Pazar, Nisan 24

öp beni embesil..

abstract..
bu yazının konusu kadın erkek ilişkilerinde ve hususiyetle ağızdan öpmeli yakınlaşmalarda üstünlük mücadelesi güçlü ve zayıf yönler ve sık rastlanan sonuçlardır.. araştırmanın evreni ve örneklemi araştıracının keyfiyle sınırlıdır.. araştırmanın sonuçları araştırmayla ilgili olmayabilir.. araştırmacı canı ne istiyosa onu yazmıştır..

introduction and literature review..
kadın ve erkek arasındaki üstünlük mücadelesi kadın ve erkek var olduğundan beri var.. fizik kanunları gereği biri üstteyken diğerinin altta olması gerekiyor.. hakeza öpüşme.. nasıl ki beş parmağın beşi bir değil.. iki dudağın ikisi de bir değil.. alt dudak umumiyetle üst dudaktan daha etli daha dolgun ve daha emiklenesi.. gel gör ki öpüşme esnasında sadece bir alt dudak tam verimlilikte kullanılabiliyor.. hal böyle olunca da çiftler arasında bi alt dudak kapma mücadelesi hasıl oluyor..

problem statement..
öpüşmenin ayakta olduğu durumlarda erkek kadından uzun olduğundan kelli kadının alt dudağına yeltense bile konumsal üstünlüğünden faydalanan kadın kolay bir hamleyle herifin alt dudağını yakalıyor.. al sana görsel.. ama sokakta denemeyin.. evde serbest..


çilekeş adam da kadının alt dudağından sıkılmasını beklemek ve bu zaman zarfı içinde zayıf çelimsiz üvey evlat kılıklı üst dudakla oyalanmak zorunda kalıyor.. nerde eşitlik nerde insan hakları.. duyun bu feryatları..

conclusion and suggestion..
işte ben bu feryatları ta ciğerimin köşesinde duydum ve olayı çözdüm.. ters dönücez.. yanisi çiftler göz göze bakmayacak.. göz çeneye bakıcak.. lan olum bildiğin 69 gibi işte.. lafı anlamıyosunuz kötü kötü konuşturuyosunuz beni.. mis gibi bilimsel makalenin de amına sıçırttınız.. al hadi bi de görsel..

hele bunu ayakta bile denemeyin.. yatarken serbest..
yannız çok büyük bi problemi çözdüm lan galiba.. kesin oscar falan kazanırım..

7 yorum:

femme fatale dedi ki...

haha cok güldüm oscar sana kesinlikle

Aslısın dedi ki...

çok akademik bir çalışma olmuş, oscar moscar ne gerekiyorsa almalısın:)

fevkalade olağan dedi ki...

saolun varolun.. öpüşürken beni hatırlayın.. ama gülmeyin.. herifin ağzının içine içine gülmek olmaz..

sultanaamet köftesi dedi ki...

bokum gibi bi blog..

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

sokakta tehlikeli..

mefisto dedi ki...

şerrefsizim benim aklıma gelmişti!

beavis'ın budheadi dedi ki...

bugün var ya, sevdiceğimi öyyyle bi öpeceğim ki aklı şaşacak. Burdan ona haykırmak ve de hönkürmek istiyorum müsaadenizle: "seni var ya, öpeceyim seni" ıhıh ıhıh ıhıh..