Cuma, Mart 22

Bir yabancı..

Kendine yabancılaş.. görüntü şu.. koşan bi adam.. ama nası koşmak.. ağzından köpükler çıka çıka koşan atlar var ya.. işte onların yanından çiyuu diye geçiyor.. öyle deli sikmişçesine.. niye koştuğunu falan hiç bilmiyor.. mevcut kalorilerin hepsi bacaklara kaslara gitmiş.. beyin enerji alamıyor.. kapatmış kendini.. koşuyorum çünkü hep koşmuştum.. herkes koşuyor.. hem koşmayıp ne yapıcam.. yapçak bişey yok..

Şu sıralar ne çok duyuyorum bu sözü.. yapçak bişey yok.. bi kabulleniş.. bi eziklenme.. olsa yapmaz mıyım gibilerinden bi teselli.. ama en nihayetinde bi teslim oluş.. pes.. bizi yoran mücadele etmek.. bitsin de nasıl biterse bitsin.. aslına bakarsan sonrasında kendinle hesaplaşmak olmasa baya bi rahatlama da var içinde.. yapıcak bişey yok.. koyver gitsin.. nasıl.. oldu di mi bi rahatlama.. harbi yapcak bişeyim olmasa ya bi kaç on yıl kadar.. ne yapıyosam keyfimden yapayım.. zorunluluk olmasın.. zaman sınırlaması da olmasın.. yarım bırakma özgürlüğüm olsun falan.. hoş hayaller bunlar..

Ama dur.. al şimdi aynı ifadeyi.. her gün ve günde beş vakit tekrarla.. yapçak bişey yok.. yine yapçak bişey yok.. off çok sıkıldım yapçak hiç bişey yok.. insan sıkıntı yaratma konusunda kendine yetebilen bi varlık.. o teselli cümlesi.. o rahatlama ifadesi.. o arzulanan durum oldu mu sana cehennem.. zaten cehennemin fena yanı ateş ve işkence değil.. sonsuz olması.. bu bakımdan cennetten de bi farkı yok.. nihayetinde o da nihayetsiz.. ama bunlar başka başka mevzular.. adamı saptırır.. konudan yani.. yoksa sapmaktan korksam yola çıkmazdım..

Ben gevezelik ederken sen bu arada yabancılaşabildin mi kendine.. olmadı di mi.. benim de olmuyo genellikle.. zorluyorum.. gözlerimi kapatıyorum.. çünkü önemli işlere başlarken gözlerinizi kapatmalısınız.. bi de öpüşürken tabi.. olsa da öpüşsek.. geçelim.. sonra hayal ediyorum.. bedenimin içinden ruh gibi bişey çıkıyor.. tam o anda o çıkan ikinci bedenin gözünden bakmaya başlıyorum.. dur yanlış oldu.. ikinci değil.. asıl.. çünkü ikinci olan az önce terk ettiğim beden.. demiştim sana.. yabancılaşmak kolay değil.. neyse.. artık eski kendimize dışardan bakabiliriz..

sen ne görüyorsun bilemem.. ama ben az önce bahsettiğim deli sikmiş gibi koşan beyinsizi görüyorum.. zavallı öyle boş bakıyor ki.. yapmakta olduğu şey hakkında en ufak bi fikri olmadığı gözlerinden okunuyor.. tek bir anlam kırıntısı yok.. hayır sorsan bişeyler geveleyecek aklınca.. ama yok.. belki başkalarını kandırabilir ama ben içini biliyorum be abi.. unuttun mu.. az önce oradaydım.. birazdan döneceğim yer yine orası.. bilmez miyim ne kadar boş olduğunu.. hiç işte..

şimdi kendine gel.. hoş geldin.. bi daha sakın gitme.. zaten pek bi yere de gidemedin.. diğer her şey gibi bu çaba da boş.. hani bi anlam arama işi vardı ya.. benden sana bi tüyo.. anlam falan yok.. saçmalama.. sadece aramak var.. kabullen.. ya da siktir git işte ne bileyim..

4 yorum:

yeee-fekte dedi ki...

bazen boyle gece uyurkene aslinda uyanmis gibi oluyosun da bi turlu uyanamiyosun..bi okuz gibin bi sey oturuyo ustune de kişş kışş diyosun da kalkmiyo..baariyosun baariyosun da sesin cikmiyo.. yanindakinin horultusu bile daha gurultulu.. durumu farkediyyosun da sanki kendine dişardan bakiyomuşsun gibi oluyo da hic yardimin dokunmuyo.. bunnar iste hep gereksiz yere kosmaktan olyoo..oysaki 20 dalir in my pocket olsa harcaya harcaya bitiremesek.. bunca seyi niye anlattim..kisaca hosgeldin.. yazilarini ve seni cok ozledim ortaaam..

polly dedi ki...

fevkalade olağan bir durum bu, insan yazmaya üşenir.. helal olsun, üşenmemiş yazmışsın.. :))

nihavent renkler dedi ki...

yapcak bişey yok bari yaz da okuyalım...

Adsız dedi ki...

gereksiz bi yazı.