Çarşamba, Nisan 27

hayal > hayat..

kulaklarımı çırpabilirsem mesela.. uçabileceğime inanıyorum.. ama bazen.. henüz beceremedim.. ama ayna karşısında provalarım devam ediyor.. uçarsam haber veririm.. ya da iyisi mi.. sizin gözünüz gökyüzünde olsun.. ama arada bir.. uçmak dediysem kuş gibi değil.. ama kelebek gibi.. hani uçmak için kanat çırpmıyor da.. kanat çırptığı için tesadüfen uçuyor gibi.. ama pişman da değil.. henüz uçamıyorum.. ama belki de kulaklarım yeterince rengarenk olmadığı için.. tabi bir de çırpamıyorum.. ama o küçük bi ayrıntı.. asıl mevzu renk.. ama siyah beyaz bi film olsaydı mesela.. belki o zaman uçabilirdim.. hızlı çekim bi sessiz film de iş görebilir.. keşke olsaymış.. gerçek gerçekten çok sıkıcı.. sanırım kelebek etkisi dedikleri şey bu.. ama ne demiş herif.. hayal büyüktür hayat.. doğru demiş onu..

6 yorum:

mgntwmn dedi ki...

hayatla hayalin yerini nasıl değiştiriyoruz? onu da demiş mi?

fevkalade olağan dedi ki...

onun hapı varmış..ama ben denemedim hiç..

AylaKMadaM dedi ki...

evet, sözüm vardı ve hayra yoruyom.

nihavent renkler dedi ki...

hayal uzuuun ömür kısa...

Adsız dedi ki...

Neredesin?Neden yazmıyorsun?Bak bir ay olmuş,ben sıksık bakıyorum:(

bi akkadaş dedi ki...

he ya, negzel söylemişsin adsız kardeş. Bokum yazsana artık bi şeyler yea, bööle meşakatli, hasretlîkli, yanarlı dönerli, alevli malevli..