Cumartesi, Şubat 26

pis şişko..

zekasına hayran olduğum biri vaktiyle çok taşaklı bi laf etmişti.. şudur ki.. moderen kadının hayatındaki en önemli değişken kilosudur.. belki de kadın olmadığım için hiç bi zaman fazla kilolarımla derdim olmadı.. daha ziyade eksik kilolarım ve fazla santimlerimle anıldım.. anıldım diyosam kibarlığımdan.. oricinali itin götüne sokuldum.. ay çok kuru götlüsün.. rüzgar esse uçucan.. kolların kürdan gibi.. bacakların kopucak.. senin yemek diye yediğini ben gözüme damlatırım.. ve türlü eziklemelerle geçen yarı ömrümün neticesinde tahmin edebileceğiniz gibi bir miktar kinlendim.. az müsade ederseniz kinimi kusucam..

tanıdığım hiç bi şişman obur olduğunu kabul etmiyor ve bu benim çok canımı sıkıyor.. yemeden kilo alınıyo da ben mi beceremiyorum diye kendimi sorguluyorum.. yok öyle bişey.. senin içtiğin suyun üç mislisini ben içiyorum ama nedense bana yaramıyo.. ha bi de suçu günahı hastalığa ya da ilaca atanlar var.. külliyen yalan.. ama ispatlıyamıyoruz ya.. konu orda kapanıyo.. hayır efendin kapanmıyor.. pandoranın konusunu açtırdınız bana bi kere.. burdan dönüş yok.. sen o ilacı içerken tok karnına alınması gerekiyo diye yarım öküzü yersen.. yutmakta zorlanıyorum diye damacanayla kolayı yuvarlarsan.. bi de üstüne ağzının tadı düzelsin diye kaymaklı ekmek kadayıfını devirirsen her hap kilo yapar.. her su yağa dönüşür.. şu saatten sonra kimse bana cücük kadar hapı ya da masum ve doğal kaynak suyunu kötülemesin.. bozuşuruz..

sonra bi de kilolarımla barışığım muhabbeti yapıyolar.. lan barışık olmayıp napıcaksın.. küssen misal.. çıkarıp bi yere bırakabilecek misin.. sike sike sırtında götünde göbeende taşımaya devam ediceksin işte.. bırak yeaa.. barışıkmış.. fırsatını bulsan dakkasına satarsın.. nası barışıksa.. bak mesela şeyler de var.. kilo almamak için sigaraya başlayanlar.. ya da bırakmayanlar.. onlar da çok fena.. açken içilmiyo diye günde 13 öğün bişeyler atışırıyolar ama o hiç hesapta yok.. sigara içiyo ya.. tamam..

diğer bi mevzu.. zayıf gösteren kıyafet.. kusura bakmayın ama şişman olduğunuz kadar salaksınız.. hayır o kadar da kalori alıyosunuz.. bi kıdımı bile beyninize gitmiyo mu nedir anlamadım.. lan bi kıyafetten böyle bi kıyağı nasıl beklersiniz.. hadi beklediniz.. o kıyafet bu beklentinizi ne ölçüde karşılayabilir.. iki parça çaputa sihirli değnek muamelesi yapmanın mana ve ehemmiyeti nedir.. tamam göz yanılması diye şey var ama göt ve göbek diye bişey de var.. hangisi daha somut ve elle tutulur.. kararı size bırakıyorum..

aranızda en şişko olanlarınızdan bazıları bu yazıyı neden yazdığımı merak edebilir.. ona da bi açıklık getireyim hemen.. siz bu kadar şişman olmasınız benim zayıf olduğum göze batmayacak.. çan eğrisinin ortalama zirvesini yükseltip sinirimi oynatmaya ne hakkınız var lan.. tutun şu gırtlağınızı biraz.. gidin oruç tutun.. sıhhat bulun.. yağlarınızı emdirin.. ağzınızı diktirin.. midenize pranga taktırın.. ne biliyim.. zayıflamadan gelmeyin..

not 1.. o zekasına hayran olduğum kişi var ya.. o benim la..
not 2.. fazla kilolarıyla bu yazıya ilham kaynağı olan gizli şişmanıma teşekkür ediyorum..
not 3.. yazıyı yemeyip okuduğunuz için teşekkürler..

19 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Bilom senin bu şişmanlara duyduğun kinin birkaç mislini havuzda bana karsı bocalayan kalabalık bir kadın grubu var. Yüzmek için degil de zayıflamak için gelenler. Zorla yüzüyorlar. Benim mutlu mutlu yüzmeme uyuz oluyorlar. Yüzüme bakmıyorlar bilom, çok ezikliyorlar beni :/

fevkalade olağan dedi ki...

siktiret bilom onları.. onlara izin versen yüzme havuzuna kayıkla girerler.. sonra da niye kilo veremiyorum derler.. sen yüzmene bak mutlu mutlu..

sutlukahve dedi ki...

ben de yüzcem!

"leb" demeden... dedi ki...

yazıya ilham veren gizli şişman ben değilim... bilginize...

