Perşembe, Ocak 6

köprünün üstünde ilk çıkış..

-pardon.. giriş ne tarafta..
-şu döner kapıdan girebilirsiniz..

döndöndön..
anamızın karnından bi çıktık.. sonrası hep bi yerlere girmek çabası.. okula gir.. sınava gir.. sıraya gir.. hizaya gir.. ergenliğe gir.. insan içine gir.. misafirlerin yanına gir.. basket takımına gir.. manitanın koluna gir.. tekrar sınava gir.. ilk yüze gir.. üniversiteye gir.. yaşın tutsun kıraathaneye gir.. gaza gel mektebe gir.. arkadaş grubuna gir.. bi daha sınava gir.. ilk ona gir.. işe gir.. müdürün gözüne gir.. mülakata gir.. mastıra gir.. doktoraya gir.. jüriye gir.. birinin kalbine gir.. sonra onun koynuna gir.. yedi kişi birleş danaya gir.. eş dost düğünlerinde halaya gir.. sıra sana gelince gerdeğe gir.. yannız kal depresyona gir.. kooperatife gir.. takside gir.. avro gününe gir.. bireysel emekliliğe gir.. kırmızı donunu giy yeni yıla gir.. mumlara üf de yeni bi yaşa gir.. andropoza gir.. sinir krizine gir.. ama gir.. göte gir.. gir gir gir.. bu ne ırzını sikiyim la.. bitti mi hayır.. mezara gir.. şimdi bitti mi.. yine hayır.. bi de en son olaraktan cennete gir.. girmiyorum lan.. girmiyorum.. biri bana çıkışı göstersin.. taam lüzum yok.. kendim bulurum.. çıkçıkçık..
döndöndön..

-pardon.. çıkış ne tarafta..
-zaten dışarıdasınız beyfendi..

8 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Alayına girmişsin bilom, bu ne sinir allasen? Hep açlıktan oluyor bunlar, tebi, acıkınca kan şekeri düşüyor insanın. Gel ben sana yemek yapayım, pıspırıl olursun ::

fevkalade olağan dedi ki...

balayına olmayınca alayına oluyo bilom.. bi evleneyim la ben..

Enteldantel! dedi ki...

Evlen tabi bilom ya, her evde bi kadın şart. Misal ben de sırf bu sebeple evlenmeyi düşünüyorum.

orta karar dedi ki...

Ah! Süper!

=)

kült ablası dedi ki...

bize girenleri de anlatsan üstadım pek bal olmaa mıydı?

A-H dedi ki...

hahaha yarildim yahu gulerken burda, haber ver top at boyle dan diye yazilirmi bende gulme krizine girdim iste :)))
usteki arkadasa katiliyorum birde bize girenleri yazman lazim, ki iste o olay olur...

sutlukahve dedi ki...

Girilmedik yer bırakmamışsın maşallah. bir de şemsiye var ama. neyse kötü şeylerden söz etmeyelim.

fevkalade olağan dedi ki...

ben vazgeçtim bilo.. evlenmiycem.. bekarlık sultanlık.. şimdi yok yere saltanatı kaldır falan.. zor o iş.. atatürk müyüm la ben..

ortak arar.. sağol.. gözümsün..

kült.. onu da sen anlatıver be ablası..

ah.. gülen yerlerin dert görmesin..

bacom.. kafa göz ne buldumsa girdim işte.. girişken ruh böle bişey..