Cumartesi, Nisan 13

sırt senin için..

dönüp arabanın arka koltuğundaki kağıda uzanmanın başıma bunları açacağını nereden bilebilirdim.. bu sabah uykumun en tatlı yerinde sıcak yatağımda dönerken acı içinde uyanacağımı bilsem o gerizekalı kağıda uzanır mıydım hiç.. şuan dünya üzerindeki en nefret ettiğim şey o kağıt parçası.. ikincisi de akılsız başım.. çünkü başımıza ve sırtımıza ne geliyorsa birinci dereceden sorumlusu yine biziz..

sağlık her şeyin başı.. ağrımayan yerlerinin kıymetini bil.. ağrımayan bir sırtın ederi nedir deseler hiç düşünmeden önüme konan açık çeke imza atarım.. ah bi geçse..bu kadar abarttığıma bakma.. canım tatlıdır benim.. tatlı olmasan canım der miydim sana.. ah cancağzım.. sırtım öyle bir tutulmuş ki.. nefes almak bile bir işkence.. her soluk sırtıma saplanan bir hançer.. bu işkence bitsin diye bütün bildiklerimi anlatmaya hazırım..

sanırım ilkokuldaydım.. mahalledeki camcının dükkanının vitrinine yapıştırma harflerle bir tabelası vardı.. Camcı Hüseyin.. işte günlerden bir Pazar olacak heralde.. zira kapalıydı camcı.. şeytana mı uydum ne olduysa artık.. sen git.. o camdaki yazının ilk harfini sök.. oldu mu sana amcı Hüseyin.. bilemiyorum bu tutan hüseyinin ahı mı.. ama sırtım fena tutulmuş be cancağzım..

modern tıbba pek inanmıyorum.. alternatif tıbba hiç inanmıyorum.. ama gel gör ki alternatif saçmalıklara bel bağlamadan da edemiyorum.. aklıma gelen her saçmalıktan medet umuyorum.. çünkü her şeyin iyi geldiği bir şey mutlaka vardır.. az önce yazdığım itiraf iyi gelmedi mesela.. belki iyi gelir diye bi sigara içtim.. iyi gelmedi.. sonra belki su iyi gelir dedim.. o da olmadı.. hah hırka.. tabi ya.. sıcak da tutar sırtımı.. hırkamı giydim bir hevesle.. maalesef o da iyi gelmedi.. oturdum bunları yazıyorum.. ama bu da iyi gelmiyor..

ama hani söz temsil şimdi kapı çalınsa.. oflaya ahlaya kalksam yerimden.. açsam.. hani olmaz ya.. sen gelmiş olsan.. ne de iyi gelmiş olmaz mısın.. sırtıma.. vallahi kendim için bişey istemiyorum.. dedim ya sırtım.. beni sırtımdan vuruyor.. hem öpersin belki.. öpünce geçiyomuş bir rivayete göre.. başka bi şarkıda da tenim ilaçtır benim diyodu.. onu da bi denemek lazım.. Allahtan ümit kesilmez.. hatırlıyorum daha önce midem ağrıdığında iyi gelmiştin.. zaten sen ne zaman gelsen her seferinde çok iyi gelmiştin bana.. dedim ya her şeyin iyi geldiği bir şey vardır diye.. benim de iyi gelenim sensin.. daha kaç kere söylemem gerek.. bi gelsen.. iyi gelsen..

2 yorum:

dedeeeciiiiiiikk dedi ki...

ortaaam.. soylemesi ayip cogzel sirt cignerim.. dedem mesela.. küçükken bana hep sırtıni çignetirdi..şifali torunum diye severdi beni .. bi geleyim bak.. gece gunduz cigniycem sirtlarini.. cok iy gelcem..

wimparella dedi ki...

gelmiyor işte bir türlü gelmiyor iyi gelse de gelemiyor. yanıbaşında ama gelmiyor.s.çayım böyle işe.