Cumartesi, Ocak 22

pardon..

pardon.. bakar mısınız..
hiçbir şeyinizi düşürmediniz.. ama düşürseydiniz ben görüp size geri verirdim..
bu hususta bana güvenebilirsiniz..
merhaba..
sizinle tanışmak istiyorum fakat bunu nasıl yapacağım konusunda teredütler yaşıyorum..
malum zor bi iş bu..
tanımadığın biriyle tanışmak yani..
hani az biraz tanışıyo olsak daha kolay olurdu.. hay allah ne kadar salağım.. o zaman da tanışmamıza gerek kalmazdı..
ama belki bi ihtimal ikimiz de hafızamızı kaybetmiş ve daha önce tanışıyor olduğumuz halde artık birbirimizi hatırlamıyor olabilirdik..
aslında bu olasılık hala geçerli..
ama hayır.. hiç sanmıyorum..
sizi daha önce görmüş olsam asla unutmazdım..
allah hafızamı muhafaza etsin..
bundan sonra da unutacağımı sanmıyorum..
tabi izniniz olursa..
ilelebet hafızmda hapsolmak ister miydiniz..
bu çok iddialı oldu sanırım.. çünkü söz veremem.. çünkü neyi unutacağımı ya da hatırlacağımı ben belirleyemiyorum..
aklımın sözü hafızama geçmiyor..
aralarında şiddetli bir geçimsizlik hüküm sürüyor..
ama her gün tekrarladığım şeyleri çok zor unuturum..
onu diyordum işte..
sizi her gün tekrarlasam acaba.. sizce bi mahsuru olur mu..
özür dilerim..
nasıl da çenem düştü.. siz kusuruma bakmayın..
bu sıralar bi takım varoluşsal sorunlar yaşıyorum.. bütün lafazanlığım ondan..
son bir şey sorabilir miyim..
gerçekten var mısınız..

14 yorum:

s'ius dedi ki...

şu yazıyı okuyunca aklıma direk "50 ilk öpücük" diye bi film geldi.. filmde hatun kişi hergün hafızasını yitiriyor ve aşığı olan herif, hergün sil baştan kendisine aşık etmeye çalışıyor hatunu.. filan falan işte.. acaba kıç açıkta kalmış olabilir mi?

thejokeisonyoubitch dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aslısın dedi ki...

Gerçekten var mıyız? Kimbilir, olduğumuzu sandığımız sürece varız belki de.

phoebe dedi ki...

az tanışıp konuşmak istersek ne yapacağız? merakla sorunun cevabını bulabilir miyim diye okudum. bekleyeceğim.

nihavent renkler dedi ki...

bana "sizi her gün tekrarlasam acaba.. sizce bi mahsuru olur mu.. " diyen kişiyi her gün tekrarlama olasılığım çok yüksek...

NzN dedi ki...

sizi her gün tekrarlasam....
hoşmuş:)

EC dedi ki...

"Tabi ya
Nasıl tanıyamadım?"

diye de devam etmeli, eder belki...

AylaKMadaM dedi ki...

negzel yazı olmuş bu la.

fevkalade olağan dedi ki...

beğendiysen yazıyım sana da bi tane.. ister misin..

AylaKMadaM dedi ki...

sen yaz ben hayra yormazsam şerefsizim..

fevkalade olağan dedi ki...

yarına masanda olur..

AylaKMadaM dedi ki...

yarına bi dakka var yeminlen.

fevkalade olağan dedi ki...

şu dakka sövmüyosam kaşlarının hatrınadır.. lan alacaklı gibi kapıma dayanıp sıkboğaz etmesene.. musluk mu bu açınca gelsin..az bi sabret..

Adsız dedi ki...

varmıymış?