Perşembe, Şubat 2

yaparım dersem yaparım..

"bıyığımı keserim" ifadesi "çocuğumu keserim" kadar olmasa da tehdittir blöftür vesairedir.. tanımımızı yaptığımıza göre gelelim bu cümlenin kişisel gündemimdeki mana ve ehemmiyetine.. efem.. bi vakit önce ocak ayı içinde sigarayı bırakacağıma dair kendisime bi söz verdim.. verdiğim sözleri tutmak konusunda hassasım.. hem sigarayı bırakmak sanıldığından çok daha kolay bişey aslında.. misal ben defalarca bıraktım.. ama daha kolay olanı yeniden başlamak.. ki tahmin edebileceğiniz gibi bunu da defalarca yaptım.. lakin bu kez farklı oldu.. hayır yeniden başlamadım.. cünkü lanet sigarayı bırakamadım.. tabi kendime olan saygımdan dolayı başka bi şey yaptım.. verdiğim sözün en azından bi kısmını tutmalıydım.. ve tuttum da.. bıyık bıraktım.. şimdi hepinizin huzurunda bi söz daha veriyorum.. üç gün içinde sigarayı bırakamazsam bıyığımı keserim.. bu kadar da kararlı bu kadar da işgüzarım..
şimdi onlar düşünsün..

11 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Bu kadar gerçekçi olmanın kimseye bir faydası olmaz hafız.

fevkalade olağan dedi ki...

ben de bu kadar faydacı olmayı bi yerlere koymaya çalışayım madem..

A-H dedi ki...

uydurdugun bahanelere kendin bile o kadar inanmamissin ki :))

pipe dreams dedi ki...

"aa bak ne güzel bahane.."

di mi? :)

romoş'un validesı dedi ki...

ne güsel demiş ünlü düşünür tarkan; sen üzülme, ben bırakırım ikimizin yerine..

achmed dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
achmed dedi ki...

helal valla..demir gibi bi irade var sende..ben inaniyom sağa bırakıyorum dediğin anda birakirsin

achmed dedi ki...

helal valla..demir gibi bi irade var sende..ben inaniyom sağa bırakıyorum dediğin anda birakirsin

achmed dedi ki...

helal valla..demir gibi bi irade var sende..ben inaniyom sağa bırakıyorum dediğin anda birakirsin

achmed dedi ki...

helal valla..demir gibi bi irade var sende..ben inaniyom sağa bırakıyorum dediğin anda birakirsin

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

şu an durum nedir? iki bırakma arası içme mi, yoksa iki içme dönemi arası bırakma mı?
merak ettim.