Cumartesi, Haziran 18

saat kaç..

bazı sorular var ki.. zamanla cevabı değişebiliyor.. misal.. saat kaç..

saatin kaç olduğunu merak edip başımı kaldırıyorum.. duvarda tıktıklayan saate bakıyorum.. ortam loş.. ama saati net bi şekilde görebiliyorum.. sonra aradan bir kaç dakika geçiyor.. ve saatin kaç olduğunu merak ediyorum.. başımı kaldırıyorum.. bakıyorum.. saati görüyorum.. bu böyle bi kaç kere tekrarlanıyor.. ve nihayet.. saate bakmamın amacının saati okumak olduğunu akıl edebiliyorum.. salaklığıma gülerken o arada saati okumayı yine unutuyorum..

bazı sorular var ki.. zamanla cevabı anlamsızlaşabiliyor.. misal.. saat kaç..

3 yorum:

Aslısın dedi ki...

ben bunu hep yapıyorum.

meraklikedi dedi ki...

arada bir takvime de baksan diyorum. son yazıdan bu yana iki ay geçmiş :(

memişenko dedi ki...

saate bakıyorum, gayet de görüyorum, gördùğümden hoşnut muyum.. yo yo bokum yo.. Yaklaşık bi 132 saat daha var. Saate bakıp algılamamayı tercih ederim. Esasen, zamanda yolculuk keşfedildiğinde bunnarın hiç önemi kalmıycak.. Bu arada, yarın TRT 1 de kara şimşek varımış. Çocukluğumuzdaki gibi Maykıl Nayt..