Pazar, Aralık 12

incir çekirdeğiyle nükleer santral çalıştırmak..

durum komedisi en kıral komedidir.. sahne ya da ekrandaki oyuncu tek kelime etmez ama siz o arada karnınıza kıramp girene kadar gülersiniz.. zor olan bu biçemi yazıya aktarmak.. yapan var ama daha iyisi yapılabilir.. onu diyorum işte.. yapmak lazım.. kafa yormak lazım.. hatta bunun üzerine bi üslup geliştirip yazınsal anlamda ortalığın amına koymak lazım.. da.. geç oldu şimdi.. yarın yaparım.. yarınlara olan inancımı asla kaybetmiyorum.. mesela bi sürü kağıt var not verilmeyi bekleyen.. onları da yarın yaparım.. yarın olsun hayr olsun.. yarın olsun ilk iş yarın yapacaklarımı listelemek olacak.. tabi yarının yarını.. öbürküsü gün.. ne güzel bi günmüşsün sen öbürküsü gün.. yarından bile güzelsin.. harikasın güzelimsin aşkımsın öbürküsü gün.. şu an sana sarılıp yatmak istiyorum.. gerçi yatmadığım her an yatmak istiyorum ama şu yatıyo olduğum halde bile yatmak istiyosam bence bu bi aşktır.. ne demiş ozan..

♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!♥

haketten ne demiş la bu ozan.. zati ozan adını da hiç sevmiyorum.. ozanlara karşı mesafeliyim.. nedir ne değildir bilemiyorum.. mesela benim çocukluk arkadaşlarım arasında hiç ozan yoktu.. bu hususta altyapım eksik.. ama örneğin bi kamil olsa.. bi seyfettin olsa.. ya da bi erol olsa.. bunlar hep çalıştığım bildiğim isimler.. tabi hal böyle olunca bi orçunla falan karşılaştığında afallıyor insan.. ders notu alamadan sınavdan çıkmış alığa dönüyor.. evet.. bu gecelik de bu kadar.. gene çok önemli konulara değindik.. gene incir çekirdeğini taşırdık.. bi dahaki sezonda yeni konu ve konuklarla görüşmek dileğiyle..

vesselam.. veddua.. vemmuah..

3 yorum:

nihavent renkler dedi ki...

ben seni yarın sevecem demek hiç sevmeyeceğim demenin romantik yolu herhalde,yarın geldiğinde "bugün" olacak çünkü..Hergün yarın rejime başlayacağım deyip hiç başlamamak gibi...

MERY DAIMON dedi ki...

kıkır kıkır yaaa güldüm..

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

yazmaya ara verdin herhal?
sorumlu bi izleyici olarak meraktayım.