:S

mervecan dedi ki...

yazar eğer beni tanıyo olsaydı o gizli şişman ben olabilrdim..hem şişmanım ben zayıflara kıl oluorum.hele oturup bi tencere makarnayı bi ekmekle götüren kankam sedaya ayrı kıl oluyorum.hala cücük kadar götü var.saygılar

wimparella dedi ki...

umut sarıkaya nın şişmanlarla alakalı bir karikatürü vardı onun üzerine yazılmış sanki yazı :D

SarhoşKedi dedi ki...

obur olduğunu kabul etmeyen şişmanlar, akıllı olun. ama geç onu sen, dünyayı yiyip de kilo almayan karılara ne diyprsun? var bunlar, gerçek, şahidiz.

nihavent renkler dedi ki...

bi de şöyle düşün ya sen zayıf olduğun için onlar şişman gözüküyosa (valla ben şişko değilim)

kült ablası dedi ki...

ekranda en son yazıyı yemeyip okuduğunuz için teşekkürler notunu gördüm.öncesini hatırlamıyorum.bir şey mi kaçırdım?

alice dedi ki...

''balık etli'' iki kankicanım var, siyah bikini almışlardı zayıf göstersin diye zuahaha.
bunlardan biri koca kafasını daha küçük göstersin diye siyah bere almıştı.
*yazıyı yemeyip okuma kısmına teşekküre bittim resmen.
ben de sevmem şişmanları hiç valla. ama faşist değilim, bana faşist diyenin de topuğuna sıkarım.

fevkalade olağan dedi ki...

zütlü.. yüz kız.. senin neyin eksik o dombililerden.. yüz ben de arkandayım.. jaws gibi böle..

yazıya ilham veren gizli şişman leb demeden değildir... bilginize... ama belli ki o da şişmanmış.. kaçkaçkaç..

mervecan.. sen git minnak götlü kankan seda gelsin.. pis şişko..

wiparella.. doğrudur.. şişmanlık mizaha çokça malzeme edilen bi konu.. hatta ilk çağlarda mağralara şişman karı resimleri yapıp zuahahaha diye gülüyomuşlarmıştılar.. sen yine okarikatürü bulursan bi linkle bakalım..

sarroşkedi.. o kadınlara canımsın bebeyimsin aşkımsın falan derim.. çünkü diyet yapan kadın da çok çekilmez biey.. şöle karşılıklı ağız tadıylan bi patlıcanlı kebap yiyemediğim kadını napıyım ki ben.. sik sik bi yere kadar.. arada böle yemeli içmeli etkinlikler de lazım di mi..

nihavens renkler.. o dediğin de mümkün ama benim bunu bi yazıya konu etmem saçma olur.. onu da onlar yazsın.. tabi yemeden fırsat bulabilirlerse.. koca götlüler..

kült ablasım.. yok yok.. kaynanan seviyomuş.. tam üstüne denk geldin.. buyur bi sandalye çek..

alis.. kafasını küçük göstermek isteyen kankicanına çok güldüm.. tanıştırsana benle.. biraz da yüzüne güleyim.. aheuhaueh..

bebişim dedi ki...

bu bilog şişkolara açık sanırım.

zihni dedi ki...

orta yolda uzlaşalım.
erkek penceresinden:

kadın dediğin kollarının arasında boşluk bırakmamalı, malum boş kalan yere soğuk hava girer.
kontrol çemberinin dışına da taşmamalı. güvenlik açısından.
bir de aklıma takıldı,
şişkolar neden "pis" oluyor? yoksa metrekareleri çok olduğundan mı; hani yeterli su bakımından?

fevkalade olağan dedi ki...

şimdi bebişim şöyle ki.. benim bilgisayarım bi tuhaf.. misal bu bilog hiç kapanmadı.. ama youtube açılmasına rağmen hala göstertmiyo.. hatta yasakken daha güzel gösteriyodu.. alet anarşit midir nedir bilemedim..

zihni.. şişkolar pistir çünkü sinirim oynatıyolar.. çünkü varlıklarıyla evrende hadleinden fazla yer kaplıyorlar.. daha çok tüketip daha çok ter çiş sümük bok üretiyolar..

bebişim dedi ki...

bebişim, o değil de mahkeme kararına muhalefetten atmazlar umarım bizi içeri.
Blogergenekon..

kuşum dedi ki...

bi akkadaş tombulu sevimli oluyo diye jumbo muhabbet kuşu almıştı. Yanisi demem o ki kuşum, bazılarında kuşa sürülecek akıl yok.

mgntwmn dedi ki...

zayıflar,
yiyoz yiyoz kilo almıyoz gibi açıklamalar yüzünden geliyor başımıza lanetler. küfür yemek istemiyosanız 'yemiyom kilo almıyom' şeklinde beyanatlar verin.

Adsız dedi ki...

komik olmanız zayıf olmanız gerçeğini değiştirtmiyor maalesef beyefendi.
(o ne çittiyetti la öyle vuuu)

yağmur parlak dedi ki...

bu blogun adı piknik tüp değil miydi?