik biladerlerimizin götünden sallaması ya.. düşündüm ettim.. benim neyim eksik lan dedim.. benim de kafam doğuştan iyi.. ben de biladerim.. benim de götüm göt.. ben de sallayabilirim.. ben neden tamamı yerli sanayi yeni bi kompleks üretmiyorum.. ve buldum.. tucetimus kopleksi.. önce hikayesini anlatayım..

eli sikinde avare gezmeklik ve maymun iştahlılık tanrısı tucetimus bi gün mahallede yine esnafa laf ataraktan dolaşırken çeşme başında dünyalar güzeli kapris tanrıçası oehbetusu görmüş.. ve "aman tanrım".. demiş.. -burda tanrım derken büyük ihtimalle zeusu kastetmiştir- ardından "anaaam karıya bak yaav" da demiş olabilir.. ben şahsen kendisinden her şeyi beklerim.. hiç de şaşırmam.. işte o ilk görüşte kara sevdaya tutulmuş.. abayı yakmış.. kalbine bi ateş düşmüş.. ve aşka dair ne kadar abartılı anlatım varsa hepsini yapmış işte.. tek tek saydırıp yormayın beni..

oehbetus da tucetimusa karşı boş değilmiş ama kapris tanrıçası olmasından mütevellit hemen yüz vermemiş.. "hayır" demiş.. tucetimus bunu "belki" olarak kabul etmiş.. demek ki bu "evet hayır belki" geyiği taaa o zamanlarda bile varmış.. tucetimusher türlü yavşaklığı deneyip altından girmiş üstünden atlamış oehbetusun kalbini kazanmış ve yerli dizilerdeki gibi efsanevi bi aşk doğmuş.. o kadar mutluymuşlar ki o kadar olur.. ilk zamanlar saatlerce konuşmalara öpüşmelere koklaşmalara yiyişmelere sevişmelere doyamayan genç ve ölümsüz çiftimiz çok geçmeden ilişkinin zart dediği noktaya ulaşmış.. birbirlerini öyle çok öyle çok seviyolarmış ki öpmek okşamak koklamak yetmemeye başlamış.. bi gün tucetimus tutmuş oehbetusu harttadanak ısırmış.. öle hafif bi ısırık değil ama.. etinden koca bi parça koparmış ve bundan çok büyük bi zevk almış.. oehbetus manyak mı lan bu herif.. demiş ama o da merak edip tucetimustan bir ısırık almış.. çünkü aşk iki kişilik saçmalamakmış..

gel zaman git zaman bu iki manyak birbirlerini gün sektirmeden ısırmaya başlamış.. neyse ki tanrı oldukları için çok kan kaybetmelerine rağmen hiç ölmüyorlarmış.. ama birbirlerinden et koparma işi artık hem can acıtmaya başlamış.. hem de bi sen bi ben derken güzelliklerinden eser kalmamış.. güzelliği de geçtim ısıra ısıra vücutlarından geriye neredeyse hiç bişey kalmamış.. tucetimus bakmış bu iş olacak gibi değil.. "zararın neresinden dönersek kardır bilader" demiş.. ve o çok sevdiği bitanesi oehbetustan uzaklaşmış.. çünkü bir arada olmak her ikisine de çok zarar veriyormuş.. "noldu bilader sizin aşkınız da yalanmış.. ehihiihi.." gibisinden makara yapanlara tucetimus"hergün birbirimizi yiyeceğimize ayrı olalım daha iyi değil mi bildader" demiş..

demiş demesine ama o iş o kadar kolay değilmiş.. tucetimus ne yaptıysa ne ettiyse oehbetustan ayrı kalamamış ve böle bi kaç kere ayrılıp birleşmişler.. her birleşmede birbirlerini ısırmaya yemeye devam etmişler.. sonunda bi gün.. bi hafta.. bi ay geçmiş.. bizimkiler oratada yok.. bi yıl geçmiş yine yok.. o zaman anlaşılmış ki bu iki salak birbirini son gramına kadar yiyip tüketmiş.. bitti..

yaaa işte böle kari.. o zamandan beri tüketilen ve son gramına kadar bitirilen bütün aşkları anlatmak için tucetimus kompleksi terimi kullanılmış.. nasıl ama.. iyi di mi.. bence süper oldu.. kesin tutar bu kompleks..

8 yorum:

gasilhane dedi ki...

Mitolojime dokunma!!

fevkalade olağan dedi ki...

aman iyi be.. bi ısırık aldık işte.. ne kıymetli mitolojin varmış.. hindularn da var.. onlar hiç ses ediyo mu..

nihavent renkler dedi ki...

yazının ana fikrini buldum :
"aşk iki kişilik saçmalamakdır"

Aslısın dedi ki...

ya şimdi bazen havalı falan oluyor ya, okurum detaylıca, ama bu karmakarışık isimler ve tabii ilişkiler yüzünden mal gibi yine unuturum o kompleksleri.

Şimdi seninkini okuyamıyorum bile, yaptın bir güzellik bari şuna ahmet de mehmet de, biz de faydalanalım be.

Adsız dedi ki...

Güzelmiş, ben beğendim:)Uydurma kapasitenize sağlık:)

kaba şimşek dedi ki...

mantıksız! bi tanesinin ağzı kalmalıydı geriye. aynı anda bitemezler. mitoloji dediğin mantıklı olur!!!!

wimparella dedi ki...

helal olsun ama ben çok takdir ettim yine de iki karaketeri de. hatta favorilerim oldular zeus bile tıs yani yemişim

Adsız dedi ki...

GÜLDÜM :))